Impopulaire meningen #5

Halve ui ook, ik ga echt geen halve ui bewaren dus ik flikker er sowieso altijd een hele ui in als dat er staat :smiling_face_with_tear:

10 likes

Hahaha so true. Ik vertel mezelf altijd dat ik die halve ui ga gebruiken voor mijn lunch ofzo de volgende dag, maar nee het is echt altijd hetzelfde. Die ui wikkel ik iedere keer weer in plastic terwijl ik gewoon weet dat ie daar meer dan een week gaat liggen en dan moet ik hem weer wegflikkeren haha.

20 likes

Bedank voor deze reminder dat er nog een halve paprika in alu folie in de koelkast ligt.

5 likes

Ik bewaar dat in de diepvries :smiley:

3 likes

:’) Momenteel ligt dit halve uitje te wachten om misschien morgen verwerkt te worden in een omelet.

23 likes

@Scandilove @Cajun-moon We leiden allemaal hetzelfde leven hahaha

5 likes

Hahah ook zo’n ziek opgeruimd aanrecht en dan één klein half uitje in een donkere keuken 🥹❤️ hopelijk mag hij je morgen van dienst zijn

21 likes

Haha ziek opgeruimd?

1 like

Als dit niet opgeruimd is weet ik het ook niet meer?

16 likes

Ja, zeker wel opgeruimd. Vond het woord ‘ziek’ alsof het echt heel heftig was dat een aanrecht netjes opgeruimd is grappig

1 like

Love it zo opgeruimd. Er mag nog net een koffiezetapparaat staan (al wil ik die bij een nieuwe keuken ook een kast hebben). Lapje erover en klaar :ok_hand:

3 likes

Haha oh ja nou de enige keer dat mijn aanrecht er zo uit zag was toen we in dit huis trokken, dus voor mijn huishouden zou t wel ziek zijn :nerd_face: er staat altijd wel een kopje of schoteltje of er ligt een pen of een boodschappenlijstje pff

25 likes

En tig keukenapparaten (en een flessenhouder met flessen en melkpoeder :sweat_smile:).

3 likes

Haha maar dit was maar een klein stukje van mijn aanrecht he. Ik had het inderdaad wel netjes opgeruimd en toevallig dat halve uitje daar laten liggen. Maar er staan meer dingen op mijn aanrecht, maar die heb ik niet gefotografeerd.

Uitje is trouwens gisteravond nog opgegaan. Ik had laat op de avond nog heel veel trek en heb nog een pasta in elkaar geflanst met uitje.
Maar toen ik vanochtend de koelkast opendeed, zag ik dat ik nog een half uitje had liggen :joy:

18 likes

hahah ik vind al die halve uien echt peak bonnie

28 likes

neem je hem niet mee op vakantie? haha ik maak het meestal gewoon op, meer ui is nooit een slecht idee. net als met knoflook

5 likes

Ongerelateerd maar toch ook wel, ik wou nog plaatsen in dingen waar je pas laat achter kwam dat ik echt pas vorig jaar heb ontdekt dat het niet ablee-isme is lekker op zijn hollands maar gewoon een engels woord. Im very stupid

6 likes

Validisme is wel lekker op z’n hollands als je dat makkelijker vindt.

1 like

Ik sprak het heel lang uit als Ablijst :full_moon_with_face:

7 likes

Een familielid van mij heeft er twee, en hij zou dit volgens mij heel leuk vinden om te lezen :smile:.

4 likes