Écht impopulair, holy smokes. Vind je ze mooi of geef je geen fuck om hoe je auto eruit ziet?
Iehl waarom.
Oh nee ik was al bang dat je deze auto bedoelde. Google bevestigde het nog even. Ik vind het altijd lijken alsof er een te strak elastiek omheen zit.
Vind ik serieus een coole bak
Ik dacht altijd dat ik de Fiat Multipla de ergste auto vond, totdat ik gisteren tijdens mijn ommetje een Nissan Cube geparkeerd zag staan. Dat was pas schrikken. ps: geen enkel google plaatje geeft een goede weergave van de lelijkheid. Het ding is namelijk ook nog eens superlaag, en gewoon leluk
Dit lijkt op een kinder tekening. Als je een kind vraagt om een auto te tekenen krijg je dit.
Als je mij vraagt om een auto te tekenen ook
Ik vind dit een biecht
Misschien kan ik volgend jaar biechten dat ik de auto gekocht heb
Vind het juist altijd wel fijn om in een van de meest voorkomende auto’s van NL te rijden? Valt het niet zo op dat je nu álweer bij de snackbar staat.
En als ik dan weer wat sloop hoef ik maar een autosloop op te lopen of mijn soort auto staat er wel voor onderdelen
Ik reed laatst achter een Fiat Multipla en toen ik die inhaalde wilde ik even lekker lachen om die ‘frons’ en toen had hij niet eens een frons!! Dus ze bestaan er ook in een minder lelijke variant.
Ik hou wel van vierkante auto’s zoals de Fiat Panda, Nissan Cube en de Kia Soul. Maar onze huidige auto is ook best een granny car, maar niet zó vierkant.
Ik haat de letter C. Soms spreek je het uit als een S en soms als een K. Doe gewoon normaal en gebruik gewoon de S of K. In combinatie met sch enz. heb ik er geen last van maar, los aarghh zo lelijk
Misschien ook wel een dyslecten frustratie
Ik heb het ook altijd te doen met de dyslecten in mijn klas als deze regel weer aan bod komt.
Ik zou graag de ‘sch’ en de ‘g als in graag’ graag zien verdwijnen. Ik vind het altijd zo lelijk klinken. Pure klankverneuking.
Ik vind deze nieuwe lay out niks
Ik vind het geweldig als iemand super over de top zijn huis heeft versierd met kerstversiering buiten. En nog mooier als de rest van de huizen ernaast dat niet heeft. Overigens heb ik niks van kerstversiering in huis maar toch.
Maar waarmee wil je die klank vervangen dan? Met een k of?
Ik vind de Albert Heijn kerstreclame wel leuk
Ja en de sauna
Is dat een impopulaire mening? 
Maakt ook niet uit🙈
Ik mis er helemaal niks aan dat sportscholen, horeca, uitgaan, festivals etc. allemaal niet kan😅