Impopulaire meningen #5

gadver ik hoef geen storm in mijn glas water hoor weet je wel hoe veel bacteriën er dan in waaien

6 likes

Als ik later groot ben wil ik dit kind worden

2 likes

Mijn bff is Grieks Cypriotisch en heeft ook dit soort kitsch allemaal, lof it

1 like

Ik vind Kylie Jenner en Timothée Chalamet een hot stel

6 likes

Ik vind haar te hot voor hem

13 likes

Ik weet niet wie timothee is en nu voel ik me oud

6 likes

De 1e reacties op zijn acteerwerk in de trailer waren ook vrij slecht zag ik

4 likes

haha timothee is wel zo’n victoriaans weeskind om te zien dus ik zou die 16 wel geloven

24 likes

ja echt hij ziet eruit alsof ie elk moment een flauwte kan krijgen

4 likes

ik vind alle adidasschoenen lelijk. forum lelijk superstar lelijk maar die sambas vind ik al helemaal niet om aan te zien

21 likes

Ben echt trots dat mijn mening op het forum ook echt impopulair blijkt hahahaha

Moet zeggen dat ik Travis Scott echt het charisma van een aardappel vond hebben dus veel vertrouwen in Kylies smaak had ik niet

10 likes

Hij ziet er inderdaad uit als iemand die leefde in de tijd dat er nog lepra eilanden waren

3 likes

Wat

12 likes

Het is een soort backstory/prequel toch? Dus denk wel goed kans dat het echt een jonge versie is. Dat volwassen hunk ding is ook echt iets wat de pers doet, in alle films waarin ik hem heb gezien speelde hij gewoon een irritante/pretentieuze puber en dat matcht wel met z’n vibe

4 likes

Dit vind ik ook! Krijg ook altijd heel erg de associatie met gymschoenen. Ik had laatst van die gazelle’s met spekzool in mijn handen en die waren zo zwaar. Lijkt me totaal niet lekker lopen.

3 likes

Ja nogal logisch. Hij hoefde geen auditie te doen en heeft geen idee wie hij na wilt doen. Alsof hij 1 keer de Johnny Depp versie heeft gezien en dacht: dat kan ik ook!

Maar… ik ben wel blij dat het een luchtige film is, want door die eerste teaser was ik wel bang dat het een donkere backstory zou worden.

2 likes

Ik vind friends een gedateerde serie en ik snap niet dat zoveel mensen nog zo’n fan zijn.

Ik snap trouwens ook niet waarom je ruim 30 euro zou betalen om naar een nagemaakte set te gaan en alleen om kekke foto’s van te maken.

Verder snap ik niet waarom mensen producten kopen omdat toevallig het een samenwerking is van hun favoriete intellectual property

49 likes

Ik heb dat met heel veel series en films van vroeger. Ik snap dat hrt nostalgisch is maar waarom moet je daar nu nog zooi van kopen.
Zelfde heb ik met harry potter wat is er nu nog leuk aan die tover knul.

12 likes

Zegt iemand die van the original merchandise boy Jesus wat heeft gekocht op vacay.

18 likes

Nee die zooi heb ik gekregen mn familie is fan van die vent.

8 likes