Impopulaire meningen #5

Nog niet genoemd maar het kwam er door jouw foto met mini lipgloss bovendrijven: Bourjois make-up!

Extreem plakkerige lipgloss en van die oogschaduw trio’s in een rond doosje. Voelde als high-end make-up.

36 likes

Hahah wat is die laatste? Samen twerken :joy:

3 likes

Schijnbaar is het een twerkende jeroen met een veenmol? :joy:

7 likes

Zo kan je eigenlijk wel een hele FF t-shirt lijn opzetten :joy:

1 like

Ik snap de populariteit van Bruce Springsteen echt niet

14 likes

Bruce Springsteen = hier en daar een paar liedjes zingen over de Amerikaanse working-class en je daarna weer terugtrekken in je villa met zwembad en tennisbaan.

17 likes

Ik vind boomerangfilmpjes op Instagram altijd zo stom.
Zie er net eentje van een vriendin met haar kind op een glijbaantje in een zwembadje. Dan gaat dat kind dus naar beneden en weer omhoog de glijbaan op, heen en weer. Haha waar slaat dat op. Echt gaar.

24 likes

ja want dat werd in dezelfde fabriek als chanel gemaakt!!!

7 likes

Ik heb niks met beyoncé en vind al die instagramposts over haar concert maar irritant

40 likes

same maar 10x liever beyonce dan alles over taylor swift

15 likes

Ik heb dit met harry styles ik werd helemaal gestoord van die lelijke outfits. Bij beyonce zien mensen er nog goed uit.

25 likes

Was ook net zo een schijtkwaliteit als die gebakken Chanel oogschaduwpalettes van toen.

7 likes

Oh maar echt, ik had vroeger wel een chanel duo die ik fijn in gebruik vond maar dat was dan puur als ik in de mood was voor iets simpels en zachts, eigenolijk waren geen van beiden het echt waard.

2 likes

ik had überhaupt niet meegekregen dat zij een concert gaf terwijl dat normaal al maanden van tevoren hele hype is (of ik leef ineens onder een steen)

2 likes

Ik vind sowieso idioot om nieuwe, kostuumachtige kleren voor een concert te kopen. Wtf moet je met een boa van de Action die al half uit elkaar gevallen is voordat het concert begonnen is? Misschien denken sommige fans dat ze Y/N zijn en er tussenuit gepikt worden.
Zag ook een filmpje van een kringloop waar iedereen massaal na een Taylor Swift concert gedoneerd had. Allemaal pailletten en idiote kleren die alleen voor speciale gelegenheden zijn.

12 likes

Oh nog iets: ik vind concepten stom. Lees net over The Mall en dat ze zeggen dat ze een bijzonder “concept” hebben. NEE! Je bent een overdekte ruimte waar mensen winkels hebben. Zo moeilijk is het niet.
Net als winkels met hun concepten en speciale geuren, kleuren, muziek etc. NEEEE! Stop ermee! Het enige wat je bent is een verkoper. Maak jezelf niet belangrijker dan je bent.

25 likes

Leg me het ‘concept’ Y/N even uit aub. Op dit forum zitten ook milennials namelijk

22 likes

Ik ging googlen en volgens google staat het voor your name, maar dat lijkt dan weer niet helemaal te passen in vaiana’s post.

@Vaiana help deze millenials het begrijpen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ja ik dacht dit ook, maar dan gebruikt Vaiana het toch ook verkeerd? Al is zij ook millenial dacht ik dus mss heeft zij weer een andere betekenis.

2 likes

Meer bedoeld als main character? Dus dat je denkt dat de wereld om jou draait.

3 likes