Ik ga lekker op de geur van benzine, vind tankstations in warme landen ook altijd lekker ruiken.
Ooooh, bijzonder!
Ik krijg altijd kokhals neigingen als ik dat ruik. Kon als kind ook niet eten langs de weg bij parkeerplaatsen en kan dat nog steeds niet goed.
De geur van chloor en bleek vind ik ook echt lekker
Hahaha same😂
Ik stapte als kind altijd uit bij het tankstation om de geur van benzine op te snuiven en dan ging m’n vader altijd heel panisch roepen Baron niet zoveel ademhalen hier!!!
Ik herinner me het als een beetje zoetig.
Maar ik google dus net en het kan ook een ammoniakgeur hebben, hangt dus blijkbaar af waarmee het gemixt is want pure opium heeft dus geen geur.
Ik zou het ook zoet omschrijven, beetje amandel achtig. Bij een lekkere bakker zou de geur niet gek zijn.
Gewoon, als ik zelf ga chinezen.
Grapje ofc. Ik heb lang gewerkt in de verslavingzorg.
Fun fact: chloor is geurloos. Het gaat pas ruiken naar “zwembad” als het met urine in aanraking komt.
Heel even een waarschuwing voordat mensen nu ineens gedachteloos aan een fles chloor gaan ruiken. (Weet maar nooit met jullie) geur naar je toe wuiven en niet hop die hele fles in je neus gat oke.
Flauw hoor dat dat niet mag
Zit er dan urine in die flessen met dikke bleek? Als ik aan zo’n fles ruik dan ruik ik gewoon “de zwembadgeur”.
Edit: @Soy.peor te laat.
Same, ik walg ook echt van die geur en kus zelfs mn vriend ook liever niet als hij bier gehad heeft. Dan kan ik wel nekken sidenote: mn vader was alcoholist, slechte associatie.
Ik heb hier een emmer chloorpoeder die het daar niet mee eens is.
In de daklozenopvang waar ik gewerkt heb, waar veel mensen verslaafd waren.
O ja daar ga ik ook goed op! En vind sterke lijm ook een lekkere geur hebben
Azijn!
Op de basisschool smeerde we lijm op de verwarming in de berging (als docenten er niet waren) zodat we lijm konden snuiven omdat we op het jeugdjournaal hadden gezien dat straatkinderen in sommige landen dat doen. Ik weet ook niet waar mn hoofd toen zat. Het werkt trouwens niet.
hahaha ja dat verhaal hadden wij ook gehoord in de les