Wel met een druk marmeren blad natuurlijk
En die lelijke trend van zwarte schuttingen
Zoooooo, maar echt. Dan brand je toch ook weg in de zomer? Kans is groot dat die tuinen nog vol tegels liggen.
Hoe is dit nog een impopulaire mening? Ik zie dit zooo vaak gezegd worden hier.
Ja en driekwart van het forum heeft dat allemaal thuis gewoon hangen/staan/liggen en de andere kwart moet altijd schreeuwen hoe lelijk het wel niet is
Je beschrijft nu mijn tuin merk eigenlijk niks of het nou warmer is of niet met die zwarte schuttingen. Tuinhuis is ook zwart.
En tegels tuinhuis en schutting lagen en stonden er al dus niet zelf uitgekozen. Maar vind het niet lelijk
Vind het ook niet lelijk, mijn halve huis is zwart wat iedereen hier haat. Maar had verwacht dat dat enorm de warmte zou opnemen!
Ja, vind het vaak eerder 50/50. En het interieur van die groep lijkt vaak alsnog op elkaar haha. Veel beige/ ānatuurātinten/ terracotta muren/ kek behang of een ander typisch trend dingetje a la wit granieten blad etc.
Gelukkig maar trouwens, zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde mooi vindt. Ik ben zelf te arm/ onhandig voor mān droominterieur.
Grijs grind met grijze plantenbakken
Warmte?
Niks mis met een ikea huis
Ik heb nooit enige sympathie gevoeld voor pippi langkous. Haar stem was vreselijk en de hele serie vond ik vreselijk stom, en nogsteeds vind ik haar irritant
En die kinderen (Tommy en Annika?) zijn ook best ellendig. Zelfs meneer Nilson was niet leuk, las ik ooit ergens. Maar ja, wat moet zoān diertje dan ook op zoān set.
Krijg door dit gesprek over oeroude series voor onze tijd wel weer eens zin om āDe Zevensprongā te kijken. Als 90ās kind werd je op de tv doodgegooid met die oudere kinderseries en de meesten waren te saai om aan te kijken, maar die was echt zo leuk en spannend. Ook later toen ik volwassen was eens teruggekeken en toen vond ik t ook nog goed.
Best raar als je erover nadenkt want dat was toentertijd een serie die dan ongeveer 20 jaar oud was, maar dat leek dan ook echt STOKoud.
Als je nu als 2020 kind een serie van 20 jaar geleden kijkt is het gewoon best modern.
Haha, waarom ben je zo allergisch voor haar denk je?
Jaaa de Zevensprong omg! Ik voel nog helemaal die sfeer enzo maar heb dus echt geen idee meer waar dat over ging???
Groenmouw zal de spreuken spreken! Groenoog zal de sleutel vinden!
Groenhaar zal de draak verslaan!!!
Ik heb dit 67884 x gelezen en gezien
Staat in zn geheel op youtube trouwens https://www.youtube.com/watch?v=76TVmmBcBuw&list=PL2rJlQOQKU8vED5SKRxtTmnhfFndWXY8W&index=1
Vooral die eigenwijsheid die net zo penetrant is als die vreselijke stem. En het gebrek aan smaak haha
Omg same!