Impopulaire meningen #5

Op zich eens, maar rondom crispy chili oil specifiek lijkt er zo’n hype te zijn. Zie het hier supervaak en op insta ook mensen die pottenvol kopen en verschepen naar mensen die het niet hebben etc. Dus dat verbaasde me.

@George dat klinkt toch wel lekker! Heb alleen die ene soort geprobeerd dus misschien geef ik het nog een kans

2 likes

Nee ik bedoel specifiek die loa gan ma, wat nu zo een hype is! Ik heb het zelf wel eens gemaakt en dat was gewoon heel lekker. Maar die jij noemt klinkt ook heel lekker!

@Schaakmat een klein beetje ergens op bepaalde gerechten is wel lekker, dus ik eet het niet altijd tegen mijn zin hoor en ja die pot moet ook op.

2 likes

Oh die loa gan ma vind ik ook niet zo boeiend haha, dus dat snap ik helemaal!

1 like

Ik vind de hele trend van kleurrijke kinderlijke maximiliste inrichting nu echt heel kut. Elke keer dat ik er iets van voorbij zie komen (op alle sociale media bedoel ik, maar ook hier) kan ik alleen maar denken aan de onnodige overconsumptie nu en hoe verschrikkelijk veel hiervan weer niks gaat liggen doen of weg wordt gegooid als deze trend weer over is.
You do you en creativiteit enzo, maar niet alles hoeft roze en plastic en snoepjes te zijn.

33 likes

Vaak gaat dit wel gepaard met thriften toch? Of is dat een misvatting en heb ik dat er vooral zelf van gemaakt.

4 likes

Ik zie vooral veel aangeschaft worden. Ook wel tweedehands inderdaad, de hele diy gemeenschap gaat ook wel goed op de trend, maar er wordt ook flink op ingespeeld in de winkels en dat verkoopt ook gewoon natuurlijk.

5 likes

Ik vind dat met alle aankleding. Ik snap wel dat je wat spullen in huis wil hebben, maar ik kan er echt niet bij dat alle prullen / kussenhoezen / plantenpotten / kandelaars / etc. elke paar maanden vervangen moeten worden.

27 likes

Ik snap niet dat mensen (sensatiezoekers) het interessant vinden om het leven van Britney te volgen en te bespreken

12 likes

Ik vind de was stinken als het buiten heeft gehangen.

13 likes

ik ben het woord delulu zo zat, ik vind het echt al 2 jaar lang steeds minder grappig worden maar ik zie mensen er nog steeds (ook hier) stuk om gaan

17 likes

Dat krijg je als je een early adapter bent, als je niet op TikTok zit heb je daar minder last van

13 likes

Delulu is de solulu

12 likes

hoe weet je dat ik tiktok heb? heeft china mijn gegevens doorverkocht??

5 likes

Delulu is toch echt een tiktok woord? Ken het alleen daarvan en van hier. Wist niet eens dat het al twee jaar gebruikt werd. Ik dacht twee maanden ofzo

9 likes

Ik ook, zo’n vieze zon geur. Iedereen verklaart me altijd voor gek dat je dat kunt ruiken maar ik vind het echt een hele vieze geur.

5 likes

haha dat was een grapje maar ik zie het eigenlijk overal wel, ook op twitter en discord bijvoorbeeld

3 likes

Het staat al 9 jaar in urban dictionary

7 likes

Hahaha vieze zongeur ik snap je helemaal ja! ik vind dat heerlijk ruiken.

8 likes

Internet bestond eerder dan Tiktok hoor.

Hier ging het pas nog over in stel je persoonlijke vraag. Ik had precies die vraag gesteld. Is niet zo heel impopulair.

1 like