Impopulaire meningen #5

Ik ook! Ben er dol op. Het was het eerste alcoholische drankje dat ik mocht, op m’n 12e. :sweat_smile: Was een traditie in de familie om dat op zondag te eten, en bij m’n oma kreeg ik het ook altijd, met een bolletje vanilleijs en slagroom, jammie.

3 likes

Maar dit is ook wel een beetje een beperkte blik op wat een relatie is of voor iemand betekent. Want het is niet alsof je in een (lange) relatie jezelf niet kan ontwikkelen en omzwervingen kan maken, nadenkt over wat je wil in je leven en kan veranderen los van je partner of je relatie etc. Vind dat altijd zo gek want als je een gezonde relatie hebt is dat in mijn ogen iets wat gewoon kan. Want ook als je op 30e een relatie krijgt weet je niet opeens wat je de rest van je leven wilt en kan je op je 50e weer hele andere dingen willen. Dat betekent dan toch ook niet dat je op je 30e niet een relatie kan krijgen omdat je later misschien hele andere dingen wilt.

15 likes

Omg sjoel jij met vrienden? Wat een gezelligheid

15 likes

Jaa heerlijk!! Maar ik lust meestal maar een paar hapjes, niet zo’n enorm glas

4 likes

waar huur jij voor 165

3 likes

Dat was in Den Helder en in 2012 antikraak via Camelot. Weet niet of ze dat ook hebben in België, maar in Nederland heb je meerdere organisaties waar je op die manier leegstaande panden tijdelijk mag bewonen om vandalisme en kraken te voorkomen. Zijn soms oude scholen of banken of kantoren die uiteindelijk wel onder je kont vandaan verkocht kunnen worden, maar ook gewoon woningen die op de slooplijst staan omdat er nieuwe bestemmingsplannen zijn voor die locatie. Vrienden van mij hebben op die manier een jaar in een oude basisschool en toen die verkocht werd nog een jaar in een oude bank gewoond, ik heb ruim 3 jaar kunnen blijven zitten in m’n huisje en daarna heeft ie nog 8 jaar op die manier gestaan voordat de hele rij eerder dit jaar plat ging. Slooplijst is wel de meest chille manier van wonen, alleen fixen ze niks meer wat er kapot is aan het huis tenzij het gevaarlijk is.

4 likes

Zou echt een van mijn nachtmerrie’s zijn om nu nog altijd te moeten samenzijn met iemand die ik ken sinds ik ZESTIEN was :smiling_face_with_tear:

24 likes

Mensen die vanuit huis gaan samenwonen met hun highschool lover hebben op één of andere manier ook altijd een vriendengroep waarnaar ze referen als “de vriendengroep”. Neefje van mijn man woont in een dorpje ergens en daar bestaat “de vriendengroep” uit allemaal van die stelletjes die dan ook soms dingen gaan doen met “de meiden” apart.

Weet niet of dit een impopulaire mening (zie ik wel in 3 2 1) maar opgroeien in zo’n setting zou ik mijn kinderen echt niet aandoen

36 likes

Hahaha ik ben dus direct gaan samenwonen met de persoon waarmee ik sinds mn 15e samen ben maar dat is ook direct het enige hokje wat ik afvink dus daar troost ik me maar mee

Edit: ook ‘de vriendengroep’ heb ik goddank niet

11 likes

Stel je krijgt een nieuwe partner en zoiets komt erbij 🫥

6 likes

Haha ik had dus een huisgenoot die ook in een “de vriendengroep” zat en toen had zo’n jongen uit “de vriendengroep” een nieuwe vriendin die hij voor het eerst ging meenemen naar een bijeenkomst van “de vriendengroep” en al die meiden waren helemaal excited zo van “we krijgen een nieuwe vriendin!!!”

24 likes

Misschien is het toch best leuk hahahah

4 likes

Dat zou ik juist heel lief en leuk vinden als die meiden er zo instaan!

Oh sorry tegelijk met @Eddie haha

6 likes

Ik herken dit echt totaal niet haha, mss meer een dorps/ Bible belt ding dan?

3 likes

Uitgaan in een dorp, zozo! Ik moest 10 km fietsen naar de stad voor een cafe of club, hahaha

4 likes

Ik heb dit dus ook maar dat zijn echt hele goeie vriendinnen geworden. Vind het alleen maar waardevol dat ik hun bij m’n vriend ‘cadeau’ kreeg.

@Bunnyslippers geen bible belt hier hoor.

5 likes

Ah ja dat heb ik net gemist. Ik had ook geen seks toen ik nog thuis woonde want daar is mijn dorp te gossip voor

3 likes

Jij kwam er dan later bij maar als dit je enige vrienden zijn en je gaat uit elkaar met je vriend dan verlies je je hele sociale wereld. En in die vriendengroepen die ik ken werd ontzettend geroddeld en was er ook jaloezie. Ik ben blij dat mijn vrienden niet allemaal in hetzelfde clubje zitten en dat ik bijv het contact met degenen die een andere kant uit groeien kan laten verwateren zonder dat ik geen vrienden meer heb

7 likes

Wat een aannames. Niet elke groep is zoals jij die kent, gelukkig maar.

9 likes

Ik heb ook een vriendinnengroep uit mijn studententijd waarbij ik (en mijn partner) het ook goed kunnen vinden met de andere partners (eentje is denk ik wel 1 van zijn beste vrienden ook los geworden). Ik dacht dat het hier echt ging om allemaal highschool stelletjes met maar 1 grote gezamenlijke vriendengroep.

1 like