Ja zo Gezond Actief en Proper ofzo. Heel erg in het stramien.
Vooral als ze op een gegeven moment een ijsje bestelt en op zo’n overdreven Duitse manier ‘goldenmilk’ uitspreekt als GolDenMielk!!!
Geen idee wie Astrid is, maar ik vind alles aan Oostenrijk leuk. Ik zie mezelf altijd wel in Wenen wonen.
Ik vind het echt heel vervelend dat sportkleding nu ook al “mooi” moet zijn en je mooi “mOeT” zijn op de sportschool.
Wenen wordt ook al jaren tot ‘de meest leefbare stad van de wereld’ gekroond dus doe het!
N.a.v. dit bericht; ik houd dus echt van die hele kleffe broodjes kaas die de hele dag in je tas hebben gezeten. Vooral vroeger tijdens schoolreisjes.
Vooral met extra veel boter. Geplette broodjes pindakaas zijn ook zo lekker.
hmm van die verlepte smosjes waar de mayo volledig in de pistolet is getrokken, voelt echt nostalgisch dit
Of een boterham met vruchtenhagel. Als je dat lang genoeg laat zitten smelt het helemaal
Brrr dit is echt mijn nachtmerrie, maar denk deels door vroeger Rembo en Rembo met broodje kaas onder water eten, die vlokken die ronddrijven zie ik nog steeds voor me
Of verlepte met helemaal gesmolten hagelslag. Ook heerlijk en nostalgisch
Ik kan echt genieten van vliegtuigvoedsel. Zo’n maaltijd dan, niet zo’n broodje.
Me too hahaha! Ik koop soms Igo Pong & Klaar, vind ik op een vloegtuigmaaltijd lijken
Ooh ik droom nog steeds van een lekker toetje wat ik in het vliegtuig heb gegeten.
Vroeger kreeg je ook op korte vluchten eten. En ik keek altijd uit naar de chocolade soes die er vaak bij zat yam.
Bolletje met teveel boter en kipfilet
Ik heb nu echt zin in een geplette boterham met pindakaas en een laagje gesmolten suiker
Haha oké was mijn mening dus toch niet zo impopulair. Dacht echt dat veel mensen dit goor zouden vinden. Maar inderdaad, nostalgie
Jaaaaa, echt m’n favo
Bolletjes met vruchtenhagel of hagelslag sla ik nu alsnog plat met mijn vuist om het schoolreisje gevoel terug te krijgen
Wenen is wel een heel ander oostenrijk dan de westkant heb ik het idee. Minder dartelen door groene weiden in een dirndl en meer wijn spritzer drinken in een hippe bar zeg maar