Ja heb ik ook ik kan pas rusten als alles is gedaan en dat is echt niet iets om trots op te zijn. Ik baal er zo vaak van want uiteindelijk is tijd spenderen (of het nou met jezelf is, je partner, met je gezin of vrienden of wie dan ook) het belangrijkste in het leven, althans dat vind ik. Het is een vreselijke innerlijke onrust die ik steeds voel.
Ohhh hij is echt mijn bec en hij eet altijd zo viezig
Jaa klopt!
Ik heb de kaneelsterren van Bolletje gekocht. Wat een saaie kutkoekjes.
Ja ik ben vorig jaar ook teleurgesteld
De sneeuwpoppen zijn lekkerder vind ik
Daar trap ik niet meer in!
Oh nee ik vond die sneeuwpoppen een grote teleurstelling, maar toch gisteren de kaneelsterren geprobeerd en vind die juist heeel lekker.
Sneeuwpoppen missen nu het laagje suiker
Yes eindelijk iemand met smaak!
Whut? Zijn die ook al veranderd?
Ja eens en die sneeuwpoppen ook
Ik heb noch kaneelsterren noch sneeuwpoppen ooit geproefd en ga dat 99% zeker ook niet meer doen, en slinger een beetje heen en weer tussen āmisschien mis ik iets want ik lees er hier de hele tijd overā en āik mis vast niets en ben het beu er hier de hele tijd over te lezenā haha maar goed, ik hou het bij allemaal andere lekkernijen want daarvan zijn er ook genoeg.
Ja, het blijven gewoon supermarktkoekjes. Ik vind het zelf leuk om alles te proberen dus zou zelf niet zo moeilijk doen over koekjes proberen van een paar euro, maar natuurlijk mis je niet opeens de beste eetsensatie uit je leven.
Doordat het hier zo opgehemeld wordt, kan het sowieso alleen maar tegen vallen
Nja het is niet om het moeilijk doen, maar ze worden niet verkocht in de supermarkt waar ik meestal kom, en ik eet me in deze tijd altijd al traditiegetrouw misselijk aan andere chocolaatjes, gebakjes en zelfgebakken koekjes dus ik mis het eigenlijk niet om er nog meer dingen aan toe te voegen dan waar ik zeker weten gek op ben.
Ze hebben nu kerstboompjes.
Die zijn lekker!
Ja genoeg lekkere dingen, en van zelfgebakken wint het natuurlijk sowieso niet. Zo extreem bijzonder zijn ze niet, gewoon suikerige koekjes, maar vind dat gezeur (niet per se van jou haha, ik snap je overwegingen) altijd zo overdreven, laat die mensen lekker genieten van hun koekjes. Je zou maar een x wat proberen en het valt tegen (die droge carrot cake die het forum me aanraadde van Appie was ook niet mijn leukste dag). Negen van de tien forumaanraders vind ik ook niks, maar genoeg trash waar ik wel van kan genieten.
Sowieso moet je bij alle recepten die hier en of op Nederlandse sites staan alle knoflook en kruiden x 100 doen. Dat geleuter met halve uien, en theelepeltjes paprikapoeder voor wat pit.
Twee teentjes knoflook . Doe er dan gewoon niets in.