Impopulaire meningen #5

smoesjes

9 likes

Kan je het niet op youtube zetten anders?

3 likes

N.a.v. de poll van @kali; ik weet dat iedereen tegenwoordig roept dat je wel thuis moet blijven wonen om ooit een huis te kunnen kopen. Maar ik vind je alsnog sneu als je tot je 23e of daarboven nog thuis woont en daarna direct gaat samenwonen met je partner die je al tig jaar hebt. Live a little

64 likes

Ja dan mis je echt dingen in je leven

5 likes

Mijn leven behalve het tig jaar met je partner samen zijn. Heb wel het gevoel iets gemist te hebben maar ja niets meer aan te doen.

11 likes

Ja ik heb hetzelfde! Ik ben 24 en woon dus nog thuis. En ook echt wel het gevoel dat ik iets gemist heb, maar inhalen gaat niet meer.

Mis alleen wel een partner waar ik al een eeuw mee samen ben (helaas of gelukkig. Geen idee welke van de twee haha).

4 likes

Ja eens hoor, maar we hadden geen geld om apart te wonen hahaha.

4 likes

In mijn ogen iets om blij mee te zijn. Je hebt nog zo lang om met iemand samen te zijn joh.

6 likes

Ja denk ik eigenlijk ook wel! Ik kan echt stikjaloers zijn soms op vriendinnen die nu vanuit het huis van hun ouders gaan samenwonen met hun vriend die ze al sinds de middelbare school kennen. Maar ik ben ook best vaak in m’n eentje op vakantie geweest en ga volgend jaar in m’n eentje in het buitenland wonen. Dat had ik allemaal nooit gedaan als ik een lange relatie had gehad denk ik.

1 like

Nu weet ik dat ik ook getrouwd ben met mijn high school sweetheart dus ik klop hierna even af, maar veel van die mensen settelen echt voor kneuzen en gaan alsnog uit elkaar dus dat is helemaal niet een life goal om te hebben.

Ik ben nog steeds verliefd op mijn crush, maar dit is niet een grotere of leukere liefde dan iemand ontmoeten pakweg 5 jaar van nu. Sterker nog, soms werken die relaties juist beter omdat je jezelf veel beter hebt leren kennen etc.

Wij zijn samen dezelfde kant opgegroeid, maar dat is wel uitzonderlijk. En alsnog geen garantie dat we samen oud worden natuurlijk.

16 likes

Haha ja ik kom uit een dorp waar dit dus vrij ‘normaal’ is denk ik. Het regent echt zwangerschapsaankondigingen, foto’s van bruiloften en klusfoto’s van het samenwonen op m’n Instagram feed op het moment. En dan wil ik het ook allemaal en word ik een beetje jaloers.

Tot ik op het forum kom. Dan ben ik ineens niet meer de uitzondering haha.

6 likes

Haha ja ik wilde precies hetzelfde posten.

En 100% eens met dit @lisaanna. Je ontwikkelt nog zo veel van eind tiener tot midden twintig, slechts in enkele gevallen wil dat stand houden. In je eentje in het buitenland gaan wonen klinkt inderdaad als iets dat je makkelijker alleen doet dan samen, dat is toch juist iets heeel leuks om naar uit te kijken.

8 likes

Joh, geef het een paar jaar. Dan is de helft alweer gescheiden.

33 likes

Ik zou ook zo bang zijn dat je je helemaal afhankelijk gaat voelen omdat je niet weet of je het in je eentje redt of kunt. Wat mij betreft mag het verplicht worden dat iedereen in ieder geval kort op zichzelf woont alleen.

3 likes

het lijkt me wel makkelijk als dat gewoon echt is wat je wil. met een of andere kneus gelukkig worden in een 13 in een dozijn huis en paar blonde kinderen baren en daarmee content zijn.
ik denk niet dat iemand dat doet met de intentie “zo ik ga lekker boxen aftikken” maar veel mensen dat nou eenmaal echt willen. anders zouden er niet zoveel mensen zoals dat zijn toch

18 likes

Denk het wel, zijn vaak dezelfde mensen die vragen wanneer je naar een ‘echt huis’ verhuist. Of bij de housewarming bij je extra kamer zeggen: O knipoog dit is de toekomstige kinderkamer hihaho.

11 likes

Vreselijk dit! Wij hebben van 3 slaapkamers 2 slaapkamers gemaakt en “dat was zonde voor de kinderen”

We zijn 3 jaar verder, hebben nog geen kinderen én nog een zolder over.

5 likes

En een overkapping in de tuin

29 likes

Ik snap sowieso niet waarom een huis kopen het hoogste goed is. Ik vind het zo heerlijk dat ik niet hoef na te denken over onderhoud of VvE-vergaderingen hoef te hebben of allemaal van dat soort onzin. En als ik ergens anders heen wil kan ik het gewoon opzeggen en ben ik er klaar mee, ideaal.

19 likes

Precies, mogelijkheden zat.

6 likes