Haha ja moet je eens voorstellen dat alle professionele clubs in katoenen kleding zou sporten dan zie je echt teveel wat je niet wilt zien.
Ik dump nu onze vriendschap
Net ontsnapt uit de bloedhete hel die de Zara in Utrecht heet en can confirm: begane grond stinkt inderdaad naar dode muizen
Haha ja hè! Bedankt voor de bevestiging
Ik vind dat slaap plaatje van Martijn KrabbĂŠâs slaap gezicht helemaal niet grappig. Snap ook niet waarom er mensen steeds weer om vragen of ânaar zoekenâ. Wat moet je er mee?
Itâs a mood
Eerder een way of life
Hahaha vind dit zoân droge vraag om een meme. Tja wat moet je ermee, lachen?
haha ik ga stuk echt zoân victoriaans weeskind dat per ongeluk gaat tijdreizen en niet snapt wat een meme is
Alles rondom Taylor Swift is kut. Ik krijg ook elke dag iets van haar te weten wat ik niet wil weten. Die sporter die ze date ken ik verder ook niet. Waarom zit dit steeds in mijn algoritme en nu ook op tv
Pfff normaal gezien ken ik geen mensen die haar leuk vinden maar onze CEO is helemaal fan van haar en alles moet gerefereerd worden naar iets van haar Hel op aarde
Ik weet dat het beeld heel stereotiep is, maar ik zie gelijk een witte oudere man voor mij. Die regelmatig Shake it off keihard in zijn kantoor laat blèren.
haha de CEO van het bedrijf waar ik werk is ook fan van TS.
Ik ben bang dat er meer CEOâs fan zijn van TS Mijne is een Amerikaans bedrijfâŚ
Ik heb zoveel comments gelezen over hoe slecht Sarah Jessica Parker eruit zou zien in âAnd just like thatâ, maar ik vind haar er serieus echt super goed uitzien? Ik snap het echt niet. Ze is bijna 60 en ziet er nog steeds jeugdig uit en ook is haar stijl vaak super leuk nog steeds (afgezien van sommige looks wel haha). Zal wel weer gewoon seksistische bullshit zijn, want ik vond Big en Steve er echt veel slechter uitzien maar daar hoor je niemand over.
Ik vind haar zooooo ontzettend mooi! Ik snap dat ook niet. Nare mensen hoor.
Ja ik vind haar ook prachtig! Juist ook nu ze ouder is.
Raar is het ook hoe mensen op televisie zo anders worden beoordeeld dan mensen in het dagelijks leven. Want kijk naar de gemiddelde Nederlandse vrouw van die leeftijd, die ziet eruit al Iepie van koefnoen. Buiten LA is dat in Amerika ook echt niet anders. Hoe kun je dan zo negatief zijn over SJP.
Ik liep gisteren langs de gigantische afbeelding van de Rolling Stones buiten op het Groninger Museum en toen dacht ik wel âhet is echt niet eerlijk hoe verschillend mannen en vrouwen beoordeeld worden op ouderdomâ. Want objectief gezien zijn het gewoon echt oude mannen vol rimpels en grijs haar etc maar je hoort nooit iemand over dat zij er niet meer goed uitzien . Terwijl een vrouw die op die manier ouder wordt echt publiekelijk kapot gemaakt zou worden als ze beroemd was.
Sowieso wordt SJP al haar hele carrière belachelijk gemaakt om haar âandereâ looks dan de standaard in Hollywood. Echt zo debiel.
Ik vind dat ze er fantastisch uitziet, verfrissend juist tussen veel anderen die naar mijn idee te ver gaan om er âjongâ en âperfectâ uit te zien.
Ik moest even kijken op google en ja, het is dat ik geen fotoâs mag delen want ik ken er echt zeker 3 die PRECIES op haar lijken