Impopulaire meningen #5

Same, maar als ik elke dag naar buiten ga wandelen neemt dat voor mij af :star_struck:

2 likes

Zou zelf niet zo’n zin hebben eerst een hele treinreis af te leggen om langs grachten te kunnen wandelen.

20 likes

Ja okƩ maar in jouw geval dan bos/heide/zee/heuvels/de dorpskern

Idk het is nergens in Nederland toch Zo agressief lelijk dat je er niet lekker kunt wandelen.

5 likes

Nee, ik wandel lekker buiten. Maar vond dit wel heel stads van je.

4 likes

Zoals ik zelf al schreef.

Maar fijn dat het voor jou wel goed werkt om buiten te wandelen :grimacing:

3 likes

Nee maar als je al 4 jaar lang dag in en dag uit 3x per dag hetzelfde rondje loopt om aan je 10.000 stappen te lopen snap ik ook wel dat je behoefte hebt aan iets anders.

Maar negeer mijn mening vooral, want ik heb een walking pad voor tijdens het werk. Ja buiten lopen is 283275 keer zo chill, maar ik heb die motivatie niet om buiten te lopen als ik ook vroeg kan beginnen met werken en in de pauze op de bank kan liggen i.p.v. lopen en na werktijd gewoon iets leuks kan doen i.p.v. lopen.

Ik snap deze hele frustratie richting loopbanden op het forum ook nooit zo. Ja het is weer een geconsumeerd product (maar daar staat het hele show je aankomen topic ook al vol mee) maar heel de dag zitten is ook echt heel slecht voor je en aan je beweging komen met thuiswerken is echt wel lastig.

38 likes

Gewoon

4 likes

Ik heb eigenlijk hetzelfde gevoel in de sportschool. Dat ik dan om me heen kijk en al die mensen zo verdoofd op die apparaten zie zweten en dan denk; wow waar zijn we mee bezig dat we betalen voor zo een ruimte om nep actief te zijn.

Geen kritiek verder want wil mezelf nog steeds weer aanmelden Ʃn heb zelfs een walking pad en crosstrainer thuis (geen zorgen om mij wandel nog steeds dagelijks buiten lang in de regen).

14 likes

:eek:

Met recht een impopulaire mening, hoe kan je dit nou zeggen haha!

8 likes

Zoals je EIGEN WOONKAMER?

30 likes

Ja zou maar in zoetermeer wonen… loop dan liever virtueel door disney hoor

12 likes

image

Prachtige bossen in Lelystad :sunglasses:
Eerst in de auto stappen om er te komen waarschijnlijk :rofl:

2 likes

Nog nooit geweest. Maar ik ga dit jaar naar Lelystad, dat is mn voornemen. En naar allemaal andere plekken waarvan ik altijd zeg dat ze kut zijn, maar waar ik nog nooit ben geweest.

Hoe erg kan een Apeldoorn nou helemaal zijn?

4 likes

Het station van Apeldoorn vind ik echt de hel maar wie weet valt de rest mee

3 likes

Fair point :laughing:

Maar op een loopband kan je dus wel naar iets kijken wat heel de tijd van beeld veranderd zoals dus Disneyland. Of een serie. Of je saaie mailbox. Vind ik een wezenlijk verschil in vergelijking met mijn oersaaie nieuwbouwwijk.

3 likes

Ik denk nochtans dat Renaat Braem met gemak een sequel over Nederland had kunnen schrijven.

Ok blijkbaar heb ik Lelystad onderschat maar Amersfoort schothorst???

En telt het nog als je eerst een half uur moet lopen voordat je op een mooie plek bent?

3 likes

Apeldoorn is eigenlijk best wel oke. Het centrum is niet heel spannend, maar ook weer geen Zoetermeer ofzo. En je zit zo op de Veluwe en bij Paleis Het Loo.

4 likes

Bij het centrum van Lelystad dacht ik wel echt: I expected nothing and was still disappointed. Maar Batavialand (met o.a. het VOC-schip en het museum over het ontstaan van Flevoland) vond ik best interessant! En de Oostvaardersplassen zijn ook mooi om te wandelen.

4 likes

Ik ken alleen stomme mensen uit Zoetermeer (en Vianen).

4 likes