ja niezen is toch 1/10e van een orgasme of zo
Ik vind het ook best wel wild dat dit gewoon iets is waar we moekes jarenlang mee uitlachten, maar nu is het in Korea een trend (zag ik toch bij iemand die er speciaal voor naar Zuid-Korea ging) en wilt iedereen het ook weer doen? Echt gaar kuddegedrag gebaseerd op niets.
Eens, maar kakken is echt t beste gevoel van de wereld.
Ik vind het wel leuk om te zien welke kleuren je het beste staan maar niemand verplicht je toch om je daar strict aan te houden en dat is ook wel saai als je dat doet.
Bij mijn kleuren om te vermijden zijn de helft echt kleuren die ik sowieso al niet droeg omdat ik dan ziek lijk. Maar zwart en grijs staan er bijvoorbeeld ook tussen en dat draag ik wel gewoon hoor.
Ja draag gewoon waar je blij van wordt!
Ik vind je pasta en havermout enz uit de winkel verpakking in een pot doen echt een hoe hou je een sukkel bezig.
Eh… Bedoel je filmpjes maken van het vullen van voorraadpotten?
Lekker restocken met spullen die al in een prima verpakking zitten
Sap in een kan schenken enzo en dan de fles weggooien
En toch kijk ik met veel fascinatie naar fridge restocks. Dan weer met verbazing naar die ene influencer die een car restock heeft met allerlei prullen, in diezelfde auto dan een aangevulde handtas meeheeft maar dan ook een minirugzak voor de stanley cup om daar dan ook allerlei miniversie van je producten in te doen.
Ik heb een paar dingen waarbij ik het makkelijker vind het uit een pot the halen (koffie, rijst uit zon 5 kilo zak), en dan voel ik me ook meteen een Amerikaanse soccer mom met mn uitgespoelde Douwe Egberts instant koffie potten op het aanrecht.
Aangezien ik altijd groot verpakkingen rijst, bloem en havermout koop doe ik dat wel in potten. Maar die filmpjes waar ze melk en sap in aparte kannen doen en de augurken in een nieuwe pot vind ik ook zo een onzin.
Oh die augurkenpot lijkt me juist fantastisch! Hoef je nooit meer te hengelen in dat sap
Wij hadden dit vroeger al van tupperware haha. Ook handig voor olijven en zongedroogde tomaatjes
En ook dat het 10 precies dezelfde potten moeten zijn want aesthetic
Nee joh, hoe hou je beesten uit je huis!
Haha inderdaad, ik gebruik ook potten maar tegen meelmotten en muizen, niet voor de aesthetics.
Oh dit doen wij vanwege de muizen die ik liever niet meer terugzie in mn huis
Er is echt weinig wat ik tuttiger vind dan sparen voor je uitzet.
En dan heel je ouderlijke slaapkamer volstouwen met serviessets, keukenapparatuur, bestek, handdoeken, en alle andere zooi die je de komende 3 jaar nog niet nodig hebt omdat je nog steeds geen eigen plek hebt. Dit soort mensen kopen altijd de meest onzinnige dingen ze ze ook nooooit gaan gebruiken.
Haha hoezo?
Ik vond het echt wil chill om te doen, zodat ik niet alles in 1x hoefde te kopen. Vond mijn portemonnee iig erg fijn.