lekkere spataders
Woon jij in de gym of?
Nee ik heb het echt over die super strakke polyester sportleggings met vaak een print. Ik vind dat 3x niks. Geef maar maar gewoon een katoenen sportbroek. Maar ik denk dat ik een van de weinige ben omdat ik in de sportschool (en op straat) bijna iedereen in zân sportlegging zie.
Ik vind het zo irri dat al het eten tegenwoordig op een tompouche moet lijken. Het zal vast lekker zijn maar het is echt salted caramel 2.0
Ik vind pepernoten/kruidnoten niet lekker. Als ik een zak krijg ligt ie maandenlang ergens te verrotten voordat ik hem weer weggooi. Ook snap ik de hype om chips niet. Dat gooi ik ook altijd na een aantal weken weg en koop ik alleen voor visite oid.
@Soy.peor bij de Hema hebben ze zelfs een schoonmaakspons als tompouce.
Haha ja moet je eens voorstellen dat alle professionele clubs in katoenen kleding zou sporten
dan zie je echt teveel wat je niet wilt zien.
Ik dump nu onze vriendschap
Net ontsnapt uit de bloedhete hel die de Zara in Utrecht heet en can confirm: begane grond stinkt inderdaad naar dode muizen
Haha ja hè! Bedankt voor de bevestiging ![]()
Ik vind dat slaap plaatje van Martijn KrabbĂŠâs slaap gezicht helemaal niet grappig. Snap ook niet waarom er mensen steeds weer om vragen of ânaar zoekenâ. Wat moet je er mee?
Itâs a mood
Eerder een way of life
haha ik ga stuk echt zoân victoriaans weeskind dat per ongeluk gaat tijdreizen en niet snapt wat een meme is
Alles rondom Taylor Swift is kut. Ik krijg ook elke dag iets van haar te weten wat ik niet wil weten. Die sporter die ze date ken ik verder ook niet. Waarom zit dit steeds in mijn algoritme en nu ook op tv ![]()
Pfff normaal gezien ken ik geen mensen die haar leuk vinden maar onze CEO is helemaal fan van haar en alles moet gerefereerd worden naar iets van haar ![]()
Hel op aarde
Ik weet dat het beeld heel stereotiep is, maar ik zie gelijk een witte oudere man voor mij. Die regelmatig Shake it off keihard in zijn kantoor laat blèren.
haha de CEO van het bedrijf waar ik werk is ook fan van TS. ![]()
Ik ben bang dat er meer CEOâs fan zijn van TS
Mijne is een Amerikaans bedrijfâŚ
Ik heb zoveel comments gelezen over hoe slecht Sarah Jessica Parker eruit zou zien in âAnd just like thatâ, maar ik vind haar er serieus echt super goed uitzien? Ik snap het echt niet. Ze is bijna 60 en ziet er nog steeds jeugdig uit en ook is haar stijl vaak super leuk nog steeds (afgezien van sommige looks wel haha). Zal wel weer gewoon seksistische bullshit zijn, want ik vond Big en Steve er echt veel slechter uitzien maar daar hoor je niemand over.
Ik vind haar zooooo ontzettend mooi! Ik snap dat ook niet. Nare mensen hoor.