Ik vind Fjällräven Kånken tassen ontzettend lelijk.
Vind ook vooral die naam zo agressief 
Ik vind ze wel mooi soms maar die naam kan ik niet los zien van kanker.
Same, ik zou er wel een willen, maar om deze reden dus niet.
Ik vind die klant en klare guacamole bakjes van de jumbo echt lekker, i know dat dit voor de meesten van jullie zelfs bijna een biecht is 

ps die van de appie niet! die is smakeloos
- Ja vind ik ook lekker
- Nee Gatver meid ga weg!
- Neutraal
0 stemmers
Zijn die van de Jumbo echt lekker? Ik vind de AH ook vies, beetje te zuur. Maar niet lekker limoenzuur.
Ja vind ik echt lekker!
Die van de AH indd echt niettt
Oh ik neem altijd die van de appie. Vind die van jumbo er een beetje viezig uit zien. Heeft iemand anders nog tips voor goede kant en klare guacamole?
Ik vind die matchende huispakken en alle hippe LoUnGeWeAr sinds het begin van covid zo ergerlijk. Kledingmerken hebben massaal hun normale collecties geannuleerd bij reeds onderbetaalde kledingwerkers om dan pakjes in saliegroen en terracottarood te gaan produceren zodat we nog steeds het idee hebben dat we, ondanks we geen enkele gelegenheid hebben om nieuwe kleding te dragen, toch blijven winkelen.
Fast fashion is fucking giftig en de enige manier om daar uit te stappen is om drastisch minder te consummeren. Ik ga niet ontkennen dat ik zelf in de verleiding ben gekomen om een huispak te bestellen, maar gvd ik heb 2 joggingbroeken, 2 pyjamabroeken, 2 hoodies, heel veel t-shirts en een paar wollige truien die te hard zijn gaan pillen om buitenshuis te dragen. Wanneer die dingen op zijn, dán zal ik wat nieuws kopen verdomme en geen seconde eerder.
Rant over.
Bij de H&M waren er maar liefst 10 pakken in verschillende tinten beige/lever. Waarom is dat nodig?
Vind Emma Watson echt een vreselijke actrice die overdreven hijgt als ze praat en veel te overdreven geforceerd met haar wenkbrauwen beweegt.
Ik vind puzzels van Wasgij of Jan van Haasteren echt heel erg stom, want ik vind de tekeningen zo ontzettend lelijk!
Ik begrijp de grote populariteit van die puzzels gewoon niet hahaha
Ik ben het hier zo mee eens. Ik word gewoon chagrijnig van die lelijke platen.
Ik vind altijd groter en beter overdreven als het gaat om huis. Droom helemaal niet van een kasteel met inloopkast. Ook niet van een eengezinswoning trouwens. Krijg soms het idee dat dat een soort eindpunt hoort te zijn.
Ik woon ongeveer in mijn keuken, veel groter dan dat hoeft het dus ook niet te zijn 
Maar sowieso als ik in de supermarkt niet hoef te dubben of ik calvé pindakaas kan meenemen of moet gaan voor de aldi variant waar ik mijn mes niet meer uit kan krijgen, volgens mij ben ik dan al best gelukkig
Zou het liefst in een Tiny house willen. Maar man wil niet en al helemaal niet met kinderwens.
Mijn ultieme geluk is pijnboompitten kunnen kopen & rijkelijk gebruiken in elke maaltijd. Haha.
Ik heb er ook zo’n hekel aan wanneer mensen het dan hebben over een ‘grote mensen huis’ wanneer ze een eengezinswoning gekocht hebben.
Haha mijn vriend en ik woonden vier jaar samen in Amsterdam. Hartstikke blij mee, leuk appartementje, maar het was tijd voor de volgende stap. ‘Eindelijk weg uit dat krakkemikkige hol, hoe hielden jullie het daar vol’ Ehm tja oma 
Haha een kennis van me kwam voor het eerst bij me binnen om effe naar de wc te gaan en zei “aah dus dit is je kot (studentenkamer in het Vlaams)!” en ik dacht echt pardon?? Haha het was een appartement met een ruime keuken en een aparte slaapkamer, zelfs geen studio?
Die meid kwam overigens uit West-Vlaanderen dus met mijn huur in het centrum van Antwerpen kon zij waarschijnlijk een hele boerderij huren.