Just go with it , is my all time favorite. Het is het kijken waard.
Ik heb van de week Notting Hill proberen te kijken: want toch een klassieker. Maar nee, het lukte gewoon niet om 'm af te kijken. Voorspelbare, zoetsappige, seksistische, niet-grappige meuk, echt I just canātā¦
WOW
Wat grappig, ik heb hem ook van de week gezien. Ik vond vooral haar echt totaal geen leuk person
Ew
Love actually?
Dat ie zoān vreselijke film!
Compleet gefocust op uiterlijk en gewicht en dan proberen ze in het eind van de film als de hoofdpersoon afgevallen is ineens te zeggen; nee het draait allemaal om het innerlijk
Ik vind WIDM zo irritant
Ik ook. Echt een dom programma
ja ik ook
Ik vond romcoms vroeger wel leuk maar nu stoor ik me altijd aan dat de vrouw bijna altijd veel knapper is dan de man (ok kan ook aan mij liggen), dat er altijd seksistische grappen in zitten en dat de vrouwen altijd vallen voor trash
Wel realistisch
En sommige films romantiseren toxic relaties. Mensen waren zo dol op After, de gozer kan een toreador worden met zijn rode vlaggen.
Oh zo erg maar ik wou die ook zo graag zien! Vond de boeken vroeger wel spannend en vooral intensief, film slaat echt helemaal nergens op hahah
Vooral omdat Hardin in mijn ogen totaal niet aantrekkelijk is tegenover Sprouse 
Omg ik ook en nu ook weer die āBNāersā die meedoen⦠echt een gevalletje je had beter kunnen stoppen op je hoogtepunt
Sissi kijken (op Duitse zender) is beste onderdeel van de kerstvakantie (elk jaar opnieuw, denk al ruim 15 jaar nu), en hoewel de geschiedenis van Sissi wordt geromantiseerd (waardoor het een impopulaire mening is om het leuk te vinden denk ik?) vind ik het altijd heerlijk naar de sfeerbeelden/landschappen/kleding te kijken.
Oh jaaaa dit heb ik vroeger zoveel gekeken in de kerstvakanties, heerlijk.
Volgens mij weten heel veel niet eens dat haar echte leven best een grote ramp was (maar kan ook liggen aan de mens die ik ken die dit niet weten).
Maakt verder niet uit om te kunnen genieten van het oh zo overdreven sprookjesbeeld. Die jurken zijn ook echt fantastisch.
@anon4388265 Misschien is dit eerder een biecht maar ik heb dus nog nooit Sissi gekeken. Ik weet dus ook nooit precies wat mensen bedoelen als er naar āSissi-jurkā wordt gerefereerd. Is het een aanrader om nu, als volwassende die film nog te kijken? Of is het voor jullie alleen maar leuk uit sentiment? Anders ga ik er misschien de komende week eens voor zitten.