Bake off Vlaanderen gekeken?
Ah, ik ben voor neppe mannen of honden. Dit zegt wel wat over m’n vriend 
Maar los van of het je smaak is en die paar mensen die té zijn, kan ik het wel waarderen als mensen een stijl hebben gevonden waar ze zich prettig bij voelen. Bijvoorbeeld zo’n Karolina Zebrowska die zich helemaal in die vintage en klassieke stijlen inleeft en er zoveel over weet.
En ben stiekem wel jaloers op die vrouwen die hele mooie vintage pin curls kunnen zetten
Oh, ik werd juist echt zo vrolijk van dit filmpje. Ben verder helemaal niet into deze stijl maar superleuk om mensen te zien genieten wat ze aan doen zijn.
Ik ben bi en ik vind zowel piemels als vagina’s rare dingen. Borsten vind ik dan wel weer prachtig
Ik dacht piemels niet zo bijzonder te vinden. Tot mijn vriend laatst met een half stijve naast mij stond in een joggingbroek
Toen was er daarna nog vrij weinig nodig.
En billen 
Ik snap die hype rondom proteïne niet, ik eet bijna nooit vlees, weinig zuivel en zit dan nog op 2x de minimum hoeveelheid proteïne.
En die repen die zo fantastisch lekker zouden zijn, echt ranzig🤢
Dat zou nog minder erg zijn, ik proef altijd lijm 
Hoe doe je dat dan? Ik heb er wel moeite mee als ik er niet goed op let.
Of ja eet je veel ranzige repen, dan snap ik het 
Nee, veel groente, brood fruit, aardappelen, en ik laat het niet bij 1 vleesvervanger op een dag.
En die repen laat ik dus liggen😅 die shakes hebben me al helemaal nooit gelokt
Ik ben wel klein, dus toegegeven dan gaat het sneller.
Jij eet elke dag toch 4 groenteschijven/vegaburgers? Ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad snel aan je eiwitten zit.
#schaammeniet
Hoeft ook niet toch? Maar lijkt me wel een verklaring voor het feit dat jij geen moeite hebt om voldoende eiwitten binnen te krijgen terwijl anderen dat misschien wel hebben.
Het ding is dus dat in groente, fruit en aardappelen amper eiwitten zitten. Als je geen vlees(vervangers) en zuivel eet is het dus wel een uitdaging. Zeker als je veel sport en daarvoor extra eiwitten wil eten.
De meeste mensen eten die repen niet omdat het zo’n delicatesse is, maar omdat het een makkelijke manier is om relatief veel eiwitten binnen te krijgen, met iets wat redelijk lekker smaakt! In ieder geval beter dan een pure shake of 400 gram linzen haha. Het is natuurlijk niet zo lekker als een echte candybar, maar wel veel voedzamer en er zijn ook wel echt lekkere hoor! Maar het is soms wel ff zoeken voor je een merk hebt gevonden dat lekker is, sommigen smaken inderdaad naar karton.
Jaa dat snap ik maar het wordt zo gepromoot alsof het heerlijk is. Eerlijk ik eet nog liever 400 gram linzen 
Ik weet natuurlijk niet welke je allemaal al geprobeerd hebt, maar ikzelf ben echt een zoetekauw/chocoladeliefhebber en vind barebells cookies & cream, barebells crunchy fudge en de fulfil chocolate salted caramels bars heel lekker!
Ik ook maar vond die laatste toch ook echt naar lijm smaken 
Als mijn vriend mij niet zou tegenhouden zou ik een Fiat Multipla kopen