Impopulaire meningen #3

Huh, en die gebruik je alle drie?

1 like

Nee haha de beste eruit gepakt eentje op reserve want die mandjes hebben niet het eeuwige leven en eentje op marktplaats :see_no_evil:

Haha dan snap ik het!! Zou er zelf ook wel een willen, maar in een klein appartementje niet zo handig

Neem een combi magnetron :smirk:

2 likes

Je kan een ei koken in een airfryer!! Ik heb een combimagnetron in onze keuken die er al 10 jaar staat maar vind dat een log, irritant en goor ding, mn airfryer is lekker schoon en turrbo en handzaam

5 likes

Je kan toch ook een ei koken in een pannetje, hahaha ik snap de hype gewoon echt niet. Qua viesheid kan ik het mij wel iets voorstellen.

32 likes

Een airfryer wordt toch even vies als een combioven en zou je dus in theorie even vaak/goed moeten schoonmaken als je niet wilt dat die hetzelfde eindigt als een gore combi oven

3 likes

Wel iets makkelijker schoon te maken doordat je het eruit haalt en alles onder water kan afspoelen toch? Ik houd het makkelijk bij zo

1 like

Ik vind het even vet worden als een oven ding. Daar haal je een doekje door en dan ben je in principe even snel klaar. Bij een Air Fryer heb je al die losse onderdelen met aangekocht vet en het ging ook in de kieren zitten. Een oven is gewoon een vierkant ding waar je makkelijk alles weg veegt.

Ik vind een combi-oven sowieso kut, neem dan duizend keer liever een echte oven, die is veel beter

23 likes

Ik vind koken gewoon kut, neem dan liever een vriend die graag kookt of een kok in huis als ik de Eindjaarsloterij dit jaar win.

Ik vind het echt onbegrijpelijk als ouders nog steeds voor een top 10 naam gaan als roepnaam. Maar het andere uiterste, extreem gekunstelde namen vind ik ook dom (portmanteaus die de ouders niet eens goed kunnen uitspreken).

26 likes

Ja dan moet je weer opletten wanneer het water kookt, daar heb ik geen zin in, ik pleur mn ei in de airfryer, ga douchen, kom terug en het is klaar

2 likes

Hoe moeten we dan heten?

1 like

Gewoon het sofinummer hanteren. Nee, maar er zijn toch veel meer namen beschikbaar / te bedenken dan die uitersten.

4 likes

Even off topic, maar doe vooral geen ei in de magnetron met schaal en al (tenzij je het zelf niet hoeft op te ruimen) :joy:

Portmanteaus

Ik dacht dat ze dat als naam bedoelde maar I kinda like it

7 likes

Ja maar ik ben wel benieuwd want kan zo niets bedenken, maar misschien Mandy, Patricia en Michelle ofzo

1 like

Port voor vrienden.
Bij het volledig uitspreken van de naam wel een flesje wijn meenemen om het goed te maken.

Dus geen ____ als eerste naam

1. Noah 2. Sem 3. Finn 4. Daan 5. Levi 6. Milan 7. Luuk 8. Liam 9. Lucas 10. Mees
  1. Tess
  2. Sophie
  3. Emma
  4. Mila
  5. Zoë
  6. Julia
  7. Yara
  8. Saar
  9. Nora
  10. Milou

Maarten, Leonore, Saskia, Marleen, Lynn,

Maar niet weer een Sem of een Djivano etc.

2 likes

Die heb ik al! Life saver

2 likes