Impopulaire meningen #5

Oh memory unlocked inderdaad!

Met zo’n ventje die zijn eigen pony geknipt leek te hebben.
Volgens mij was het ook met het ventje van het Zakmes?
En ik herinner me veerpontjes in Amsterdam en echt heel stads met veel water :sweat_smile:

8 likes

Het zakmes is wel ouder toch? Daar heb ik wel sterke herinneringen aan, dag juf helemaal niet.

2 likes

Ja, ik snapte de humor van Roos en de mannen totaal niet.

Purno en Rembo en Rembo spraken mij wel weer aan.

Nog een herinnering ontgrendeld: Madelief!

5 likes

Ah ja hij zit ook in de tasjedief en dat linkt ik aan een aflevering van dag juf dat ook over een tasje gaat :’)

2 likes

ohh ja die aflevering met dat zwembad en dat hoofd? :thinking:

1 like

Ja ik heb ooit de fietstocht van de Zevensprong gedaan, dat vond ik zo leuk! Was toen denk ik tien ofzo.

3 likes

Volgens mij bedoel je dat jongetje van Abeltje.

Het zakmes, de tasjesdief en Madelief niet te vergeten! Ik heb ze allemaal op dvd en hierdoor kent onze dochter het ook.

1 like

Late reactie maar echt. Heb een paar keer geprobeerd de handdoeken buiten te drogen. Ik zei toen ook, ik heb geen handdoeken meer, ik heb nu karton. :dizzy_face: oh @Nysmn

1 like

doet me denken aan dat dit ik DRIE keer heb gezien bij slechte reality tv (below deck)

Samenvatting

image
image

7 likes

Hahah ik moet alleen maar denken aan de SATC film dan doet Samantha dit ook

22 likes

oh nu snap ik wel dat Kim Cattrall niets meer met die serie te maken wilt hebben

5 likes

Madelief is nog steeds fantastisch om te kijken!

8 likes

Oh dit doet mij denken aan die videoclip van Katy Perry van dat liedje bon appetit.

3 likes

Ik heb nu helemaal zin om willem weerwolf te kijken. Was mn favo vond het toen zo leuk toen hij 15 was ze nog een seizoen hebben gemaakt. Makers als jullie djt lezen maak ff een versie van nu dat hij 30 is.

8 likes

Weet iemand misschien hoe de serie uit Nieuw Zeeland/Australië heet, gaat over een groep kinderen en ze vliegen met een luchtballon of vliegtuig. Kan alleen op over the valley komen, maar daar kom ik op Google niet ver mee.

secret valley?

3 likes

Ja dat is 'm! Ik zong de intro fonetisch mee en wist daardoor de titel niet meer. Dit is echt een deuntje wat vaak in mijn hoofd zit

1 like

Ooh dat vond ik zo zo leuk altijd

Ik denk dat je ook deels Professor Poopsnaggle bedoelt. Secret valley was ook een Australische kinderserie over een kinderkamp ofzo. Maar bij Professor poopsnaggle vlogen ze in een soort autobus.

Edit: Ook met een aanstekelijk introliedje zie ik net. Boom boom tjakka tjakka toot toot :joy:

Secret Valley is er ook wel een die rent free in mijn hoofd zit.

2 likes

Dit is inderdaad met een bus, haalde dus twee dingen door elkaar! En dit liedje kan ik ook meezingen :grimacing:

3 likes