Impopulaire meningen #3

Ja zo leuk dat je timeline vaak echt bestaat uit dingen die je tof/leuk/mooi vindt!

Mijne bestaat uit BLM, mensen van kleur, moslima’s, grappige dingen, twerken, grappige mannen, feminisme en lesbische vrouwen. Hoewel ik die laatste niet meer zo vaak zie bedenk ik me nu. Ik wil lesbian tiktok terug! Ben al een paar keer verliefd geworden.

Maar mee eens dus, ik vind Tiktok echt super leuk.

2 likes

Ja ik vind dit dus ook! Sinds 1e lockdown (hier in BE) een poging gewaagd en haha ik ben best wel verslaafd. Dat is dus wel het nadeel ervan, dat het zo verslavend werkt omdat je oneindig kan doorscrollen (bij insta ben ik dat sneller zat).
Het is zooo leuk op verschillende -insert categorie-toks te komen, veel van mijn filmpjes zijn nu witchtok hahaha love it! Het is inderdaad ook super informatief.
Ik zie ook amper nog filmpjes van dansjes, het is echt heel selectief op waar je graag naar kijkt. Ik zou het iedereen eens aanraden, maar aan de andere kant, je kan er écht voor je het weet uren aan kwijt zijn :sweat_smile:

3 likes

Oh ik wil een tiktok-topic waarin we onze favo’s delen! Is dat leuk?

6 likes

@Vaiana misschien niet zo impopulair lol

tiktok
  • leuk!
  • saai en dom
  • neutraal
  • geen idee

0 stemmers

Ik vond het heel leuk maar zoals @Calypso ook zegt: als je een ‘ding’ een paar keer hebt geliked zit je echt in een rabbit hole waar je amper meer uit komt.

Heel gaar algoritme. Ik krijg echt alleen maar Nederlandse puber shit, vraag me niet hoe en geen idee hoe ik er weer vanaf kom.

6 likes

Vooral zoeken op #cocacola challenge (waarbij mensen coca cola uit moeten spreken zonder dat je lippen elkaar raken) en dat bij iemand uitproberen. Mijn vriend trapte er vol in, was echt genieten hahaha.

4 likes

Hoewel dat ook met andere social media gebeurt, ben ik geen fan van TikTok omdat er in mijn omgeving veel jonge kinderen er gewoon al verslaafd aan zijn en erg beïnvloed worden door volwassenen (tot zelfmoord opdrachten aan toe)

Ja dit vind ik best wel heftig om te zien soms. Ik werk in een ziekenhuis en doe af en toe ook onderzoek bij kinderen. Maar dan heb ik echt kinderen van 7-9 die dan al echt helemaal bezig zijn met sexy dansjes voor TikTok etc. Ik zou echt niet willen dat mijn eventuele kind daar op die leeftijd mee bezig was en al helemaal niet dat dat online geplaatst werd.

7 likes

Ik kende dit niet haha nu al zin om dit bij mijn ouders te proberen

1 like

Ik vind het ook leuk! Had als vooroordeel dat er alleen maar minderjarige kinderen seksueel getinte dansjes deden wat vast ook gebeurt, maar als je de juiste video’s liket is die fy page steeds beter

2 likes

Ik vind het jammer dat tiktok hier impopulair is.
Zoals @Enthusiasm zegt, er is zooo veel, maar men ziet alleen de dansjes (die ik ook gewoon leuk vind!). Ik vind het een leuke app en kijk er elke dag op

3 likes

Nou als jullie tips van hashtags/gebruikers oid hebben voor me hoe ik uit deze Nederlandse middelbare school rabbit hole uit kom, geef ik TikTok nog een kans :joy:

1 like

Pfff ik heb geen idee hoe ik bij mijn FYP gekomen ben. Ik volg een schoonmaakster, vintage meiden, mensen die kleren maken, een filmgek, iemand die skits maakt en mensen die zich als personages kleden.
Maar nooit met een hashtag gezocht :sweat_smile:

1 like

Gewoon zoeken op dingen die je leuk vindt. Design, mode, lifehacks

1 like

Spanishforeveryday is mn faaaaavo

4 likes

Ja van die meiden die helemaal gek op die coureurs waren. Die TikToks heb ik snel geskipt

1 like

Wat is dan precies het verschil met Youtube?

Het zijn korte filmpjes van max een minuut, denk dat

1 like

Ooh oke. Ja ik vond korte filmpjes zelf heel erg irritant. Ik klaag ook regelmatig over de toename van filmpjes als memes.

2 likes

Ik vind ‘het foute uur’ op geen enkele radiozender leuk.

11 likes