Impopulaire meningen #5

Bedoel je deze?

Ik zie die ook overal maar echt leeelijk :face_with_spiral_eyes:

13 likes

Jaa zulke!! Ook vaak met vierkantjes enzo (goedkope supermarkttiramisu doet het me ook aan denken)
Ik vind het vreselijk haha.

11 likes

Er is alweer een nieuwe trend, deze naaktkatbank/stoel van Ligne Roset

19 likes

Hahaah goedkope supermarkttiramisu :skull:

4 likes

Haha ja ik dacht dat ella deze bedoelde idd! Echt de huid van een naaktkat ofzo haha.

Net als het anuskussen, ook geen gezicht:

11 likes

Nieuw? Deze is al 8 jaar super populair bij mensen die niet van comfort houden

9 likes

goedkope supermarkttiramisu :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

14 likes

Om te eten vind ik dit ook vieslekker maar in m’n woonkamer mot ik ‘m nie!!!

4 likes

Ja dat kussen is ook afgrijselijk haha. Dat is wel een hardnekkige trend, die anus, past wel goed bij deze banken.

Ik bedoel zoiets als Monkeyslut zegt idd, en zulke:

En

En

En inderdaad de naaktkatbank, accuraat ook.

Als je ze wel hebt of leuk vindt veel plezier ermee mijn huis vind je vast ook niks :kissing_heart:

14 likes

Ga vooral niet chips of iets dergelijks eten op dat soort banken. Al die kruimeltjes verdwijnen in die gleufjes/‘rimpels’ van die bank. Naast de losse haren en stof.

2 likes

Of deze lamp, doet me ook altijd daaraan(us) denken.

3 likes

Ik ken deze bank als de larve bank :nauseated_face:

4 likes

8 jaar? Dat model bestaat al sinds de jaren 70 toch. Ik vind het persoonlijk echt wel comfortabel, toch als 1zits. Als gewone bank waarin je in alle richtingen wil kunnen hangen is misschien een andere zaak.

2 likes

Ja die 8 jaar is spreekwoordelijk maar het is wel ongeveer zo een periode dat het model een hele heropleving heeft gehad. Ik vind het zelf totaal geen comfortabele bank maar dat is natuurlijk wel persoonlijk, ik heb dat wel vaker gehad met banken op beurzen die dan plots heel populair worden terwijl het kneiterdure dingen zijn.

Ik vind australisch echt een hot accent

• :drooling_face:
  • Whatcha talking about mate!?

0 stemmers

4 likes

Ik vind het zulk lelijk gesnauw

9 likes

Yeah, nah

3 likes

Haha ja daarom wist ik ook dat het een impopulaire mening was :smiley:

4 likes

Hahahaha ik heb echt met een vriend die zo’n lamp ophing bij mij maar dan van de Ikea de hele tijd zitten grappen dat hij de anus wel nog iets stakkers moest trekken. Dus elke keer als ik hem zie zeg ik tegen hem dat de anus nog mooi strak staat.

7 likes

Love it :joy:

8 likes