Impopulaire meningen #5

Duolingo… het is niet voor mij. Dit is voor volwassenen bedoeld?

3 likes

Ja en omdat ik het nu met vrienden doe ben ik nog nooit zo gemotiveerd bezig geweest met een taal. Constant elkaar ophypen om toch nog 1 lesje te pakken zodat je als eerste eindigt in het klassement en een heel familieplan nu.

5 likes

Ik vind mondly fijner. Daar leer je zinnen waar je wat aan hebt ipv de vaas is roze.

9 likes

Ik kon me afgelopen zomer toch wel goed redden in het Italiaans; verstaan ging heel goed en praten matig, beetje simpele zinnen, maar toch! Geen andere bron dan DuoLingo en ja oké Latijn honderd jaar geleden.

7 likes

Hahaha ja toen was dit normaal. Niet meer voor te stellen he. Ik werkte begin jaren '00 bij Albert Heijn en daar rookten we ook gewoon in de kantine en op kantoor, kon gewoon.

4 likes

Jaa kan me ook wel voorstellen dat het wat doet, qua talenkennis. Maar vind het knap van jullie dat jullie er niet zo agressief door worden dat jullie in het nieuws komen. Met al die blije bliepjes. Maar had kunnen weten dat mensen het kwamen opnemen voor die arme Duolingo waar het niet zo goed mee gaat :stuck_out_tongue:

1 like

Het geluid kan uit! Ik word alleen agressief van de pop-ups dat ik vandaag nog moet, die overigens ook vast uit kunnen.

4 likes

En is er ook wat te doen aan dat kutvogeltje steeds?

2 likes

Nee die achtervolgt je helaas tot in je dromen. :owl:

12 likes

ik moet wel echt lachen om duolingo op social media, dit bijvoorbeeld Erstmal die lokalen Sehenswürdigkeiten auschecken… #ravetok #berghain ... | berghain berlin | TikTok :joy:

3 likes

image

44 likes

https://youtube.com/shorts/Gvmfe9K74XM?si=j1voRJ45NiQgVV9G

3 likes

Ik vind grijs haar (als in ouderdom, niet geverfd) echt supermooi staan bij mensen met bruine ogen.

Vind het heel kil en niet mooi bij mensen met lichte ogen. Dan ben je zo helemaal grijzig.

11 likes

Dankjewel sgat.

4 likes

Volgende keer maar om gekleurde lenzen vragen bij de opticien :smiling_face_with_tear:

3 likes

Zo zag net deze foto en vind het grijs haar echt heel goed staan:
https://www.instagram.com/p/CyVabkjNrwc/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==

10 likes

Jij bent 13, hoezo is je haar grijs

15 likes

Jaaa mijn moeder en oma zijn beiden heel vroeg grijs geworden en zien er zooo mooi uit met hun witte haar!!!

(Ik ben ook vroeg aan het vergrijzen, maar ik heb lichte ogen. :mending_heart:)

4 likes

Ja hoe mot ik dat nou weten?!?! Vraag ff aan mijn ouders ok?!

4 likes

Ligt er ook aan wat voor grijs je bent denk ik hoor. Mijn moeder bijvoorbeeld is echt heeeel mooi zilvergrijs. Maar mijn stiefmoeder is echt peper en zout achtig grijs. Dat oogt ook al snel dof.

3 likes