Impopulaire meningen #5

Ik ben wel smetvrezerig maar ik vind het juist wel leuk om te zien dat andere mensen echt skijt hebben en gewoon van een deur eten haha

10 likes

Jezus

2 likes

Je brengt me hiermee op ideeen. Ik zou deze als borrelplank kunnen gebruiken.

Samenvatting

30 likes

Cheesus

49 likes

Plakje salami op z’n hoofd en je ziet geeneens meer dat het jezus is

7 likes

Blessed by cheezus

1 like

Ik ben niet religieus, maar vind dit wel naar heiligschennis neigen.

5 likes

omg die deur waarom mis ik dit nou weer

15 likes

Je kan trouwens de foto nog zien in het bericht hierboven waarbij iemand die post quote. Als je op [afbeelding] klikt zie je hem nog gewoon :smile:

16 likes

Als je je druk kunt maken of anderen wel of niet hapjes van een deur zouden moeten eten, heb je best een prima leven denk ik zo :woman_shrugging:t3:

10 likes

ik vind een deur als borrelplank echt een fantastisch idee

heus niet viezer dan kinderen bijvoorbeeld

18 likes

Ja ik zou mijn kind nu niet als borrelplank gebruiken idd

70 likes

HAHA! :joy::joy:

3 likes
groetjes van midjourney

10 likes

Ik vind de reacties op @Hemakoekjes borrelplank post echt wayyy overdreven. Leef en laat leven. Sommige vrouwen hier hun panische angst voor bacteriƫn is lachwekkend, chill tf out and live a little.

13 likes

Ik vind dit soort posts ook altijd zo overdreven. Nog veel te laat als alles al is gezegd en de leuke grapjes juist de overhand nemen. Zogenaamd mensen zeikerds vinden maar dan alsnog zeiken op anderen :joy: . En alsof je geen leven hebt omdat je niet je keukenkastdeur eruit schroeft en gebruikt als borrelplank. Net zoals dat Hemakoekjes hopelijk volgende keer schijt aan de rest heefr en hopelijk lekker het tuinhek eruit schroeft voor een nog grotere plank. Kennie wachten.

Edit: overdrevenception wordt het weer met mijn post.

41 likes

Ja en dit gesprek is alweer voorbij, er zijn alweer andere belangrijke dingen om plat te discussiƫren!!

8 likes

A truth like a cow. Het is al ludiek geworden, morgen is het over en het kan nooit lang duren voordat er een nieuwe storm in een glas water opsteekt.

7 likes

Ik ga stuk.

7 likes

De eetproef van expeditie Robinson is er niks meer bij. Volgende keer een borrelplank op een deur.

6 likes