Ja hier komen ook mijn halve uitjes vandaan. Niet van het koken voor warm eten maar meer wanneer je ze rauw gebruikt, zoals in een (tonijn)salade of op een broodje filet americain. Dan maakt een halve of een hele ui wel degelijk verschil.
Het is maar voor het plaatje hoor, het is niet zo diep
Nee precies haha, soms raak ik wat verloren in mijn eigen verbazing
Oh ja ik zie het, dacht dat dit het open bakje in de deur van je koelkast was
Waarom heeft iedereen het over de mandarijn en niet over die tomaat van een halve cm? Die dan helemaal zacht wordt en je nooit meer normaal uit dat plastic ding krijgt. En dan moet je dat plastic ding nog schoon zien te krijgen ook voor 1 schijfje tomaat?
Dat ik hier zelf niet op gekomen ben
Kijk dat zijn de tips, wat een goed idee!
Maand in plaats van maanden hier is nog irritanter
Als iemand die geen rechter onderbeen meer heeft, ik vind (ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten) totaal niet ableïst. Vind het juist leuk en tof om te horen!
Is Vlaams
Ik dacht Gronings
Is het ook!
Ik vind zwangerschapsshoots waarbij vrouwen in van die zwierige Romy Boomsma jurken in het bos staan altijd zo apart. Vooral als dat helemaal niet de kledingstijl is van diegene. Ik moet er aan denken door de foto’s die LiefsLotte net post in witte jurk, op blote voeten in een zeer koud-ogend en mistig veld, naast een meertje why??
Ze lijkt een beetje op die dingen die de Baron 1898 laten crashen
De witte wieven
Is volgens mij echt zo’n vicieuze cirkel - leuk idee - fotografen bieden het aan want veel mensen vinden dat leuk - het komt dan weer vaker voor op foto’s - meer mensen willen het. Beetje het zelfde als met dat roestbruine filter wat ze er daarna overheen knallen.
Ik vind het echt zo intens kut om naar de opticien te gaan, iemand die zo dicht bij je gezicht je oogbal bekijkt, brrr. Ik ga oprecht nog liever naar de gynaecoloog haha
Ik vind alleen het openklappen van je ooglid zo kut
Ja en dat pufje in je oog om je oogdruk te meten. Schrik me altijd dood
Welke is beter, een of twee?
Allebei hetzelfde
Nog een keer. Welke is beter, een of twee?
Allebei hetzelfde
EEN OF TWEE???!?!!!
Oke doe maar twee