Impopulaire meningen #5

Een italiaan bij mij in de straat maakt geen pizza’s (kut) maar om je dan extra te pesten serveren ze je pasta in een bord gemaakt van een pizza bodem

18 likes

Wat is dat voor een tattaliaan.

7 likes

Oh ook! Maar op die namen van de muziekstijl kom ik zo 123 niet. Maar eigenlijk alles wat hard en druk is. Het gaat ook niet om die muziek op de achtergrond ofzo, maar echt kei en keihard aanzetten en dan die baby laten stampen.

3 likes

Ik ben gelijk op Reddit gaan kijken, mijn god

25 likes

Nog twee om het af te leren

Samenvatting

29 likes

Ik kan het niet terugvinden maar er kwam ergens een foto voorbij van iemand die met een groep in een huisje was waarvan ze de deur uit het scharnier hadden gehaald en die deur dan dus als plank gebruikten om allemaal borrelhapjes op te doen.

5 likes

Dat ze daar nooit meer uitleg over gegeven heeft :sweat_smile::sweat_smile::kissing:

5 likes

Deze:

12 likes

Als je die deur gewoon schoonmaakt lijkt het me in theorie niet viezer dan eten van de borden die in een vakantiehuisje staan

5 likes

Ik kan hier heel veel argumenten voor aandragen (maar geen zin in) maar tuurlijk is een houten kastdeur 100x viezer dan een bord gadver

23 likes

Ik dacht: het is vast zoiets als ‘je telefoon is viezer dan de wc bril’. Als je die deur ontsmet lijkt het mij in theorie minder vies. In afwasmiddel zit niets ontsmettends. Maar ik vind vakantiehuisjes sowieso vies. Je moet er eigenlijk gewoon niet over nadenken

3 likes

Jij denkt dat er in deze situatie waarin er geen borrelplank aanwezig was de deur wel gedesinfecteerd is?
Naast dat een kastdeur er sowieso niet voor geschikt is om van te eten in tegenstelling tot een bord

11 likes

Ja fair. :joy:

2 likes

Er zit geen huishoudfolie over het deurtje op de foto’s?

9 likes

Maar het gaat niet over hygiëne, vind het gek dat jullie die deur uit het scharnier hebben gehaald. Vind dat niet oké, wat je thuis doet oké maar is een vakantiehuis.

11 likes

Vlg mij zei ze later van wel maar die berichten zijn gewist lijkt het

2 likes

Ik mocht van mijn ouders echt geen kindermuziek luisteren, die dachten waarschijnlijk ook, ik ga echt niet 12 jaar naar kinderherrie luisteren. Daardoor wel echt de hele spicegirls/ Linda Roos en Jessica/ KvK en K3 era gemist maar verder heb ik er niks aan overgehouden behalve een brede muzieksmaak, maar alleen maar techno is wel een beetje apart

2 likes

Je ziet de foto’s via de link terug naar de post en daar zie je tussen het eten door gewoon het deurtje, er zit geen folie op. Dus geen idee waarom ze dat zegt, maar het is niet zichtbaar in elk geval.

8 likes

De post is inmiddels ook verwijderd :eyes:

1 like

Ja, die zag ik wel aankomen. Ik heb de foto’s opgeslagen :joy:

30 likes