Er zit geen huishoudfolie over het deurtje op de foto’s?
Maar het gaat niet over hygiëne, vind het gek dat jullie die deur uit het scharnier hebben gehaald. Vind dat niet oké, wat je thuis doet oké maar is een vakantiehuis.
Vlg mij zei ze later van wel maar die berichten zijn gewist lijkt het
Ik mocht van mijn ouders echt geen kindermuziek luisteren, die dachten waarschijnlijk ook, ik ga echt niet 12 jaar naar kinderherrie luisteren. Daardoor wel echt de hele spicegirls/ Linda Roos en Jessica/ KvK en K3 era gemist maar verder heb ik er niks aan overgehouden behalve een brede muzieksmaak, maar alleen maar techno is wel een beetje apart
Je ziet de foto’s via de link terug naar de post en daar zie je tussen het eten door gewoon het deurtje, er zit geen folie op. Dus geen idee waarom ze dat zegt, maar het is niet zichtbaar in elk geval.
De post is inmiddels ook verwijderd
Ja, die zag ik wel aankomen. Ik heb de foto’s opgeslagen
Hoe is Spice Girls kindermuziek :o
Ja, jammer dat wordt vaak gezegd over deze vrouwengirlband terwijl dit over boybands niet wordt gezegd. Het kan je smaak niet zijn maar de muziek zat gewoon goed in elkaar en vind het ook heel tof dat zij het feminisme toen weer meer op de kaart hebben gezet.
Ik ben trots!
Vershoudfolie is gewoon doorzichtig, maar intussen hebben jullie je zin denk ik? Volgende keer zal ik een filmpje uploaden van het neerleggen van folie, een schriftelijk akkoord van de eigenaar en een filmpje van het opruimen naderhand.
Ook graag bonnetjes van hoeveel het heeft gekost. Want daar zijn wij ook nogal wantrouwend in. (Dit is geen Nederlandse zin denk ik maar die hoef je van mij ook niet te verwachten)
Hahahaha ik dacht aanvankelijk dat dit zo’n “het is gebeurd” verhaal was, maar er zijn daadwerkelijk mensen die het een goed idee vonden om een keukendeurtje uit een vakantiehuis los te schroeven en als borrelplank te gebruiken
Kudo’s dan voor je aandacht voor detail dat je het perfect strak binnen de opstaande randjes hebt uitgeknipt, en zo strak hebt neergelegd dat het over het gehele deurtje tussendoor gewoon hout lijkt. Mij best hoor.
Dit is pesten
Ja sorry, ik vond dit gewoon heel grappig, maar ik zal ophouden en @Hemakoekjes in dr waarde laten en geen receipts posten ofzo. Ik verwijder de foto’s verder en wens jullie een fijne dag!!
Ga je de zon even lekker op je gezicht voelen?!
Even technisch en betweterig: hout is poreus en een goed bord is dat niet. Je kunt hout wel ontsmetten, maar het gore zit in allerlei kiertjes waar jij niet bij kunt.
Ik ben echt het tegenovergestelde van smetvrezerig en ik vind de meeste forummers echt zeikerds op dat gebied.
Die plank ziet er fucking lekker uit! 10/10 would aanschuiven bij de borrel van @Hemakoekjes.