Impopulaire meningen #5

Haha ik moest ook precies aan die schoenen die coureurs ook dragen denken :joy: zijn vaak ook puma’s dus ergens ook wel logisch

m18

6 likes

Haha exact dezelfde ervaring, was de haarverf toevallig ook van Manic Panic? :smiley:

Ik heb toen 2 brede banen in mijn haar laten blonderen zodat de paarse verf wél pakte. Voor 2 wasbeurten… vanaf daar vervaagde het naar een soort lelijk blauwgroen.

2 likes

Ik had zo’n zwarte Dept-tas, daar liep toen iedereen mee :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik word helemaal nostalgisch van dit gesprek 🥹

12 likes

Friis & company tassen, memories unlocked

26 likes

Lange spijkerjassen met ceintuur zijn nog steeds leuk. :thinking:

9 likes

Ik altijd deze, maar zag je ook niet op donkerbruin haar

32 likes

Alleen een rode gloed die na 1 x wassen weg was. Daarna maar gauw mijn haar zwart geverfd, de enige haarkleur die wel mogelijk was zonder blonderen. :sob:

4 likes

Wooow memorie unlocked. Kan dit nog helemaal ruiken.

1 like

Oh ja ik had hier de rode van en toen had ik ineens roze haar🎉

2 likes

Oh ja stond je in de kroeg en dan tikte een lelijke gozer je aan en zei dan over zijn nog lelijkere vriend van de vriendengroep " Gijs vraagt zich af welke kleur schaamhaar je hebt " of ook wel eens gehoord " klopt het dat meisjes met rode haren wild in bed zijn ? "

4 likes

Wow er ploppen bij mij nu allemaal van deze merken en items op van mijn middelbare school periode!
Ik had ook veel van Friis, Fornarina, Dept, Indian Rose. Vond dat echt fantastisch met allemaal hysterische prints en kleuren.

Ik ga even speuren voor de items die ik in gedachten heb, kijken op eigen risico:

Flashback middelbare

Kitch Kitchen tassen
image

Deze gedrochten wilde ik enorm graag:

Oilily tassen en etuis
image

Ik had ook nog intens lelijke pumps, kan ze helaas niet vinden online. Ze waren volgens mij van Bullboxer, zwart met een kitten-heel, puntige neus en een soort van sportieve witte strepen aan de zijkant :joy:. Hélemaal afgedragen die dingen. Voelde me echt volwassen daarmee als 13/14-jarige.

20 likes

Een aubergine achtige kleur had ik. Vriendin had het toen en die moeder vroeg of mijn moeder dat ook goed zou vinden. Dus ik vet hard ‘ja!’. Mocht niet, dag later waren school fotos. Mijn moeder was niet blij en ik heb nog steeds flashbacks naar dat moment dat ik wel 20 keer een wasbeurt heb gehad met koud water die avond.
Uiteraard er niet uitgegaan.

1 like

Ohhh heerlijk, dit was echt mijn middelbare school tijd. En om t af te maken, lekker luchtje van juicy couture:

13 likes

Ik heb eigenlijk vooral het idee dat die momenteel min of meer exact hetzelfde dragen als wij destijds

6 likes

Y2k trend is nu erg hip.

6 likes

Ik mis nog de converse bowling (of bowler) bag, die iedereen had in verschillende kleuren.

26 likes

Deze winkel en daarna met vriendinnen door naar de Invito

14 likes

Liefste nog met een von Dutch petje.

2 likes

Ja ik zie toch ook de skatebroeken terug bij mijn leerlingen die ik vroeger ook droeg.

1 like