Ja dat was heel spannend!!
Ik keek echt veel van die ‘oude’ series vroerger, volgens mij werd dat toen vooral tijdens de vakanties uitgezonden. Herinner mij oa ‘Thomas en Senior’ en ‘Mijn idee’, waarin kinderen een verhaal schreven dat werd verfilmd.
En uit de 90s zelf ‘Dag juf, tot morgen!’
Haha echt memory unlocked
Geinig, was je dan zelf een heel ordelijk kind?
Ja nu je t zegt, dat was vaak de zomerprogrammering voor kinderen inderdaad! Zo eind jaren 90 begin 2000…
Echt alles van Bolke de Beer tot De Familie Knots werd toen elke zomer uit de kast getrokken.
Ik vond het bijna allemaal echt te gedateerd om leuk te vinden voor zover ik me herinner.
Hahaha ja scherp van je, ja ik was irritant braaf verantwoordelijk en gehoorzaam. Daar komt het vast vandaan.
Vond je de boeken dan ook niet leuk @babushkababy ? Ik was ook heel braaf en gehoorzaam, maar vond Pippi daardoor juist zo leuk, omdat ze alles was wat ik niet was/durfde te zijn. Maar heb dus alleen de boeken gelezen, nooit een verfilming gezien
En de kinderen van de vuurtoren ofzo
Nog steeds een nachtmerrie van
Hej Annika!
Pippi Langkous & friends is een van de redenen waardoor ik al heel jong wist dat ik geen kinderen wilde. Irritante kinderen.
haha wow jaa zeker die afl dat hij een gek mondje kreeg
Ahh omg niemand in mijn omgeving kent deze serie!
Ik lees nu dat verschillende kinderen die kinderen hebben gespeeld en ik heb dat volgens mij nooit doorgehad?
Nee dat die jongen beviel van die boomgeest!
Dit was zo ontzettend vaag!
Net als de meester uit de Zevensprong, met zijn gekleurde haar.
Wel toffe series, heb als twintiger ook nog de herhalingen gekeken met griep in bed. Ohhh… de tijd voor streamingdiensten.
Ik vond die Koenraad met zijn kleefpasta echt een enge vent.
Oh en de Zevensprong, ik heb dat boek nu nog en was als kind echt mijn favoriet. Ik wou ook echt een zwarte kat met de naam Iwan en in het trappenhuis wonen.
Jaa ik ook!
Ik heb dat heel vaak gekeken en weet hoe het allemaal afliep maar toch dacht ik elke keer dat hij iets naars ging doen
Hier nog een behoorlijk braaf kind (dat in haar rapportjes altijd als ‘ijverig’ werd omschrijven), en ik weet niet hoe impopulair dit is, maar ik vond Roos en haar Mannen van Villa Achterwerk echt vervelend. Te hysterisch, schreeuwerig en dom. Pippi vond ik dan wel weer gezellig geloof ik.
De vpro is altijd al voor ~bijzondere kinderen geweest
echt zin in roze koeken nu.
In Ruurlo is het kasteel van de Zevensprong er nog. Vlak in de buurt in het bos is ook nog die wegwijzer
O ik heb al zo lang geprobeerd te vinden waar dat van was maar niemand wist het