Yup, ook gehoord over de radiostations onder zijn bezit. Hij bepaalde zo laatste moment dat iets niet ging gebeuren, als hij dat niet wilde.
Oh daar heb je zeker gelijk in hoor! Ik wou gewoon even pedantisch zijn en aangeven dat het wel een belangrijk gegeven is als je met erelonen werkt.
heb echt een pokkehekel aan alle halloween specials in amerikaanse sitcoms, met als hoogtepunt brooklyn 99
skip ze standaard
Volgens mij noemen Nederlanders het honorarium om intelligent over te komen ondanks het accent.
Love dat we onze pek een keer terugkrijgen.
De halloween heist
Alleen aan de halloween specials?
Die kan ik op de gitaar willen jullie het horen ok
Ja graag je weet dat je hier spraakmemos kan posten he. Het hele nummer graag.
Wel graag rond een kampvuur
[Upload error]
Het lukt niet
En nadien Het Is Een Nacht van Guus Meeuwis graag
Ik snap gewoon niet hoe een gender reveal (behalve voor de ouders zelf) een spoiler kan zijn.
Noo die zijn juist leuk!
Ik vind ze ook leuk hoor! Maar ik snap wel dat je ze irritant en out of place kan vinden.
smoesjes
Kan je het niet op youtube zetten anders?
Ja dan mis je echt dingen in je leven
Mijn leven behalve het tig jaar met je partner samen zijn. Heb wel het gevoel iets gemist te hebben maar ja niets meer aan te doen.
Ja ik heb hetzelfde! Ik ben 24 en woon dus nog thuis. En ook echt wel het gevoel dat ik iets gemist heb, maar inhalen gaat niet meer.
Mis alleen wel een partner waar ik al een eeuw mee samen ben (helaas of gelukkig. Geen idee welke van de twee haha).