Heel even een waarschuwing voordat mensen nu ineens gedachteloos aan een fles chloor gaan ruiken. (Weet maar nooit met jullie) geur naar je toe wuiven en niet hop die hele fles in je neus gat oke.
Flauw hoor dat dat niet mag
Zit er dan urine in die flessen met dikke bleek? Als ik aan zo’n fles ruik dan ruik ik gewoon “de zwembadgeur”.
Edit: @Soy.peor te laat.
Same, ik walg ook echt van die geur en kus zelfs mn vriend ook liever niet als hij bier gehad heeft. Dan kan ik wel nekken sidenote: mn vader was alcoholist, slechte associatie.
Ik heb hier een emmer chloorpoeder die het daar niet mee eens is.
In de daklozenopvang waar ik gewerkt heb, waar veel mensen verslaafd waren.
O ja daar ga ik ook goed op! En vind sterke lijm ook een lekkere geur hebben
Azijn!
Op de basisschool smeerde we lijm op de verwarming in de berging (als docenten er niet waren) zodat we lijm konden snuiven omdat we op het jeugdjournaal hadden gezien dat straatkinderen in sommige landen dat doen. Ik weet ook niet waar mn hoofd toen zat. Het werkt trouwens niet.
hahaha ja dat verhaal hadden wij ook gehoord in de les
Dat verhaal op het jeugdjournaal kan ik me ook nog herinneren! En vervolgens aan zo’n plakselpotje snuiven inderdaad om het te snappen
Noouuu dan heb je nog nooit je neus in een pot chloortabletten gestopt
Voordat iemand zegt dat ik dom was om dat te doen… een collega wist niet of ze de juiste pot tabletten gepakt had. Dus ik met mijn domme kop: “Ja, je kan toch ruiken?” Zij stopt haar neus in die pot en begint te kokhalzen. Dus ik ook ruiken, want ik wilde weten of het chloortabletten waren (want zij zei niks) … Ja het waren dus chloortabletten
Ik ken wel het weetje dat je ogen niet rood worden door de chloor, maar de combinatie van urine en chloor.
Ik vond alcohol uit mond ruiken naar wortel haha
En de chloortabletten voor onze jacuzzi ruik je ook al als je de schuur in loopt. Als ik dat potje open maakt slaat het meteen op mijn slijmvliezen btw. En daar wordt niet geplast
Brrr ja verschrikkelijk. De geur van een disfunctionele lever.
Jaaa! En ik krijg dat nooit uitgelegd aan mensen. Het is een specifieke geur. Water, kou, en in geval van kerken ook hout.
Schimmel vind ik wel een goede omschrijving van de geur
Dat is wel een beetje de platgeslagen Kruidvat dupe.
Het origineel heeft als topnoten afvoerput, kalk, ijzer en betonrot. Miasma en potgrond geven een warme hint. Deze betoverende melange laat zich het beste omschrijven als een heerlijke wandeling in een tot leven gebracht Silent Hill, ten uiterste zuiden van de hemel.
Haha het heeft ook een zware vocht geur, alsof je in een grot in Thailand wandelt of het reptielen verblijf in de dierentuin
Nou ik heb nog een airbnb voor je in de aanbieding.
Zo ranzig want het lag niet overduidelijk erbovenop dat het schimmelde, het zag er ook prima uit. Maar af en toe zo’n vlaag schimmellucht dat je denkt ja ergens in het plafond/de muur onder die olijke kleur verf zit het niet goed. Het voelde echt ongezond en was blij dat we er niet weken zaten :’)