Impopulaire meningen #5

Toen ik in het buitenland woonde kon ik mn was altijd makkelijk ophangen want ik had een balkon en het was bijna altijd goed weer. Maar nu in Nederland woon ik vrij klein dus binnen de was ophangen betekent dat ik een hele kamer aan leefruimte kwijt ben en buiten kan het vaak ook niet ivm regen of ander nat weer. Dus ik vind mn droger ideaal. Ook al ben ik verder normaal vrij milieu bewust, dit is wel een offer dat ik wens te maken .

4 likes

Sneller, minder werk, was word zachter. Zoveel voordelen

23 likes

Ik heb dus die ook van de action mega favoriet en hou vooral van de washandjes zo lekker dun en vooral voor je gezicht het idee dat je je gezicht echt goed kan reinigen. Gelijk zin om vanmiddag weer een nieuwe lading te kopen want kom tekort

4 likes

Ik heb er een die al ingebouwd in ons huis zat (combidroger in de keuken). Voor we een kind hadden deed ik alleen in de winter ons beddengoed erin. Nu draait hij vaker, met name nu kind zindelijk aan het worden is en het s nachts nog weleens verkeerd gaat.

Verder droog ik het liefst zoveel mogelijk aan de lucht, uit milieuoogpunt, maar ook omdat ik was uit de droger vind stinken, zo’n weeïge lucht :nauseated_face:

6 likes

De droger is inderdaad al meerdere malen mijn redder geweest met een ziek kind/niet zindelijk kind. We hebben ook pas een droger gekocht toen we een kind kregen. Maar ik ben ZO blij dat niet het hele huis meer vol hangt met beddengoed, handdoekken en kleding. Kleding doe ik nog steeds niet in de droger omdat het je kleding zo lelijk maakt, dus dat hangt nog op een wasrek. Maar ik heb niet genoeg wasrekken om ook nog binnen beddengoed, handdoeken, vaatdoeken, theedoeken, poetsdoeken, badmatten etc. Vooral in de winter droogt alles ook nog zo moeizaam.

7 likes

Ik snap juist niet dat mensen met zo’n mini handdoekje willen afdrogen

20 likes

Op basis waarvan adviseren ze dat jou dan?

2 likes

Ik vind borrelplanken (vaak) stom. Het zijn allemaal van die hapjes die je op een tattaverjaardag krijgt maar omdat het op een plank gedrapeerd ligt is het ineens leuk en lekker. Nee, dank je.

15 likes

Ook altijd van die vieze rood-met-witte plakjes vlees ertussen :cry: en ze zijn een beetje plakkerig ofzo. En random wat augurken en dan iedereen lekker graaien met z’n klauwen, brr

En dan noemen ze het zo’n fancy-naam. Wat is dat ook al weer?

Edit: oja een :sparkles: charcuterieplank :sparkles:

10 likes

Een goede charcuterieplank is heerlijk, wat jij beschrijft zou ik niet zo noemen hahaha. Sowieso ranzig om met mensen zo te delen vooral als het al zo lekker warm en uitgedroogd uren staat :sob:

14 likes

Ik vind zo’n plank altijd iets ranzigs hebben

1 like

Ja, bah! Dan heb ik nog nooit een goede gezien/geproefd. Heb volgens mij weleens een fotootje op dit forum voorbij zien komen en dacht nooit, ja, lekker. Al helemaal niet die ene op een losgeschroefde deur van een vakantiehuisje :nauseated_face:

10 likes

Waar ik trouwens ook buitenproportioneel boos om kan worden is dat je een periode had dat je eten in sommige restaurants ook op een plank geserveerd kreeg. Zat je daar met je chicken & waffles die je probeerde te snijden op een wiebelige plank. Was ook helemaal niet handig. Ben blij dat dat nu wel grotendeels voorbij is.

33 likes

Hahaha ik wou precies deze eigenlijk noemen hahaha. Leg er dan op z’n minst bakpapier op (sowieso een tip als je per se een houten plank wil gebruiken met zachte kaasjes/ andere vettige dingen.

9 likes

Bopla

1 like

Ik vind het verschrikkelijk als mensen hun jonge kinderen hardcore en tenchno muziek laten luisteren. Ik zie wel eens video’s voorbij komen van een jochie dat 2 jaar oud is en in een luier staat te stampen op die muziek :sob: Hele verwilderde blik in zn ogen en dan loopt die ook steeds naar de tv waar al die lasereffecten te zien zijn. Toevallig weet ik van die mensen dat ze echt niks anders luisteren en dit alleen maar aanmoedigen. Echt wat is er mis met kindertv en kinderliedjes. Ik vind het echt zo aso haha (je kleine kids dit laten luisteren non stop, als je het zelf luistert vind ik er niks van)

8 likes

Een italiaan bij mij in de straat maakt geen pizza’s (kut) maar om je dan extra te pesten serveren ze je pasta in een bord gemaakt van een pizza bodem

18 likes

Wat is dat voor een tattaliaan.

7 likes

Oh ook! Maar op die namen van de muziekstijl kom ik zo 123 niet. Maar eigenlijk alles wat hard en druk is. Het gaat ook niet om die muziek op de achtergrond ofzo, maar echt kei en keihard aanzetten en dan die baby laten stampen.

3 likes

Ik ben gelijk op Reddit gaan kijken, mijn god

25 likes