Wellicht de populairste impopulaire mening die er is
Vind karamel sowieso niet te nassen. Veel te zwaar, zoet en overheersend
Ik ben al geen fan van caramel, maar de combinatie met zout… brr.
Eens, zeer onvergelijkbaar met die afgezaagde chocoladerepen. Dit is echt een van de allerlekkerste dingen op aarde
Ik vind het jammer dat veel merken denken dat ze zoveel zout erin moeten gooien, maar karamel zeezout is juist lekker als je het een klein beetje proeft.
Ik heb dat dus gehad met een reep van Tony, ik zat op harde stukken zout te bijten. Toen ben ik eigenlijk al afgeknapt.
Pindakaas met chocolade vind ik dan wel weer heel lekker, het zoet en zout gemixt. De kitkat peanutbutter vond ik toen echt geweldig.
Ik vind juist veel ‘gezouten karamel’ gewoon zoete meuk en amper gezouten haha. En de karamel is vaak gewoon chemisch zoet ipv boterig rijk.
never forget milka tuc van vroeger
Ik zou juist willen dat ik überhaupt zout in die van Tony’s kon vinden, volgens mij doen ze daar drie zoutkorrels per reep in. Echt saai.
Vroeger? Is die er niet meer?
Echt al jaren niet meer helaas
Pijn
Ik vind ze vooral heel Riviera maison live love laugh
Zoveel afstoffen liever gordijnen die gewoon een keer in de 10 jaar in de wasmachine kunnen
Ja ik heb ze en vind ze oprecht mooi - sorry mensen - maar het poetsen is echt de hel.
Ik vind de trend van zwart ook zo stom, zwarte (stalen) deuren, zwarte kozijnen, zwarte jaloezieën, o wee als je nog lichte stopcontacten en lichtknopjes hebt!!1!
Eeuwig spijt van al het zwart in m’n huis
Of een totaal zwarte keuken.
Echt vreselijk inderdaad Ik vind het echt zo’n rouwrand-look hebben, waarom wil je daar je huis mee vol hebben.