Impopulaire meningen #3

Ik vind het echt fantastisch, niet per se uit sentiment al hoort het voor mij wel bij het binnen zitten wachten tot kerstdiner klaar is etc, maar ben niet denk een goede referentie daarin. Familie zegt altijd ‘wil je het alweer kijken!?’ elk jaar :rofl: die hebben het nu ook wel gezien.
Maar je kan het gewoon proberen, als je er niks aan vind, gewoon uitzetten want het is niet dat er een gigantisch plot komt oid :sweat_smile:
Als je mooie jurken en landschappen/dieren en kastelen wil zien (en je Duits wilt opfrissen), is het wel echt leuk.

6 likes

ik ook echt nooit!

Op npo draaien ze die al poos niet meer naar mijn weten (of pas rond jaarwisseling trouwens), maar op Duitsland 1/ARD, overmorgen start het om 14.55 en dan nog 2 dagen in de middag (zie tvgids)

2 likes

Ik heb toevallig net de trilogie voor €5 gekocht bij de Lidl

Ben benieuwd

6 likes

O, die wil ik ook. Even op boodschappenlijstje zetten van komende keer.

Sissi staat gewoon op youtube

12 likes

Je bedoelt het echte historische verhaal van Sissi?
Of het echte leven van de actrice Romy Schneider die Sissi speelde? Dat laatste weet ik dat dat naar was, die heeft volgens mij haar kind verloren na een ongeluk met een hekwerk ofzo.

Edit: gespietst zelfs! Brr

1 like

Neem aan dat historische verhaal? Het verhaal van de echte Sissi is ook niet echt rooskleurig.

2 likes

Het historische verhaal idd! Maar dat van Romy Schneider was ook wel treurig. Ze is ook echt nooit van dat suikerzoete Sissi imago afgekomen.

Ik zag dat national Geographic een artikel heeft geplaatst deze maand over Sissi. Misschien nog leuk. En voor wie nog meer wil weten, dit boek is een aanrader. https://geschiedenis-winkel.nl/p/sisi/

Oh en op YouTube staan de liedjes van de musical Elisabeth. Die is ook meer naar haar echte leven. Vooral Sisi haar relatie met de dood was wel opvallend. Mijn lievelingslied

@anon4388265 heb je je reactie gewist? Jammer, was een leuke anekdote! Ik heb namelijk hetzelfde gehoord van familie en vrienden, haha.

5 likes

Jaaa de musical Elisabeth met Pia Douwes!

6 likes

Ja love it!
Had voor het laatst wel de aflevering over haar van de History Chicks geluisterd en nu vind ik haar wel minder leuk

1 like

Still love it.

I FEEL IT IN MA FINGERS

8 likes

Ik zou willen dat we gingen gourmetten met kerst

19 likes

Ik ga dit met twee vrienden doen voor het eerst in 15 jaar oid

Heb er echt veel zin in. Lekker tatateren

5 likes

Doen dan, ik kan me geen kerst heugen dat we het niet deden. Soms op een “derde” kerstdag omdat de meesten met kerst werken #noshame

2 likes

Wij gaan gewoon gourmetten vandaag. Luv it, no shame in my gourmet game.

12 likes

Ik heb nog nooit gegourmet met kerst en dat vind ik echt jammer, wil dat zo graag een keer doen want ik vind gourmetten zo gezellig :frown: heb wel mijn vriend overgehaald om in ieder geval in de kerstvakantie samen te gourmetten! Het is een begin, over een paar jaar heb ik hem vast overgehaald en zitten we op eerste kerstdag samen aan de pannetjes.

9 likes

Ik HAAT gourmetten met pannetjes. Love bakplaten. Zelfde idee maar dan zonder die stomme pannetjes. Wij gaan twee dagen bakplaten :heart:

4 likes

Ik haat gourmetten met platen. Zo sfeerloos

7 likes

ik vind trouwens ook pannenkoeken bakken lekker met die pannetjes (daar werd ook op gehaat laatst geloof ik haha)

8 likes