Impopulaire meningen #5

Ja ik kan me echt voorstellen dat hij niet heel leuk is om voor te werken.

Vergeet nooit meer dat hij binnen kwam lopen bij m’n stage (hij was daar niet de directeur, maar wel hoofd investeerder ofzo) en daar een rondje door het kantoor liep. En bij onze bureau’s hing op de muur nog een hele oude contentplanning met post-it’s. Niemand deed daar nog iets mee of keek er verder naar. Maar hij bleef echt zo staan om er naar te kijken en zei toen ‘interessant systeem, maar jullie hebben dus de hele week nog niks uitgevoerd zo te zien’. Vond het heel apart dat hij haar echt zo uitgebreid naar ging zitten kijken.

Hij kwam niet onaardig over verder, maar hij bemoeide zich wel echt met elk klein mini dingetje die dag geloof ik. En ik heb het management nog nooit zo gestresst gezien als in de minuten voordat hij binnenkwam.

6 likes

Ik heb een vriend die op een redactie heeft gewerkt voor een programma van de Mol en die zei dat hij een hekel had aan de kleur geel (?), dus dat als ze wisten dat hij dat kwam, niemand dat durfde te dragen. Blijkbaar was sowieso iedereen wel een beetje bang voor hem

8 likes

Hahah dan krijg je toch gewoon zin om zo op je werk te verschijnen.

86 likes

Haha wtf dat is wel echt bizar!

Ja dit 100%. Het hele management bestond bij ons uit mannen die het wel echt ‘gemaakt’ hadden bij mediabedrijven en ze waren echt bloednerveus als hij langs kwam. Ook degene die al jaren met hem werkten.

4 likes

Mijn vriend werkte voor een externe partij die veel opdrachten doet voor De Mol. Hij vond hem ook echt een vreselijke micromanager. Hij had niks te zeggen over mijn vriend zijn werk, maar hij zag wel de mensen van Talpa iedere keer in paniekstand schieten als hij weer eens op bezoek kwam. Echt alles over die man is waar.

Blij dat ik bij de publieke werk.

11 likes

Yup, ook gehoord over de radiostations onder zijn bezit. Hij bepaalde zo laatste moment dat iets niet ging gebeuren, als hij dat niet wilde.

3 likes

Oh daar heb je zeker gelijk in hoor! Ik wou gewoon even pedantisch zijn en aangeven dat het wel een belangrijk gegeven is als je met erelonen werkt.

1 like

heb echt een pokkehekel aan alle halloween specials in amerikaanse sitcoms, met als hoogtepunt brooklyn 99

skip ze standaard

8 likes

Volgens mij noemen Nederlanders het honorarium om intelligent over te komen ondanks het accent.

5 likes

Love dat we onze pek een keer terugkrijgen.

6 likes

De halloween heist

2 likes

Alleen aan de halloween specials? :flushed:

1 like

Die kan ik op de gitaar willen jullie het horen ok

41 likes

Ja graag je weet dat je hier spraakmemos kan posten he. Het hele nummer graag.

3 likes

Wel graag rond een kampvuur

1 like

[Upload error]

Het lukt niet

17 likes

En nadien Het Is Een Nacht van Guus Meeuwis graag :+1:

3 likes

Ik snap gewoon niet hoe een gender reveal (behalve voor de ouders zelf) een spoiler kan zijn.

6 likes

Noo die zijn juist leuk!

1 like

Ik vind ze ook leuk hoor! Maar ik snap wel dat je ze irritant en out of place kan vinden.

3 likes