Ik las hier gisteren iets over mensen die kermissen en de breakdance stom vinden en ik vind de kermis wel leuk en de breakdance is mijn lievelingsattractie die ik elk jaar weer meepak
Ik vind die cover van Fast Car die je ineens overal hoort wel lekker.
Ik heb een zelfdoserende was machine, kan ik dan gewoon dat bakje helemaal vullen of?
Kreeg gisteren de vraag. Doe jij nog wel wasverzachter bij de kleding, want mijn broeken voelen keihard aan.
Ik vind aperol echt smerig
Te zoet!
ja er zijn zoveel daadwerkelijk lekkere aperitieven en dan is dit de bekendste? belachelijk!!!
Te chemische sinaasappel
Ik laat me er soms echt inluizen (huh hoe gaat dit woord?) omdat aperol dan 7,50 is en alle andere cocktails bij 11 euro beginnen en iedereen neemt aperol okee laten we het een kans geven en altijd spijt dat ik te zuinig was voor die 4 euro extra ik beloof mezelf hierbij voortaan echt gewoon een Moscow mule te nemen
Limoncello Spritz vind ik wel lekker trouwens
Ja omg dit! Ik vind het zo’n ranzige nasmaak hebben en toch trap ik er te vaak weer in omdat ik het er leuk uit vind zien.
Jaaa team Limoncello spritz. Ik vind aperol echt supergoor. Zo’n bittere nikssmaak. Proef er ook geen sinaasappel in.
ja of berto spritz
Ik ook! Ik heb me een paar keer laten verleiden door zo’n Aperil Spritz, omdat het uiterlijk mij zo aanspreekt. Maar ik trap er niet meer in, goor drankje.
Ik snap niet dat in een wereld waar er limoncello spritz en elderflower spritz bestaat, mensen er massaal voor kiezen om die bittere zooi van een Aperol spritz te drinken.
geef maar aan mij dan, ik drink alle spritzen
Heb je wel eens campari spritz geprobeerd?
Fernet Branca spritz
Maar dat is ook een acquired taste dus snap wel als mensen dat ook echt kotsvies vinden.
Met de hand afwassen vind ik fijner dan het gebruik van een vaatwasser.
Als ik met de hand afwas is het even een paar minuten een klusje, maar daarna ook gewoon klaar.
Ik heb sinds een tijdje voor het eerst in m’n leven een vaatwasser, maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet aan gewend.
Het overkomt me regelmatig dat ik iets nodig heb, maar dat het in de vaatwasser staat die aanstaat. Als de vaatwasser aanstaat, ontstaat er alsnog allemaal nieuwe afwas op het aanrecht te wachten om daarna in de vaatwasser te gaan.
Het uitruimen is irritant. En al helemaal als er nog van alles nog nat is en ik het alsnog moet droogmaken met een doek.
En inruimen is eigenlijk ook irritant, want in de tijd dat ik bezig ben om een goed, tactisch plekje te vinden voor iets had ik het net zo goed even snel met de hand kunnen afwassen.
Alleen als er meerdere mensen blijven eten, dan ben ik wel even dankbaar voor de vaatwasser.
ja vind ik ook!!! en vaatwassergeur
noooo
je moet een vaatwasserschema
zorg ervoor dat ie aan het eind van de dag vol is en dat ie dan 's nachts draait, en dan ruim je hem elke ochtend uit voordat je aan je dag begint
(en glansspoelmiddel zorgt ervoor dat alles goed droogt)