Hier nog een behoorlijk braaf kind (dat in haar rapportjes altijd als ‘ijverig’ werd omschrijven), en ik weet niet hoe impopulair dit is, maar ik vond Roos en haar Mannen van Villa Achterwerk echt vervelend. Te hysterisch, schreeuwerig en dom. Pippi vond ik dan wel weer gezellig geloof ik.
De vpro is altijd al voor ~bijzondere kinderen geweest
echt zin in roze koeken nu.
In Ruurlo is het kasteel van de Zevensprong er nog. Vlak in de buurt in het bos is ook nog die wegwijzer
O ik heb al zo lang geprobeerd te vinden waar dat van was maar niemand wist het
Oh memory unlocked inderdaad!
Met zo’n ventje die zijn eigen pony geknipt leek te hebben.
Volgens mij was het ook met het ventje van het Zakmes?
En ik herinner me veerpontjes in Amsterdam en echt heel stads met veel water ![]()
Het zakmes is wel ouder toch? Daar heb ik wel sterke herinneringen aan, dag juf helemaal niet.
Ja, ik snapte de humor van Roos en de mannen totaal niet.
Purno en Rembo en Rembo spraken mij wel weer aan.
Nog een herinnering ontgrendeld: Madelief!
Ah ja hij zit ook in de tasjedief en dat linkt ik aan een aflevering van dag juf dat ook over een tasje gaat :’)
ohh ja die aflevering met dat zwembad en dat hoofd? ![]()
Ja ik heb ooit de fietstocht van de Zevensprong gedaan, dat vond ik zo leuk! Was toen denk ik tien ofzo.
Volgens mij bedoel je dat jongetje van Abeltje.
Het zakmes, de tasjesdief en Madelief niet te vergeten! Ik heb ze allemaal op dvd en hierdoor kent onze dochter het ook.
Late reactie maar echt. Heb een paar keer geprobeerd de handdoeken buiten te drogen. Ik zei toen ook, ik heb geen handdoeken meer, ik heb nu karton.
oh @Nysmn
Hahah ik moet alleen maar denken aan de SATC film dan doet Samantha dit ook
oh nu snap ik wel dat Kim Cattrall niets meer met die serie te maken wilt hebben
Madelief is nog steeds fantastisch om te kijken!
Ik heb nu helemaal zin om willem weerwolf te kijken. Was mn favo vond het toen zo leuk toen hij 15 was ze nog een seizoen hebben gemaakt. Makers als jullie djt lezen maak ff een versie van nu dat hij 30 is.
Weet iemand misschien hoe de serie uit Nieuw Zeeland/Australië heet, gaat over een groep kinderen en ze vliegen met een luchtballon of vliegtuig. Kan alleen op over the valley komen, maar daar kom ik op Google niet ver mee.

