Impopulaire meningen #5

Nou plastic wil vaak ook nog wel eens naar vislucht ruiken. Zoals bijvoorbeeld goedkope tassen of regenjassen. Dat is wat ik bij de Zara (en primark) ook wel vaak ruik.

7 likes

Oh mennn ik ruik hier in m’n de hal van m’n huis (oud, in centrum, met meerdere appartementen) ook vaak zo’n smerige geur en gaf altijd m’n vieze onderbuurman de schuld maar denk nu dat dat ook dode muizen moeten zijn. :smiling_face_with_tear: Binnenkort maar eens naar Zara Utrecht voor een kleine geurvergelijking :nauseated_face::joy::face_vomiting:

4 likes

Dit is zulke nuttige info en toch had ik het liever niet geweten

9 likes

Oja zo ruikt mijn Rains regenjas ook altijd als hij net nieuw is bah

Maar ik vind de geur die ik bedoel zeker geen vissengeur.

1 like

Dode muis heeft ook wel een element van doodgekookte broccoli erin zitten, vind ik

4 likes

Ook een vleugje vla

7 likes

Goeie.

Ik vind heroine lekker ruiken.

3 likes

Alcoholist, als in de mens zelf die teveel drinkt vind je lekker ruiken? Ik vind dat een van de meest nare en vieze geuren die er bestaan.

Of bedoel je gewoon alcohol?

18 likes

Een van mijn lievelingsgeuren is de geur van muffe kelders, zooo heerlijk vind ik dat. Kerken ruiken ook vaak een beetje zo, of een oud vochtig trappenhuis

24 likes

Ik ga lekker op de geur van benzine, vind tankstations in warme landen ook altijd lekker ruiken. :grimacing:

50 likes

Ooooh, bijzonder!

4 likes

Ik krijg altijd kokhals neigingen als ik dat ruik. Kon als kind ook niet eten langs de weg bij parkeerplaatsen en kan dat nog steeds niet goed.

10 likes

De geur van chloor en bleek vind ik ook echt lekker

12 likes

Hahaha same😂

1 like

Oeh hoe ruikt dat?

Ik hou van chemische geuren, benzine, bleek, verf/terpentine, heerlijk. Pas gemaaid gras of petrichor daarentegen :face_vomiting:

2 likes

Ik stapte als kind altijd uit bij het tankstation om de geur van benzine op te snuiven en dan ging m’n vader altijd heel panisch roepen Baron niet zoveel ademhalen hier!!!

19 likes

Ik herinner me het als een beetje zoetig.

Maar ik google dus net en het kan ook een ammoniakgeur hebben, hangt dus blijkbaar af waarmee het gemixt is want pure opium heeft dus geen geur.

4 likes

@monkeyslut

Ik zou het ook zoet omschrijven, beetje amandel achtig. Bij een lekkere bakker zou de geur niet gek zijn.

2 likes

Gewoon, als ik zelf ga chinezen.
Grapje ofc. Ik heb lang gewerkt in de verslavingzorg.

8 likes

Fun fact: chloor is geurloos. Het gaat pas ruiken naar “zwembad” als het met urine in aanraking komt.

2 likes