Even random vraag. Maar ik zag vandaag een tiktok van een hond die een perzik at. En toen zei zon meid have you seen call me by your name.
Wat gebeurt er met een perzik in die film?
Ik neem aan dat er iemand gebaft word. Is ook geen spoiler want ik heb die film ook nooit gezien
De jongen (timothee chamalet) neukt een perzik
Ik heb nu nog meer vragen. Maar ik laat het hier maar even bij.
Hoe kun je een perzik neuken…dat moet wel een behoorlijke perzik zijn.
Anyway…mannen zullen wel meer creatieve dingen manieren gevonden hebben die het daglicht niet kunnen verdragen.
Haha
Wat deed je bij hem wel denken aan je familie dan in 1e instantie?
Doet me denken aan de grapefruit pijp techniek video
Ik vind salted caramel echt een smaak die zwaar overrated is. De hype rondom is nu wel wat afgenomen maar alsnog vraag ik me af of mensen het nou echt lekker vinden?
Eh ja? Die combinatie van zoet en zout M’n lievelingschocola.
Pannenkoeken met spek en stroop worden echt al 100 jaar gegeten. Het is nooit iets nieuws geweest
Dat is inderdaad heerlijk maar caramel zeezout heb ik nooit lekker gevonden
Wellicht de populairste impopulaire mening die er is
Vind karamel sowieso niet te nassen. Veel te zwaar, zoet en overheersend
Ik ben al geen fan van caramel, maar de combinatie met zout… brr.
Eens, zeer onvergelijkbaar met die afgezaagde chocoladerepen. Dit is echt een van de allerlekkerste dingen op aarde
Ik vind het jammer dat veel merken denken dat ze zoveel zout erin moeten gooien, maar karamel zeezout is juist lekker als je het een klein beetje proeft.
Ik heb dat dus gehad met een reep van Tony, ik zat op harde stukken zout te bijten. Toen ben ik eigenlijk al afgeknapt.
Pindakaas met chocolade vind ik dan wel weer heel lekker, het zoet en zout gemixt. De kitkat peanutbutter vond ik toen echt geweldig.
Ik vind juist veel ‘gezouten karamel’ gewoon zoete meuk en amper gezouten haha. En de karamel is vaak gewoon chemisch zoet ipv boterig rijk.
never forget milka tuc van vroeger