Impopulaire meningen #5

Omg jaaaaaa same, zeker in deze donkere dagen kan ik een donkere interface overal er ook echt niet nog bijhebben :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahaha ja ik doe ook alles in light mode, zelfs mn programmeerwerk. Mensen verklaren me echt voor gek haha. Iedereen hier gebruikt dark mode voor programmeren ook.

2 likes

ik vind jandino zo fucking irritant en ik dacht dat dat een vrij populaire mening is, maar z’n restaurant moet nu al verbouwen vanwege de drukte dus blijkbaar niet. buiten dat die typetjes best schadelijk zijn (‘bevestigt’ fout vooroordeel) vind ik het ook gewoon totaal niet grappig

74 likes

Ik vind het ook verschikkelijk. Ook totaal niet grappig

6 likes

Vind ik ook, maar ik vind het ook helemaal niet rustig aanvoelen. Die felle witte tekst tussen al dat zwart echt onprettig. Als ik dan van mijn scherm wegkijk zie ik helemaal die witte tekststrepen nog in mijn vizier.

12 likes

Z’n kledingwinkel vind ik daarentegen echt altijd uitgestorven, maar ja… wie koopt er nou een jas van een paar 100 euro?

5 likes

ik wist niet dat hij een kledingwinkel heeft??

3 likes

Ik snap niet dat hij gaat verbouwen. Nu is het even een hype en wil Jan en alleman even kijken. Maar als de hype voorbij is dan vraag ik me af of er nog steeds veel mensen naar toe zullen komen.

7 likes

Ja het js toch eigenlijk net kfc?

1 like

Ja vlg mij is hij mede eigenaar, in Delft zat die winkel?

Ja precies dit dacht ik dus ook. Vond het ook een beetje voorbarig. Doet me een beetje denken aan de crompouce. Nu even een hype, maar daarna is het gewoon weer terug naar normaal haha.

5 likes

Eens!! Alleen het zwart van Spotify vind ik dan wel weer lekker nu je het zegt.
Maar vind witte letters op zwarte ondergrond verre van rustig, snap dat echt niet.

1 like

Ja ik voel me dan echt m’n moeder, maar kan alleen maar denken: ga gewoon naar buiten

21 likes

is dat in verband met stabureaus? Zag ik wel eens voorbij komen op reels maar vraag me dan af wat voor werk ze dan ook écht doen op een dag, laatst beweerde iemand dat ze tijdens haar werkdag zo een halve marathon wandelde??

3 likes

:100:
Je gebruikt het ook maar een paar weken per jáár, kerst is al het thema. En het is juist leuk om je vertrouwde kerstversiering weer tevoorschijn te mogen halen voor die korte tijd.

9 likes

Zo ziet de boom hier er ook uit. Eigenlijk 1 en al herinnering

4 likes

Ja eens! Ik was als kind al dol op kerst, dus heb ik weken gespaard voor een hanger van 15 gulden en gekocht in de woonwinkel in ons dorp. Ik vind hem nu gruwelijk lelijk, maar hij hangt ieder jaar weer in de boom.

17 likes

Hahah ja dat heb ik ook! Echt, trots dat ik was op dat lelijke ding, was volgens mij het eerste wat ik kocht met mijn zakgeld.

edit: dit is m
image

30 likes

Foto? :grin:

1 like

Als ik vanavond thuis ben plaats ik hem!

1 like