Impopulaire meningen #5

Dat verhaal op het jeugdjournaal kan ik me ook nog herinneren! En vervolgens aan zo’n plakselpotje snuiven inderdaad om het te snappen :sweat_smile:

5 likes

Noouuu dan heb je nog nooit je neus in een pot chloortabletten gestopt :sob:

Voordat iemand zegt dat ik dom was om dat te doen… een collega wist niet of ze de juiste pot tabletten gepakt had. Dus ik met mijn domme kop: “Ja, je kan toch ruiken?” Zij stopt haar neus in die pot en begint te kokhalzen. Dus ik ook ruiken, want ik wilde weten of het chloortabletten waren (want zij zei niks) … Ja het waren dus chloortabletten

5 likes

Ik ken wel het weetje dat je ogen niet rood worden door de chloor, maar de combinatie van urine en chloor.

4 likes

Ik vond alcohol uit mond ruiken naar wortel haha

En de chloortabletten voor onze jacuzzi ruik je ook al als je de schuur in loopt. Als ik dat potje open maakt slaat het meteen op mijn slijmvliezen btw. En daar wordt niet geplast :yum:

1 like

Brrr ja verschrikkelijk. De geur van een disfunctionele lever.

1 like

Jaaa! En ik krijg dat nooit uitgelegd aan mensen. Het is een specifieke geur. Water, kou, en in geval van kerken ook hout.

1 like

Dat is wel een beetje de platgeslagen Kruidvat dupe.

Het origineel heeft als topnoten afvoerput, kalk, ijzer en betonrot. Miasma en potgrond geven een warme hint. Deze betoverende melange laat zich het beste omschrijven als een heerlijke wandeling in een tot leven gebracht Silent Hill, ten uiterste zuiden van de hemel.

16 likes

Haha het heeft ook een zware vocht geur, alsof je in een grot in Thailand wandelt of het reptielen verblijf in de dierentuin

3 likes

Nou ik heb nog een airbnb voor je in de aanbieding.
Zo ranzig want het lag niet overduidelijk erbovenop dat het schimmelde, het zag er ook prima uit. Maar af en toe zo’n vlaag schimmellucht dat je denkt ja ergens in het plafond/de muur onder die olijke kleur verf zit het niet goed. Het voelde echt ongezond en was blij dat we er niet weken zaten :’)

Al die geurliefhebbers doet me eraan denken; Mensen zeggen dus altijd dat ze een elektronische sigaret niet ruiken (vaak in de zin van “rokers stinken, dan is een vaper toch echt beter op in ieder geval dat vlak”), maar ik snap daar niks van. Zo’n heel subtiel smerig (heel licht) zoet luchtje, heel nasty. Ik heb bijna liever een normale sigaret.

14 likes

Oh ja ik vind die ook zo typisch ruiken, heel anders dan gewone sigaretten maar echt heel heel vies :confused: en mensen ruiken er altijd enorm naar, vind het nog sterker dan gewone rokers.

8 likes

Zijn dat niet gewoon rokers die dat zeggen ? Ik vind die vapes zo goor ruiken . En het blijft idd ook wel hangen. Wel minder lang dan een sigaret.

1 like

Het blijft vooral minder lang hangen dan nicotine lucht. Neemt niet weg dat het alsnog kan stinken hoor.

2 likes

Dat vape is zo’n zoetig weeeige lucht. Bleh, vooral in de ochtend.

3 likes

Nee juist niet! Juist niet-rokers die rokers/huizen van rokers vinden stinken (en roken slecht) en dan zeggen dat vapen (ook slecht is maar) in ieder geval een stuk beter zou zijn qua geur

1 like

Ohh ik vind die vapers zoo lekker! Vaak heel zoet inderdaad, ik geniet er echt van als iemand daarmee langsloopt.

8 likes

Ik vind het niet per se vies ruiken, maar het idee dat je iets ruikt dat bij iemand binnen is geweest vind ik echt vies. Bij sigaretten heb ik ten minste nog de verkapte illusie dat de rook van de sigaret zelf kan komen.

6 likes

Oja haha iel

6 likes

Oooh hahaha, zo had ik er nog niet naar gekeken.

5 likes

Nouja, feitelijk ruik je natuurlijk de hele dag vanalles dat bij mensen en dieren binnen is geweest. :cat2: :dash: :speaking_head:

11 likes