Impopulaire meningen #5

Consumeren kun je leren

8 likes

Idd of doe dan een walking workout via YouTube. Tuurlijk, dan gebruik je ook je mobiel/tv/ipad/whatever, maar je hebt iig niet zo’n lomp ding gekocht.

3 likes

of gewoon naar de sportschool. Lijkt me ook heel raar zo’n kleine loopband zonder hendels en scherm enz

7 likes

Dat is ook een beetje mijn gedachten bij die Walking pads, maar er is 1 doelgroep waarbij ik het me wel kan voorstellen en dat zijn single parents. Je kunt niet zomaar naar buiten als je kind op bed ligt en dan lijkt me dit wel handig. Maar verder… buitenlucht is zo veel beter voor je ook

2 likes

Ik wil er juist heel graag eentje sinds ik het hier voorbij zag komen als ergernis. Lijkt me echt top

7 likes

Echt lastig, van die Engelse woorden waar geen goede Nederlandse vertaling van is.

31 likes

ja sorry man, maak je liever druk om iets wat er toe doet

20 likes

Oh ik zie nu dat iemand twee maanden geleden een precies deze ergernis al deelde haha, ik heb dat zelfs geliked. Maar ik snap het gewoon echt niet?

Juist als ik me kut voel ga ik in de koude kutregen lopen om me dan óf terecht zielig te vinden óf juist weer levend door het ongemak.

6 likes

Mensen met een angststoornis die niet naar buiten durven, afgaand op de vorige keer dat iemand deze mening postte. Dat zal wel, maar ik geloof niet dat zo’n groot deel van het forum pleinvrees heeft.

14 likes

Ja en ff een frisse neus doet iedereen toch goed? Of lekker door de wind heen.

4 likes

Ook dan vind ik ergens wel een ander moment om buiten te gaan wandelen.

10 likes

Ik dacht eigenlijk dat men die walking pads gebruikte voor tijdens het staand werken. Dan leek het me wel handig qua multitasken.

12 likes

ik moest het googelen want ken het niet, lol dacht door de naam (niet de beschrijving) dat het een soort hypermodern maandverband zou zijn.

25 likes

Ik zou dat echt niet kunnen combineren denk ik. Overeind blijven op zo’n walking pad en dan ook nog logische zinnen typen.

Het is ook zoveel fijner om even een half uurtje vrij te maken voor een wandeling buiten. Kan me nooit voorstellen dat mensen zó druk zijn dat dat niet kan.

9 likes

Ja tìjdens werk lijkt mij ook het enige moment dat het “handig” is. Maar als je daardoor in je pauze niet meer naar buiten gaat lijkt het mij toch beter/gezonder voor je hoofd om gewoon buiten te gaan lopen.

Ik heb er ook een, ik dacht dat maakt het laagdrempeliger omdat ik dan voor de tv 's avonds een beetje beweging kan combineren met een serie kijken.
Daarnaast vind ik het niet fijn om in mijn eentje in het donker over straat te gaan.
Ik gebruik hem in praktijk niet zoveel, maar een tijdje geleden (voor mijn zwangerschap) wel om ook het ‘joggen’ te oefenen ivm bekkenbodem(incontinentie). Een loopband zorgt voor meer demping en gecontroleerder rennen dan op de straat. Die van mij heeft een beugel voor vasthouden en een tablethouder. + zo kan ik toch wandelen als de baby/peuter slaapt, want dan kan ik de deur niet uit.

Hoef niemand te overtuigen, maar er werd enigsins cynisch gevraagd om argumenten dus wilde ze toch geven haha!

Ik ga (als ik mijn vriend kan overtuigen) meteen na het eten nu een klein blokje om met kinderwagen en zijn gezelschap, de frisse lucht is mega fijn en de lichtjes overal natuurlijk heel gezellig, dus daar kan niks aan tippen, maar het bied soms wel meer mogelijkheden zo’n ding.

23 likes

Dat dacht ik ook haha. Dat mensen dan 5u ofzo wandelend gingen werken :rofl:, maar dat is het dus niet? :sweat_smile:

1 like

Walking pads bijvoorbeeld

3 likes

Het lijkt me echt mega lastig om dan te focussen, ik vind dat met iets op tv kijken al lastig omdat je ook evenwicht en coördinatie gebruikt op zo’n ding. als je dan ook nog moet typen / muis moet gebruiken lijkt me het niet veilig. + een beetje overdreven ofzo? Werken of lopen ansich is al vermoeiend genoeg haha
Daarnaast heb ik geen sta-bureau en zou die beugel dan in de weg zitten. Maar op insta ziet het er leuk uit :sweat_smile:

2 likes

Kind in de wagen en gaan met die banaan

3 likes