Impopulaire meningen #3

Ja vreselijk. Denk dat mensen haar casten vanwege het feit dat ze ooit in een populaire reeks gespeeld heeft. Het publiek vindt dat weer leuk, want ach, ze zijn met haar opgegroeid. Leuk voor hun, maar voor de niet-fans geldt dit niet en zitten ze naar een film te kijken waar een actrice met 1/3e van haar gezicht acteert.

5 likes

Ik vind het ook raar dat heel veel mannen op het internet (aka nerds) haar de ultieme babe vinden, ik vind haar juist 0 sex-appeal hebben.
En knap mwah, voor Hollywood standaarden echt totaal niet. In de bling ring (lol) was ze ook een Amerikaanse sexy meisje en dat was zo Awkward om te zien.

Vind het ook gewoon een beetje raar omdat ze haar alleen maar leuk vinden vanwege hart Potter en soms delen ze dan ook plaatjes dat ze nog minderjarig was en vind dat gewoon een beetje creepy.

3 likes

Ja precies dit, vreselijk.
Ik vond haar in deel 1 nog wel heel cute en leuk, maar daarna werd ze echt annoying. Ze “acteert” ook in elke film op precies dezelfde irritante manier. Heb het gevoel dat ze als persoon ook echt niet zo leuk is ofzo haha.

4 likes

Ooh dit sowieso. Zeker na dat gezeik van d’r bij Beauty and the Beast. Met d’r anti-korsetten feminisme

4 likes

Het is een grote misvatting dat een korset een soort martelwerktuig is

5 likes

Idd wat @AloeVera zegt. Je speelt een personage in een bepaalde tijd waarin een korset onderdeel van de kleding uitmaakte. Dat weet je wanneer je de rol aanneemt en als je weet dat een hele goede kostuumdesigner aan de slag gaat, vind ik persoonlijk niet dat je kan verwachten dat voor jou een jurk die overduidelijk 20e-eeuws is, gemaakt wordt. Jij hebt er niet voor geleerd en hebt er een gekleurd beeld van, degene die de kostuums maakt heeft die expertise wel

En ik vind ook niet dat je feministischer lijkt als je een wasmachine in je film maakt en een kind leert lezen

3 likes

Ik vind reisverhalen van andere mensen eigenlijk nooit boeiend, maar van mensen die in Australië zijn geweest echt nog het allerminst. Altijd wel weer iemand op een feestje die in Australië is geweest en dit 10x moet benoemen en OMG timtams!!! roept. Nou als een fucking koekje je hoogtepunt was hoef ik de rest al niet meer te horen.

89 likes

Vooral als het zo gaat: toen ben ik naar plaats X geweest, doorgereisd naar land X, daar plaats A, B en C bezocht, en die en die kerk, daarna met vliegtuig boven die zee naar dat land gevlogen etc…

Boeit me niet🙈 heb je het leuk gehad? Hoe waren de mensen daar? Hebben ze hele andere gewoonten?

14 likes

“Echt mezelf tegengekomen tijdens mijn wereldreis”

35 likes

Zou iedereen moeten doen voor wat verrijking

7 likes

Huh maar Australië is toch een supermooi land met een grote verscheidenheid aan natuur. Mij boeit het ook niet zo wat voor feestjes ze daar hebben maar ik vind het wel altijd leuk om te horen welke plekken mensen hebben bezocht (qua natuur enzo) en wat ze wel en niet aanraden.

4 likes

Ik vind Catan niks aan. Van alle spellen die er zijn, kies je om je avond met dat spel te verpesten :expressionless:

21 likes

Kun je ff met mijn zus praten aub, ze wil dit echt altijd spelen incl alle uitbreidingen. Vind het voor eens per half jaar wel Oke

4 likes

Ja helemaal eens. Ik heb ook echt een intense hekel aan Monopoly. Dat mensen dat leuk vinden snap ik ook echt niet

7 likes

Precies dit. Ik wil oprecht weten of iemand t leuk heeft gehad en verder niet. Ik hoef ook geen 1000 fotos te zien. Als ik een route wil weten koop ik wel een reisgids.

1 like

Zus van Spaarlamp: Stop met Catan te spelen! Is niet leuk!

Vooral als je met 3-4 personen speelt, meestal is dan minstens een persoon ingesloten en kan die niets het hele spel lang.

2 likes

Ik snap echt niet waarom mensen niet gewoon een combi magnetron nemen ipv een airfryer. Zo’n ding hoeft ook amper voor te verwarmen, je kan er dezelfde dingen in maken, het is even snel en kun je op meerdere manieren gebruiken. Airfryers zijn echt zwaar overhyped.

18 likes

Een vriendin van mij appte van de week jaa ik kan niet reizen dus ik heb een vakantie geboekt. Eeehmm :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

9 likes

Ik vind het toch iets krokanter worden🙈 en ik heb er drie gekregen voor niets omdat veel mensen het wilden proberem maar toch niet wat vonden

2 likes