Impopulaire meningen #4

Ja pfff bij muziekles was dat standaard het lied dat we op elk instrument moesten spelen. Trauma

Ja sowieso alles van Coldplay krijg ik op een nare manier kippenvel van

13 likes

Ik kende dit helemaal niet, maar ben blij dat ik niet de enige ben die hiermee gemarteld is :relieved:

En als ultieme banger

Dit was m’n eerste singletje, RIP :cry:

20 likes
7 likes

die van queen met dat mama mia erin, wat naaaaaaar, bohemian rhapsody was het. schreklich

7 likes

iets anders, wellicht niet impopulair, maar ik vind seltzer echt de Crystal clear onder de semi alcoholische dranken. echt vies smakeloos suikerwater

9 likes

Heb deze eergisteren nog (mama appelsap style) mee zitten blèren met de autoradio :ok_hand:t2:

2 likes

Maar seltzer is letterlijk gewoon prikwater he. En dan zijn er dus ook alcoholische seltzers. Had je iets anders verwacht dan?

Ik vind het soms wel lekker verfrissend en niet teveel calorieën.

3 likes

Geen idee, maar het wordt hier geadverteerd alsof het the next big thing is en vrienden van me waren ook enthousiast. Ik vind er gewoon zo’n kunstmatige niks smaak aan zitten

3 likes

Omdat het eigenlijk gewoon spa rood is met alcohol, daar zit ook niet echt een smaak aan toch :sweat_smile:

1 like

Seltzer mocht willen dat het Spa rood met alcohol was. Anyway, ik ben inmiddels klaar met discussiëren over seltzer, m’n punt moge duidelijk zijn

13 likes

Big Macs :-1:t2: :-1:t2: Begrijp me niet verkeerd want ik ben echt dol op hamburgers, zou het elke dag wel kunnen eten. Maar een broodje hamburger dat belegd is met nog meer… brood? Nee dankje, vind er geen reet aan.

10 likes

ik ken die saxobeat niet maar ik neem de gok om je post te liken, zoveel haat ik uptown girl

6 likes

Ik vind Wonderwall van Oasis eigenlijk wel een mooi nummer!

26 likes

Ik vind anijs ranzig. Beschuit met muisjes is een van de goorste dingen die je kunt eten

11 likes

Ah nu heb ik zin in beschuit met muisjes, love anijs :heart:

9 likes

Ouzo :heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Ieder zijn smaak, maar :nauseated_face:

3 likes