Impopulaire meningen #5

Wat in de productiviteitshel is dit ook weer, ik zie dit ook weleens op insta ofzo voorbijkomen maar ik haat het al om op een werkdag constant productief te moeten werken, laat staan dat je ook nog moet lopen. Echt een hamster in een rad. Ik neem gewoon pauze en loop dan een rondje

21 likes

Dat is zo’n joekel van een apparaat toch, staat dat bij jullie allemaal casual in de kamer dan?
Ik denk alleen aan die ene keer dat ik met het helpen bij een verhuizing zo’n loopapparaat heb moeten tillen met 6 anderen :joy::skull_and_crossbones:

Ben nog steeds niet overtuigd van het niet kopen

4 likes

Hangt heel erg af van waar je woont idd. Ik heb er gewoond en dat lag precies zo dat je als enige wandelplek kon kiezen tussen ongeïnspireerde grijze woonwijk 1,2 en 3. Daar kon ik mezelf ook niet echt motiveren om (alleen) een rondje te gaan lopen buiten.

Nu woon ik in een stad die dan wel super veel groen en mooie bossen + weilanden dichtbij heeft, maarja hier is het weer één en al illegaal vuurwerk vanaf november. Ik denk dat als ik een walking pad had gehad, dat ik hem nu oprecht zou gebruiken. Maar ik vind sporten met youtube workouts ook prima (en goedkoper met name).

1 like

Je hebt tegenwoordig best compacte loopbanden zonder zo’n opstaande stang die je bijvoorbeeld onder de bank kan schuiven. De meeste zijn ook ‘maar’ 25/30 kilo geloof ik.

4 likes

Nee dit is geen loopband/treadmill, maar gewoon een klein ding voor op de grond.

4 likes

Zelfs daar heb je nog wel leuke plekken om te lopen, zoals westerpark, balijbos of noord aa. Alleen zo jammer als je daar dan uit loopt je meteen weer naar de intens lelijke wijken moeten kijken

2 likes

ik vind dit dus echt met zwolle. niet zo lelijk maar wel echt zo’n saaie vibe echt extreem net niet

3 likes

:joy::joy: zwolle is tijdje terug verkozen tot groenste stad van Europa, ook vanwege al het groen in de stad

30 likes

Tijdje terug idd :crazy_face:

6 likes

ik weet hier niks van want zo vaak kom ik er niet maar ik ben helemaal voor alle zwolle negativiteit

7 likes

Ik wist gewoon dat Den Helder hier in zou staan.

2 likes

Ik ben er ooit alleen maar op t station geweest. En alleen daarom al heb ik een afkeer tegen zwolle. Ohja en omdat cynthia daar zo lovend over was en ik vind haar het top punt van duf.

8 likes

dit is echt het domste wat ik dit jaar op het forum heb gelezen

kom je uit deventer?

11 likes

ja echt een perfecte match eigenlijk

3 likes

Ik denk dat de aarde plat is

5 likes

Gaat ie?

1 like

Nu heeft @instantramen iets dommers gelezen op het forum.

Alles voor de communityvibes hier :hugs:

7 likes

moeder teresa van het forum

6 likes

Ik ben de anti-moeder Theresa

Staat bekend als een kutwijf, maar is eigenlijk best aardig en houdt stiekem best van kinderen.

6 likes