dit is nog erger dan toen ze nonnen liet omleggen om hun klooster te krijgen
Dat heb jij je verkeerd herrinnerd haha
Woooow ik wist niet eens dat er een serie van was ? Ik lees nog steeds af en toe het boek voor de goeie herinneringen
Dit is wat ik nĂș pas hoor, op mijn 34ste. Ik wil nu die route fietsen
Wie fietst er mee? Forum meeting?
ik vind de zara echt een kutwinkel.
Ik ook
Kan me niet voorstellen dat iemand daar voor de lol heen gaat.
Precies hetzelfde, haha!
Ik moest van de week wat tijd doden dus ik was naar de Zara voor het eerst in jaren. Zag allemaal topjes met foundationvlekken, echt niks veranderd in die tijd.
De zara in utrecht stinkt echt altijd naar rotte vis I hate it
En nog altijd heerlijk chagrijnige verkoopsters, ellendelange rijen bij de kleedhokjes omdat je 10 items per keer mag meenemen. Sommige dingen zijn in dit land wel hetzelfde gebleven.
Nooit een leuke serie gevonden maar die intro met dat liedje was A+
Heel veel later had je begin 2000 (of eind jaren 90?) ook een Australische serie, âShip to shoreâ, wat ook vrij flut was maar ook zoân catchy introotje.
Weet je wat dat is? De geur van dode muizen.
Is dit echt zo?
Ja, die geur herken ik uit duizenden. Ik heb vroeger bij de Coolcat gewerkt en die geur rook je soms ook en dan lag er een dode muis en die haalden we dan weg.
Als ik de Zara in Utrecht inloop dan ruik ik precies diezelfde geur. Denk dat die dode muizen ergens achter zitten waar niemand bij kan.
Er ligt ook hier ergens een dooie muis weg te rotten in mân huis. Zo herkenbaar die geur, walgelijkâŠmaar je vind die lijken bijna nooit want die liggen altijd tussen muren en plafonds. Maar dat zoân klein beest een hele ruimte weet te vergiftigen met die rotte lucht
Ooh echt ranzig. Ik werkte vroeger in een parfumerie binnen de V&D waar het wemelden van de muizen en gif. Hoeveel parfum we ook sprayde, je rook het er altijd doorheen.
Ohhh blegh! Kun je die geur omschrijven? Ik denk dat ik het nog nooit heb geroken maar dat lijkt me ineens vrij onwaarschijnlijk
Ik denk dat het er niet 1 is en misschien steeds weer een andere die ergens dood ligt of meerderen tegelijk.
Nee zoân beest moet je wel weghalen ja, daar kun je niet iets tegen sprayen.
Poeh, lastig te omschrijven. Ja âgewoonâ hoe een dood dier ruikt. Rotting en muf en heel vies.
Ik vind het wel iets anders dan gewone âkadaverluchtâ, dat herken ik ook (opgegroeid op platteland), het is een heel specifieke vieze geur. Wij hadden vroeger vaak dooie muizen op kantoor en natuurlijk parfum maken (dus bv rozemarijn en citroen in heet water) werkt beter om de geur weg te laten trekken, maar dan moet je de muis zelf ook weghalen en als dat niet kan⊠brr haha