ja of berto spritz
Ik ook! Ik heb me een paar keer laten verleiden door zo’n Aperil Spritz, omdat het uiterlijk mij zo aanspreekt. Maar ik trap er niet meer in, goor drankje.
Ik snap niet dat in een wereld waar er limoncello spritz en elderflower spritz bestaat, mensen er massaal voor kiezen om die bittere zooi van een Aperol spritz te drinken.
geef maar aan mij dan, ik drink alle spritzen
Heb je wel eens campari spritz geprobeerd?
Fernet Branca spritz
Maar dat is ook een acquired taste dus snap wel als mensen dat ook echt kotsvies vinden.
Met de hand afwassen vind ik fijner dan het gebruik van een vaatwasser.
Als ik met de hand afwas is het even een paar minuten een klusje, maar daarna ook gewoon klaar.
Ik heb sinds een tijdje voor het eerst in m’n leven een vaatwasser, maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet aan gewend.
Het overkomt me regelmatig dat ik iets nodig heb, maar dat het in de vaatwasser staat die aanstaat. Als de vaatwasser aanstaat, ontstaat er alsnog allemaal nieuwe afwas op het aanrecht te wachten om daarna in de vaatwasser te gaan.
Het uitruimen is irritant. En al helemaal als er nog van alles nog nat is en ik het alsnog moet droogmaken met een doek.
En inruimen is eigenlijk ook irritant, want in de tijd dat ik bezig ben om een goed, tactisch plekje te vinden voor iets had ik het net zo goed even snel met de hand kunnen afwassen.
Alleen als er meerdere mensen blijven eten, dan ben ik wel even dankbaar voor de vaatwasser.
ja vind ik ook!!! en vaatwassergeur
noooo
je moet een vaatwasserschema
zorg ervoor dat ie aan het eind van de dag vol is en dat ie dan 's nachts draait, en dan ruim je hem elke ochtend uit voordat je aan je dag begint
(en glansspoelmiddel zorgt ervoor dat alles goed droogt)
Maar als je maar in je eentje bent is hij nooit vol aan het einde van de dag. Ik heb nu een huishouden met 3 volwassenen en een kind en wij draaien hem soms wel eens half leeg als we iets makkelijks eten, zo zonde. Maar 2 dagen halen we dan net weer niet
oh ik haal het wel in mijn eentje hahaha
oké soms doe ik er twee dagen over maar dan slaat het schema gewoon een dagje over, en heb dan ook nooit dat ik iets mis eigenlijk? heb gewoon genoeg spullen
Ik woon samen met alleen mijn vriend en na één dag is ie nog lang niet vol, dus we doen het nu elke 2 dagen ongeveer. Blijkbaar hebben we al glansspoelmiddel zag ik in het keukenkastje, dus dat stopt mijn vriend er wel in. Maar ik vind het zo irritant dat er dan een bakje of pollepel is omgevallen, die dan vol met water zit. Of de onderkant van de kopjes waar zo’n laagje water in blijft staan.
Misschien heb ik langer de tijd nodig om er handiger in te worden en er aan te wennen.
Ja we hebben dan wel genoeg spullen maar dan zit ie weer te vol en blijft er wat over. Dus we hebben gewoon maar de afspraak dat ie elke avond aan gaat ook als ie niet vol zit
Dit precies.
Goed excuus voor een uitbreiding van je servies
Na het draaien een theedoek over de klep hangen en de klep dichtdoen (met theedoek deels aan de binnenkant). Opgelost .
Neee overdag laten draaien voor de zonneenergie!
Moet je wel zonnepanelen hebben??
Niet als je vanuit het milieu beredeneerd. Energie van zonnepanelen wordt bijna niet opgeslagen en moet dus of door degene met zonnepanelen gebruikt worden op dat moment, of door iemand anders op het energienet.
Hier wat uitgebreider uitgelegd:
Maar als je geen zonnepanelen hebt dan maakt het inderdaad niet uit qua kosten.
Ah okee! Ben dan wel benieuwd hoe dichtbij zonnepanelen dan moeten zijn wil je die stroom kunnen gebruiken.