Impopulaire meningen #5

Al die geurliefhebbers doet me eraan denken; Mensen zeggen dus altijd dat ze een elektronische sigaret niet ruiken (vaak in de zin van “rokers stinken, dan is een vaper toch echt beter op in ieder geval dat vlak”), maar ik snap daar niks van. Zo’n heel subtiel smerig (heel licht) zoet luchtje, heel nasty. Ik heb bijna liever een normale sigaret.

14 likes

Oh ja ik vind die ook zo typisch ruiken, heel anders dan gewone sigaretten maar echt heel heel vies :confused: en mensen ruiken er altijd enorm naar, vind het nog sterker dan gewone rokers.

8 likes

Zijn dat niet gewoon rokers die dat zeggen ? Ik vind die vapes zo goor ruiken . En het blijft idd ook wel hangen. Wel minder lang dan een sigaret.

1 like

Het blijft vooral minder lang hangen dan nicotine lucht. Neemt niet weg dat het alsnog kan stinken hoor.

2 likes

Dat vape is zo’n zoetig weeeige lucht. Bleh, vooral in de ochtend.

3 likes

Nee juist niet! Juist niet-rokers die rokers/huizen van rokers vinden stinken (en roken slecht) en dan zeggen dat vapen (ook slecht is maar) in ieder geval een stuk beter zou zijn qua geur

1 like

Ohh ik vind die vapers zoo lekker! Vaak heel zoet inderdaad, ik geniet er echt van als iemand daarmee langsloopt.

8 likes

Ik vind het niet per se vies ruiken, maar het idee dat je iets ruikt dat bij iemand binnen is geweest vind ik echt vies. Bij sigaretten heb ik ten minste nog de verkapte illusie dat de rook van de sigaret zelf kan komen.

6 likes

Oja haha iel

6 likes

Oooh hahaha, zo had ik er nog niet naar gekeken.

5 likes

Nouja, feitelijk ruik je natuurlijk de hele dag vanalles dat bij mensen en dieren binnen is geweest. :cat2: :dash: :speaking_head:

11 likes

Wasparfum stinkt ook. Eigenlijk vind ik het sowieso goor als ik iemand gewoon ruik als diegene in dezelfde ruimte is. Maakt niet uit of dat iets vies of iets lekkers is. Ja alsnog wel liever wasparfum dan rook of poep maar liever niks van dat allemaal.

14 likes

Ik zou bijna weer een mondkapje gaan dragen, dan heb ik alleen m’n eigen viezigheid

5 likes

Aaah nee die geur van vapes is zo vies. Mijn ex had altijd van die grote vapes en maakte zijn eigen kooltjes en dat vloeistof/smaakjes stelde hij zelf samen ook. Die kamer van hem (ik denk 12m2) leek wel een labaratorium :sob: Ook maakte hij van die gore combinaties zoals aardbei/meloen/yoghurt enzo. Heb nog steeds flashbacks als ik die geuren ruik :joy::sob:

6 likes

Mijn collega vapet gewoon binnen op kantoor, wat uiteraard niet mag. Begrijp niet dat niemand anders dat door heeft want ik ruik het altijd als ik binnen kom.

1 like

Ik vind zo’n invisalign beugel er echt ranzig uit zien. Alsof je hele gore tanden hebt. Dan zie ik liever old school slotjes.

49 likes

In 1958? :joy:Toen rookten de meesters en juffen ook gewoon achter hun bureau terwijl ze les gaven aan een groep schoolkinderen. Bizar.
Doet me eraan denken dat je vroeger asbakken in treinen en bussen had. Zaten we als kinderen mee te spelen. Super goor

9 likes

Heel random dit maar ik ben er dus achter dat ik guus meeuwis echt een geile stem vind hebben

8 likes

Je hebt sowieso een medestander in @Spaarlamp

5 likes

Per ongeluk in de rokers coupe gaan zitten in de trein was altijd zooooooo vies.

2 likes