Impopulaire meningen #5

Merk je dan ook geen verschil met stevigheid? Vind de pootjes toch wel fijner zitten dan bij een goedkope zonnebril. Goedkope zonnebrillen vind ik vaak ook te donkere glazen hebben

7 likes

Nee niet zo. Heb soms best stevige brillen van slechts de h&m of mango. Maar moet wel zeggen dat ik ook niet snel hele dure op zou durven omdat een bril snel stuk kan gaan

3 likes

Vieze sokken vind ik misschien nog wel erger dan vieze voeten. Trek je dan andere sokken aan in je schoenen dan waarmee je in huis loopt?
Ik loop in de zomer thuis op slippers en in de winter pantoffels.

5 likes

Sinds ik de hond heb doe ik regelmatig een sokkenwissel. Als ik naar boven ga doe ik mijn sokken uit. Maar heb nooit echt vieze sokken, meer d’r er een stuk blad, een stokje, of een bloem in hangt. Ik stofzuig weg gewoon elke dag, poets regelmatig en als zijn poten echt vies zijn dan probeer ik ze zo schoon mogelijk te krijgen met een doek. Het scheelt dat het een kleine hond is, dus de hoeveelheid echte viezigheid waarvan je sok ook echt vies kleurt is minimaal.

Maar een huis slipper is ook wel slim.

1 like

Het is vooral belangrijk dat de zonnebril goed beschermt tegen UV. Op de site van het Oogfonds staat waar je op moet letten.
De prijs maakt verder niet uit

6 likes

Merk je dan ook geen verschil tussen plastic en glazen glazen!? Want dat is wat mij betreft het grootste verschil en nu ik een dure zonnebril gewend ben vind ik een goedkope plastic echt heel irritant kijken

6 likes

Merkbrillen hebben ook niet altijd echt glas meer.

7 likes

Nee, idd. Ik heb zowel glazen als kunststof (vind ik allebei fijn. Om verschillende redenen), en vind ze over het algemeen allebei steviger bij de duurdere modellen. Maar je betaalt natuurlijk ook gewoon voor het design. Ik koop ze gewoon omdat ik ze mooi vind en beter afgewerkt en vaak vind ik ze ook steviger (dan de echt goedkope, zijn zat niet designbrillen die ook goed zitten).

Het is net waar je je geld aan uit wil geven. Gaat ook op voor schoenen, tassen, riemen etc.

8 likes

Ik vind witte wijn echt niet lekker en zwaar overrated. Ik heb al zoveel verschillende wijnen op (ook op aanraden van iemand die ik ken die vinoloog is en er dus verstand van zou moeten hebben) en ik krijg het gewoon niet weg. Bij elke slok zit er zo’n vieze nasmaak aan en ik kan het ook gewoon niet weg slikken zonder er een gezicht bij te trekken hahaha. Ben nu ook op het punt dat ik het ook niet meer wil verder ā€˜ontdekken’, vind het gewoon smerig en drink liever wat anders.

8 likes

Het hoeft ook helemaal niet hĆØ, wijn drinken :bulb::grin:

34 likes

Haha ja klopt, daarom drink ik het verder ook niet (meer), maar mensen zijn altijd zo lyrisch over witte wijn en lekker wijnen en ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iedereen het ZO geweldig lekker vindt.

3 likes

Ik vind het ineens na jaren drinken ook niet meer lekker. Drink soms alleen prosecco/cava/champagne. Maar meestal drink ik helemaal geen alcohol meer.

7 likes

Ik met elke alcoholische drank of eten met alcohol erin. Die alcoholsmaak vind ik zo smerig.

11 likes

Ik snap je. Begrijp het nog steeds niet goed als mensen het hebben over een ā€˜lekker biertje’ of wijntje. Doe mij maar een groot glas ijskoude cola ofzo dan, daar kan ik wel echt van genieten. Bepaalde cocktails ook want die smaken vaak meer naar limonade dan iets anders. Maar wijn vind ik alleen soort van lekker als ik het met anderen drink en een goede borrelplank erbij. Vind het meer gezellig dan lekker. Zou het nooit in m’n eentje drinken. En bier vind ik sowieso gewoon goor en krijg ik een vieze volle klotsbuik van

13 likes

Dit heb ik ook, thuis alleen op slippers haha. En wat ik zo goor vind is een zwembadvloer (gelukkig kom ik er niet vaak) maar ik kan daar dus absoluut niet met platte blote voet lopen op de grond. Het idee alleen al, dus ik loop dan altijd op mn tenen en of ik niet ergens in stap :face_holding_back_tears: echt genant wel. Doe ik al vanaf kleins af aan.

5 likes

Jaaa ik snap je helemaal! Bier vind ik ook echt niet te zuipen haha, jammer dat dat heel vaak de enige soorten alcoholische drankjes zijn die je ergens kunt krijgen voor een redelijke prijs. Qua alcohol heb ik veel liever gewoon een lekkere rum of whisky of cocktail of iets dergelijks. Of inderdaad gewoon geen alcohol :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Jaaa Ieuw en dan met van die geplette frietjes op de grond

5 likes

Of… verloren en gebruikte pleisters

6 likes

Mijn vriend kan niet wachten tot we op vakantie gaan en alweer een nieuwe vakantie heeft gepland maar ik blijf het liefste toch thuis. Ik hoef niet per se op vakantie, mis al heel snel al mijn eigen dingen van thuis. Fijnste van vakantie vind ik wanneer we weer thuis zijn, zeker na familiebezoek ben ik helemaal extra blij. Ik vind al heel snel dingen vies en qua eten al erg kieskeurig in het buitenland.

15 likes

Kunnen jullie niet een keer een vakantie thuisblijven? Hij heeft vaak zn zin betreft vakantie dus dan is het ook wel eerlijk als jij een keer mag bepalen toch

2 likes