Ik ook, zo’n vieze zon geur. Iedereen verklaart me altijd voor gek dat je dat kunt ruiken maar ik vind het echt een hele vieze geur.
haha dat was een grapje maar ik zie het eigenlijk overal wel, ook op twitter en discord bijvoorbeeld
Het staat al 9 jaar in urban dictionary
Hahaha vieze zongeur ik snap je helemaal ja! ik vind dat heerlijk ruiken.
Internet bestond eerder dan Tiktok hoor.
Hier ging het pas nog over in stel je persoonlijke vraag. Ik had precies die vraag gesteld. Is niet zo heel impopulair.
Avocado is smerig
Mijn impopulaire boomer mening is dat ik sowieso een beetje moe word van al die slang woorden. Ik begrijp er soms echt geen klote meer van, en dan moet ik telkens weer urban dictionary openen om het te kunnen begrijpen
Ah ja, dit herken ik en heb hier al zoveel verbaasde blikken en opmerkingen over gehad. Aan de lijn vind ik het niet lekker want dan komt er een bepaalde buiten lucht aan, op het wasrek buiten vind ik dan wel weer top!
Hoe kan het dat was verschillend gaat ruiken door het aan de lijn of wasrek te drogen? Het droogt toch aan dezelfde lucht
Dit heb ik ook ja. Zal mijn leeftijd wel zijn maar ik denk bij veel van die woorden ‘praat gewoon normaal dan weet iedereen wat je bedoelt’. Het komt zo ‘kijk mij jong en hip en tiktokgeneratie zijn’ over. Maar nogmaals zal echt wel aan mijn leeftijd liggen.
Omdat er dan ook andere kledingstukken voor hangen denk ik? Maar ik deel deze mening niet perse.
Hahaha idd ik ben er ook gewoon te oud voor Ook om eraan mee te doen. Heb dan altijd het gevoel dat mensen dan toch alleen maar denken dat ik een cringy millenial ben ofzo haha
Ik vind was buiten hangen wel heerlijk maar was uit drogers vind ik stinken ughhh die warme drogergeur ieh bleh
Sowieso zijn drogers echt kut. Slecht voor je kleding, handdoeken worden veel te zacht en fluffy waardoor ze gevoeldveel slechter drogen. Het enige waar ze handig voor zijn is beddengoed.
Avocado smaakt naar net gewassen pik. Ik vind het allebei wel lekker.
Oh my god
Ja eens, en groot beddengoed kun je ook nog gewoon over je deur hangen ofzo.
Ik houd trouwens ook niet van superzachte handdoeken
Handdoeken die aan de lucht gedroogd zijn zijn echt ruw, net alsof ik met een schuurspons over mijn lijf ga. Doe mij maar droger-handdoekjes.
GEEN TANDEN PEPE.
Anders wordt het een mini pipi