Het is maar voor het plaatje hoor, het is niet zo diep ![]()
Oh ja ik zie het, dacht dat dit het open bakje in de deur van je koelkast was ![]()
Waarom heeft iedereen het over de mandarijn en niet over die tomaat van een halve cm? Die dan helemaal zacht wordt en je nooit meer normaal uit dat plastic ding krijgt. En dan moet je dat plastic ding nog schoon zien te krijgen ook voor 1 schijfje tomaat?
Dat ik hier zelf niet op gekomen ben ![]()
Maand in plaats van maanden hier is nog irritanter ![]()
Als iemand die geen rechter onderbeen meer heeft, ik vind (ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten) totaal niet ableĆÆst. Vind het juist leuk en tof om te horen!
Is Vlaams ![]()
![]()
![]()
Ik dacht Gronings ![]()
Is het ook!
Ik vind zwangerschapsshoots waarbij vrouwen in van die zwierige Romy Boomsma jurken in het bos staan altijd zo apart. Vooral als dat helemaal niet de kledingstijl is van diegene. Ik moet er aan denken door de fotoās die LiefsLotte net post in witte jurk, op blote voeten in een zeer koud-ogend en mistig veld, naast een meertje
why??
Ze lijkt een beetje op die dingen die de Baron 1898 laten crashen
De witte wieven
Is volgens mij echt zoān vicieuze cirkel - leuk idee - fotografen bieden het aan want veel mensen vinden dat leuk - het komt dan weer vaker voor op fotoās - meer mensen willen het. Beetje het zelfde als met dat roestbruine filter wat ze er daarna overheen knallen.
Ik vind het echt zo intens kut om naar de opticien te gaan, iemand die zo dicht bij je gezicht je oogbal bekijkt, brrr. Ik ga oprecht nog liever naar de gynaecoloog haha
Ik vind alleen het openklappen van je ooglid zo kut ![]()
Ja en dat pufje in je oog om je oogdruk te meten. Schrik me altijd dood
Welke is beter, een of twee?
Allebei hetzelfde
Nog een keer. Welke is beter, een of twee?
Allebei hetzelfde
EEN OF TWEE???!?!!!
Oke doe maar twee ![]()
Dan komt de rood met groen vergelijking nog en dan heb ik het helemaal niet meer.
@Baron @Bunnyslippers oooh ik ben niet alleen⦠ik dacht echt dat ik de enige op deze aard was die soms echt 0 verschil ziet. Voor met die groen rood idd hahaha. Vorige week nog op controle geweest.
en het moet niet eens zo kut zijn!!! in het ziekenhuis hadden ze iets dat op waterpas leek wat ze even pakken en dan meten ze met wat water wat veel fijner voelt