Dan moeten we je uit de appgroep zetten hoor.
Ja of de kinderen van vrienden is ook leuk later misschien!
Ja dat is zeker waar! Nog genoeg kansen 🥹
Ik sluit me hier echt volledig bij aan. Tante zijn is echt super, maar het kind weer kunnen teruggeven aan de ouders is ook super. Ik ga echt m’n best doen van al m’n neefjes en nichtjes de favoriete tante te worden, haha.
Een soort grote loopband
Mijne kan tot 8km per uur, maar andere modellen kunnen ook minder snel. Vaak is stevig doorwandelen op zo een ding ook wel intensiever dan buiten wandelen mits je ‘m natuurlijk niet op maar 3/4 km per uur zet (plus je stopt natuurlijk ook niet zoals je buiten wel doet). Vind het iig wel vermoeiender.
Rennen doe ik ook niet buiten overigens, dus binnen heb ik daar ook geen behoefte aan. Volgens mij kan je dan ook echt goed op je bek gaan.
Haha zo droog dit
Ik kijk vaak oude docu’s (ik zit nu in een Holleeder loophole) en ik merk dat ik een kleine crush heb op yung Holleeder
En Cor mag er ook wel zijn ![]()
Dit klinkt echt debiel ivm wat deze mannen hebben gedaan maar ja
Deze post was echt perfect geweest voor het darkside crushes topic
Oh ja eigenlijk wel haha
Ik vind Yung Felix ergens wel op de jonge Holleeder lijken.

Zo nu je het zegt idd
Ik vind Yung Felix wel iets aantrekkelijks hebben ![]()
Ik vind de sauszakjes van de mac fijner dan de bakjes.
Ja dat idee had ik ook!
Ik vergeet echt nooit meer dat het op mijn werk over hem ging en dat een collega (die inmiddels met pensioen is) zich mengde in het gesprek en vroeg waar we het over hadden.
“Naah die ken jij toch niet. Niet jouw generatie muziek, Yung Felix.”
En hij zei: “Dat is mijn zoon.”
Iedereen met zijn kin op de grond natuurlijk. Klopte gewoon ook, geen grap. Hij heeft de achternaam van zijn moeder, zo bleek haha.
Hahaha dit vind ik echt supergrappig
Iconic
Wow precies Wietse de Jager die onderste foto
ik heb tot nu toe alleen de frietsaus gehad, maar daar lijkt inderdaad meer in te zitten!