Impopulaire meningen #5

Friends is een van die series waarvan ik denk waarom. Ik heb het ook met Harry Potter (waarom zou je geld geven aan een Terf madam) en mean girls. En prima als jij er toevallig wel fan van bent, maar waarom zou je extra meuk kopen ipv de serie/film te kijken/boek te lezen. Vooral als je het echt een groot deel van je identiteit maakt (Disney adults bijv) vind ik het vreemd.

Nu ik toch op mijn zeikstoel zit. ‘Musea’ die alleen bestaan om er kekke foto’s te kunnen maken voor op insta, mogen van mij een stille dood sterven.

9 likes

Ik was de grootste fan maar ben het hier helemaal mee eens. Heb natuurlijk wel even gekeken naar de opzet voor de experience maar het is gewoon misbruik maken van het enthousiasme van mensen.

1 like

Lang leve het kapitalisme :money_mouth_face:

3 likes

Vooral die foto’s hè (ook in pretparken enzo) mensen willen toch een aandenken, betaal gerust 12000 procent van de daadwerkelijke kosten…

3 likes

Eens, maar dat is wel voornamelijk de echte set die gebruikt is in de films :heart:

4 likes

Ik vind echt bijna alle broeken met plooien aan de voorkant lelijk en niet mooi staan bij mensen

7 likes

Als je “toevallig” al helemaal in NZ bent vast haha. Anders vind ik het wel een redelijk hoge prijs voor wat holletjes.

11 likes

Hij zou serieus je broer kunnen zijn haha
Of die mannelijke foto van jezelf met filter die je hier eens had gepost

1 like

Even random vraag. Maar ik zag vandaag een tiktok van een hond die een perzik at. En toen zei zon meid have you seen call me by your name.
Wat gebeurt er met een perzik in die film?

4 likes

Ik neem aan dat er iemand gebaft word. Is ook geen spoiler want ik heb die film ook nooit gezien :joy:

3 likes

De jongen (timothee chamalet) neukt een perzik

3 likes

Ik heb nu nog meer vragen. Maar ik laat het hier maar even bij.

17 likes

Hoe kun je een perzik neuken…dat moet wel een behoorlijke perzik zijn.
Anyway…mannen zullen wel meer creatieve dingen manieren gevonden hebben die het daglicht niet kunnen verdragen.

4 likes

Haha
Wat deed je bij hem wel denken aan je familie dan in 1e instantie?

Doet me denken aan de grapefruit pijp techniek video :joy:

4 likes

Ik vind salted caramel echt een smaak die zwaar overrated is. De hype rondom is nu wel wat afgenomen maar alsnog vraag ik me af of mensen het nou echt lekker vinden?

21 likes

Eh ja? Die combinatie van zoet en zout :heart: M’n lievelingschocola.

13 likes

Pannenkoeken met spek en stroop worden echt al 100 jaar gegeten. Het is nooit iets nieuws geweest

14 likes

Dat is inderdaad heerlijk maar caramel zeezout heb ik nooit lekker gevonden

5 likes

De gemiddelde salted caramel chocoladereep: nee.
Zelfgemaakte caramel au beurre salé :100:

28 likes