Ik heb niks met beyoncé en vind al die instagramposts over haar concert maar irritant
same maar 10x liever beyonce dan alles over taylor swift
Ik heb dit met harry styles ik werd helemaal gestoord van die lelijke outfits. Bij beyonce zien mensen er nog goed uit.
Was ook net zo een schijtkwaliteit als die gebakken Chanel oogschaduwpalettes van toen.
Oh maar echt, ik had vroeger wel een chanel duo die ik fijn in gebruik vond maar dat was dan puur als ik in de mood was voor iets simpels en zachts, eigenolijk waren geen van beiden het echt waard.
ik had überhaupt niet meegekregen dat zij een concert gaf terwijl dat normaal al maanden van tevoren hele hype is (of ik leef ineens onder een steen)
Ik vind sowieso idioot om nieuwe, kostuumachtige kleren voor een concert te kopen. Wtf moet je met een boa van de Action die al half uit elkaar gevallen is voordat het concert begonnen is? Misschien denken sommige fans dat ze Y/N zijn en er tussenuit gepikt worden.
Zag ook een filmpje van een kringloop waar iedereen massaal na een Taylor Swift concert gedoneerd had. Allemaal pailletten en idiote kleren die alleen voor speciale gelegenheden zijn.
Oh nog iets: ik vind concepten stom. Lees net over The Mall en dat ze zeggen dat ze een bijzonder “concept” hebben. NEE! Je bent een overdekte ruimte waar mensen winkels hebben. Zo moeilijk is het niet.
Net als winkels met hun concepten en speciale geuren, kleuren, muziek etc. NEEEE! Stop ermee! Het enige wat je bent is een verkoper. Maak jezelf niet belangrijker dan je bent.
Leg me het ‘concept’ Y/N even uit aub. Op dit forum zitten ook milennials namelijk
Ik ging googlen en volgens google staat het voor your name, maar dat lijkt dan weer niet helemaal te passen in vaiana’s post.
@Vaiana help deze millenials het begrijpen
Ja ik dacht dit ook, maar dan gebruikt Vaiana het toch ook verkeerd? Al is zij ook millenial dacht ik dus mss heeft zij weer een andere betekenis.
Meer bedoeld als main character? Dus dat je denkt dat de wereld om jou draait.
Nee dit klopt wel haha het imago van dat genre fanfiction is dat ze voornamelijk worden gelezen door delusional mensen die graag lezen over zichzelf met een bandmember/idol. Scenarios als dat Y/N uit het publiek wordt gehaald om op het podium te komen/backstage te gaan komen veel voor. (bron: mijn 14 jarige delusional zelf)
Weer wat geleerd vandaag. Of nou ja, of ik er wat aan heb is een tweede haha. Ik wist ook pas last minute dat ik naar Beyoncé ging en had toen ook snel een topje gepast bij Costes. Maar mijn God 50 euro, en superkutte kwaliteit en afwerking. Ben maar in mijn H&M topje gegaan uit 2005. Ik heb serieus dus nog soort striemen op mijn kin van het uittrekken van dat topje (waren volgens mij gewoon messen ipv pailetten).
Haha oh wat erg
Ja hallo, ik ben ook een bejaarde millennial
@Kwal hahaha
@Fuji ja dit dus. Dat Harry dan opeens op het podium “Ello luv. Meet me backstage.” roept
Nee die is veilig! Het was echt een soort spiegelende zilveren pailettentop met sliertjes (aka machetes).
Haha echt hè, sinds wanneer is iedereen en zijn moeder ook zo idolaat van Harry Styles?
Wow brow lamination is echt zo lelijk haha ik zie Bonnie op Instagram met opeens gekke wenkbrauwen en ja nou ja mijn mening is lelijk doei