Impopulaire meningen #5

I love m’n walking pad, ik heb vaak geen zin meer om naar buiten te gaan in de kou, ik wil geen mensen onder ogen komen, ik wil mijn joggingbroek niet verruilen voor een normale broek, ik wil graag nog iets kijken maar dat kan niet als je buiten loopt.
Walking pad is ook best fijn voor mensen met sociale angsten.

19 likes

Nou ik ben bij de Zara geweest vandaag.
Heb van te voren speciaal nog m’n neus gesnoten om goed te kunnen ruiken :joy:

Ik herkende de lucht wel, denk van andere winkels. Ik vond het wel meevallen trouwens, had het heftiger verwacht.

Maar ruikt een beetje naar rot en ook een beetje schimmelig ofzo. Typische lucht wel. En lijkt wel wat op de lucht op zolder. Al vind ik die wat minder ‘scherp’ en wat meer naar muffe scheten ofzo ruiken. Ga nog wel een keer achter de schotten kijken in ieder geval.

11 likes

85 likes

Haha fantastisch ding! Lief koppie

6 likes

hahaha fantastisch!!!

4 likes

Oefening baart kunst. Is helemaal niet zo moeilijk.

2 likes

ik hou sowieso niet heel erg van chips maar ik vind paprikachips van lays echt zo vies. lays heeft echt een andere smaak dan elk ander merk. croky/hema/jumbo huismerk enzo vind ik wel allemaal lekker alleen specifiek lays niet. iedereen vindt dit raar als ik het tegen iemand zeg

7 likes

Is de smaak van de paprika lays laatst veranderd? Vroeger was het echt mijn favoriet, maar nu zit er een rare bijsmaak aan.

6 likes

geen idee ik haat lays paprikachips

1 like

Zit minder zout in

1 like

Ik vind paprikachips steeds meer een teleurstelling vroeger was het meer gekruid en zag je echt nog stukjes die wat meer glansden/krokant waren van olie, nu is het gewoon droog met paprikapoeder ofzo.

8 likes

Ik vind Lay’s chemisch smaken.

Behalve de ribbel salt and pepper, dat is echt m’n huidige favoriete chips.

4 likes

Alle chips is tegenwoordig een teleurstelling. Chips was altijd echt m’n verslaving en het water liep me altijd in de mond als ik langs het schap liep. Kon nooit kiezen dus nam 6 zakken tegelijk mee.

Als ik er nu langs loop dan trekt me het helemaal niet meer omdat het allemaal zo smaakloos is geworden.

Laatst proefde ik eens die pombears. Maar dat is net karton tegenwoordig. :sweat_smile:

15 likes

Wow maar die pombears idd!!!

Heb voor vanavond 3 zakken gehaald, hoop dat ze een beetje oke zijn nog (paprika ribbel, nibb it rings en chipitos)

7 likes

De chips die je hebt gehaald zijn nog wel oké qua smaak en structuur.

Mama Mia’s zijn ook veranderd. :sob: De stokjes zijn veel harder, eerder was het lekker om ze in 20 kleine stukjes te bijten omdat ze zo zacht waren maar dat wil nu niet meer zo goed.

4 likes

De zure room zoete Chili chips van de HEMA is wel echt lekker.

1 like

OMG hebben ze nog rookworst chips? Die waren ook zo lekker gekruid (en volgens mij gewoon vegan)

Het interesseert me echt niet als m’n huis niet opgeruimd is. Kan ook 9 vd 10 x de energie niet vinden om m’n dochter haar speelgoed op te ruimen.

22 likes

Jaloers! Ik zou echt willen dat ik het kon

3 likes

Ik ook een beetje jaloers hier dat je dat kan, ik zou soms zo graag willen dat ik op de bank kon ploffen nadat ik mijn kind naar bed heb gebracht zonder dat ik eerst echt alles op ‘moet’ ruimen voordat ik rust in mijn hoofd heb

6 likes