Impopulaire meningen #5

Er is ook… een tussenweg!

20 likes

Love ijsberen 🥹

5 likes

Lol van warm weer houden is nog wat anders dan steen en been klagen omdat het dat nu niet is, dat vind ik gewoon misplaatst en aanstellerij.

3 likes

Bovenstaande discussie is een FF parodie… toch?

15 likes

Ja sorry ik zit nu gewoon liever ergens in de zon met vrienden dan dat ik nu de tk maxx leegkoop.

15 likes

11 likes

Fixed that for you

26 likes

Van de tk maxx? Door die pompoenen zeker.

3 likes

Niet ik die dit leest wachtend in de kassarij in TKMaxx (geen pompoenen overigens, ben een zomerstan).

13 likes

Iemand moet die zaak draaiend houden

3 likes

Ik vind “ik gil” een leuke uitspraak :heart:

59 likes

Ik ook, vooral als ik me bedenk dat mensen dit met een gortdroog gezicht typen

10 likes

Ik ook, en ook ‘screaming, crying, throwing up’

4 likes

Ik weet niet of dit impopulair is maar ik was gisteren naar de film. En ik vond het geluid echt een beetje te hard. De afgelopen keren vond ik dat eigenlijk al. Kan toch ook niet goed zijn voor je oren. Maar misschien word ik gewoon oud😂

33 likes

Hahaha ja dit heb ik ook! De volgende keer neem ik mijn festivaloordoppen mee denk ik.

3 likes

Soms hoor je echt ontploffingen en actie scènes uit andere zalen en voel je je stoelen dreunen, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

6 likes

Oh shit ik ga morgen naar de film en kan slecht tegen harde geluiden haha. Misschien dat ik even oordopjes haal haha.

6 likes

Je kan bij de Etos festivaloordopjes krijgen van Alpine, die zijn heel fijn!

4 likes

Haha ja ik weet niet of je naar Oppenheimer gaat maar dan kan ik het helemaal aanraden! Denk dat ik de volgende keer ook oordopjes meeneem

5 likes

Ja die film stond echt veel te luid. Heb mijn oordoppen bijna bovengehaald (was vergeten dat ze al in mijn tas lagen)

5 likes