Ik zou juist willen dat ik überhaupt zout in die van Tony’s kon vinden, volgens mij doen ze daar drie zoutkorrels per reep in. Echt saai.
Vroeger? Is die er niet meer?
Echt al jaren niet meer helaas
Pijn
Ik vind ze vooral heel Riviera maison live love laugh
Zoveel afstoffen liever gordijnen die gewoon een keer in de 10 jaar in de wasmachine kunnen
Ja ik heb ze en vind ze oprecht mooi - sorry mensen - maar het poetsen is echt de hel.
Ik vind de trend van zwart ook zo stom, zwarte (stalen) deuren, zwarte kozijnen, zwarte jaloezieën, o wee als je nog lichte stopcontacten en lichtknopjes hebt!!1!
Eeuwig spijt van al het zwart in m’n huis
Of een totaal zwarte keuken.
Echt vreselijk inderdaad Ik vind het echt zo’n rouwrand-look hebben, waarom wil je daar je huis mee vol hebben.
Wel met een druk marmeren blad natuurlijk
En die lelijke trend van zwarte schuttingen
Zoooooo, maar echt. Dan brand je toch ook weg in de zomer? Kans is groot dat die tuinen nog vol tegels liggen.
Hoe is dit nog een impopulaire mening? Ik zie dit zooo vaak gezegd worden hier.
Ja en driekwart van het forum heeft dat allemaal thuis gewoon hangen/staan/liggen en de andere kwart moet altijd schreeuwen hoe lelijk het wel niet is
Je beschrijft nu mijn tuin merk eigenlijk niks of het nou warmer is of niet met die zwarte schuttingen. Tuinhuis is ook zwart.
En tegels tuinhuis en schutting lagen en stonden er al dus niet zelf uitgekozen. Maar vind het niet lelijk
Vind het ook niet lelijk, mijn halve huis is zwart wat iedereen hier haat. Maar had verwacht dat dat enorm de warmte zou opnemen!
Ja, vind het vaak eerder 50/50. En het interieur van die groep lijkt vaak alsnog op elkaar haha. Veel beige/ ‘natuur’tinten/ terracotta muren/ kek behang of een ander typisch trend dingetje a la wit granieten blad etc.
Gelukkig maar trouwens, zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde mooi vindt. Ik ben zelf te arm/ onhandig voor m’n droominterieur.