Impopulaire meningen #5

Hahah ik moet alleen maar denken aan de SATC film dan doet Samantha dit ook

22 likes

oh nu snap ik wel dat Kim Cattrall niets meer met die serie te maken wilt hebben

5 likes

Madelief is nog steeds fantastisch om te kijken!

8 likes

Oh dit doet mij denken aan die videoclip van Katy Perry van dat liedje bon appetit.

3 likes

Ik heb nu helemaal zin om willem weerwolf te kijken. Was mn favo vond het toen zo leuk toen hij 15 was ze nog een seizoen hebben gemaakt. Makers als jullie djt lezen maak ff een versie van nu dat hij 30 is.

8 likes

Weet iemand misschien hoe de serie uit Nieuw Zeeland/Australië heet, gaat over een groep kinderen en ze vliegen met een luchtballon of vliegtuig. Kan alleen op over the valley komen, maar daar kom ik op Google niet ver mee.

secret valley?

3 likes

Ja dat is 'm! Ik zong de intro fonetisch mee en wist daardoor de titel niet meer. Dit is echt een deuntje wat vaak in mijn hoofd zit

1 like

Ooh dat vond ik zo zo leuk altijd

Ik denk dat je ook deels Professor Poopsnaggle bedoelt. Secret valley was ook een Australische kinderserie over een kinderkamp ofzo. Maar bij Professor poopsnaggle vlogen ze in een soort autobus.

Edit: Ook met een aanstekelijk introliedje zie ik net. Boom boom tjakka tjakka toot toot :joy:

Secret Valley is er ook wel een die rent free in mijn hoofd zit.

2 likes

Dit is inderdaad met een bus, haalde dus twee dingen door elkaar! En dit liedje kan ik ook meezingen :grimacing:

3 likes

dit is nog erger dan toen ze nonnen liet omleggen om hun klooster te krijgen

Dat heb jij je verkeerd herrinnerd haha

4 likes

Woooow ik wist niet eens dat er een serie van was ? Ik lees nog steeds af en toe het boek voor de goeie herinneringen :grin:

4 likes

Dit is wat ik nĂș pas hoor, op mijn 34ste. Ik wil nu die route fietsen

Wie fietst er mee? Forum meeting?

6 likes

ik vind de zara echt een kutwinkel.

66 likes

Ik ook

4 likes

Kan me niet voorstellen dat iemand daar voor de lol heen gaat.

5 likes

Precies hetzelfde, haha!

1 like

Ik moest van de week wat tijd doden dus ik was naar de Zara voor het eerst in jaren. Zag allemaal topjes met foundationvlekken, echt niks veranderd in die tijd.

8 likes