Impopulaire meningen #5

Oh dit herken ik zo erg. Dat heb ik met oog protheses die je zo kan customizen

3 likes

Haha sorry ik snap het nu maar ik dacht eerst dat je familielid twee halve uien had

7 likes

Abject en ableist, klinkt goed toch.

1 like

Ui in koelkast bewaren schijnt ook mokerslecht te zijn. Dus lekker bezig!

9 likes

Ik RUIK gewoon nog de nacht op de middelbare, echt 15 jaar geleden, dat we met z’n allen in iemands woonkamer sliepen met open keuken en daarin lag een halve ui, onafgedekt, en na de Breezers pakken rook die hele kamer de hele fucking nacht naar ui.

Ik vind het echt heel bizar dat mensen dat doen.

14 likes

Waarom laat jij je uien zo bloot? In een folietje of bakje drogen ze niet uit + minder geur

10 likes

Bloot :smiling_face_with_three_hearts:
Nu wil ik een jasje voor aangesneden groente

12 likes

Dit uitje zit in een bakje en bij die andere was ik lui.

4 likes

Goed dat je verantwoording aflegt voor je halve uien bewaargedrag

30 likes

Haha geen idee dat dit bestond! Die mandarijn ook, wie laat daar nou een helft van over

12 likes

Dat vraag ik me met al die halve uien ook af :sweat_smile:

Staat dat dan letterlijk in een recept? En kookt iedereen zo precies dat dat recept ook zo letterlijk wordt opgevolgd?

5 likes

Mn vriend eet een uitje in zn tonijnsalade, en maakt dan een kleine portie voor op zn broodje. Daar doet ie dan geen hele ui in :sweat_smile: Of een beetje ui in een omelet, quesadilla of salade ofzo. Bij ons vooral lunchgerechtjes.

7 likes

Snap ik, maar in een schotel of curry ofzo maakt een halve ui het verschil niet zou je denken

Ik sta nog steeds te kijken van die mandarijn haha, die snijdt toch ook niemand zo door?

6 likes

Miss een sinaasappel waar je wat plakjes voor garnering voor nodig hebt? Of voor een cocktail?
Boeit mij weinig in ieder geval, maar mijn koelkast bestaat bijna alleen maar uit halve ā€˜uitjes’.

1 like

Ja en de maker van dit product gaat nu zeggen joh het is gewoon een voorbeeld waar maak je je druk om en dat is ook zo natuurlijk

:grin:

4 likes

Ja hier komen ook mijn halve uitjes vandaan. Niet van het koken voor warm eten maar meer wanneer je ze rauw gebruikt, zoals in een (tonijn)salade of op een broodje filet americain. Dan maakt een halve of een hele ui wel degelijk verschil.

3 likes

Het is maar voor het plaatje hoor, het is niet zo diep :cowboy_hat_face:

3 likes

Nee precies haha, soms raak ik wat verloren in mijn eigen verbazing

Oh ja ik zie het, dacht dat dit het open bakje in de deur van je koelkast was :smile:

1 like

Waarom heeft iedereen het over de mandarijn en niet over die tomaat van een halve cm? Die dan helemaal zacht wordt en je nooit meer normaal uit dat plastic ding krijgt. En dan moet je dat plastic ding nog schoon zien te krijgen ook voor 1 schijfje tomaat?

13 likes