Ik vind grijs haar (als in ouderdom, niet geverfd) echt supermooi staan bij mensen met bruine ogen.
Vind het heel kil en niet mooi bij mensen met lichte ogen. Dan ben je zo helemaal grijzig.
Ik vind grijs haar (als in ouderdom, niet geverfd) echt supermooi staan bij mensen met bruine ogen.
Vind het heel kil en niet mooi bij mensen met lichte ogen. Dan ben je zo helemaal grijzig.
Volgende keer maar om gekleurde lenzen vragen bij de opticien
Zo zag net deze foto en vind het grijs haar echt heel goed staan:
https://www.instagram.com/p/CyVabkjNrwc/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==
Jij bent 13, hoezo is je haar grijs
Jaaa mijn moeder en oma zijn beiden heel vroeg grijs geworden en zien er zooo mooi uit met hun witte haar!!!
(Ik ben ook vroeg aan het vergrijzen, maar ik heb lichte ogen. )
Ja hoe mot ik dat nou weten?!?! Vraag ff aan mijn ouders ok?!
Ligt er ook aan wat voor grijs je bent denk ik hoor. Mijn moeder bijvoorbeeld is echt heeeel mooi zilvergrijs. Maar mijn stiefmoeder is echt peper en zout achtig grijs. Dat oogt ook al snel dof.
lekkere spataders
Woon jij in de gym of?
Nee ik heb het echt over die super strakke polyester sportleggings met vaak een print. Ik vind dat 3x niks. Geef maar maar gewoon een katoenen sportbroek. Maar ik denk dat ik een van de weinige ben omdat ik in de sportschool (en op straat) bijna iedereen in zân sportlegging zie.
Ik vind het zo irri dat al het eten tegenwoordig op een tompouche moet lijken. Het zal vast lekker zijn maar het is echt salted caramel 2.0
Ik vind pepernoten/kruidnoten niet lekker. Als ik een zak krijg ligt ie maandenlang ergens te verrotten voordat ik hem weer weggooi. Ook snap ik de hype om chips niet. Dat gooi ik ook altijd na een aantal weken weg en koop ik alleen voor visite oid.
@Soy.peor bij de Hema hebben ze zelfs een schoonmaakspons als tompouce.
Haha have fun met je zweetreet in een katoenen broek ik had 1 katoenen legging en die heb ik nooit meer aan omdat het dus echt zooo aftekende met zweet. Leggings zijn niet voor niets van materiaal dat geen vocht vasthoudt
Haha ja moet je eens voorstellen dat alle professionele clubs in katoenen kleding zou sporten dan zie je echt teveel wat je niet wilt zien.
Ik dump nu onze vriendschap
Net ontsnapt uit de bloedhete hel die de Zara in Utrecht heet en can confirm: begane grond stinkt inderdaad naar dode muizen
Haha ja hĂš! Bedankt voor de bevestiging
Ik vind dat slaap plaatje van Martijn KrabbĂ©âs slaap gezicht helemaal niet grappig. Snap ook niet waarom er mensen steeds weer om vragen of ânaar zoekenâ. Wat moet je er mee?
Itâs a mood