Dat ik hier zelf niet op gekomen ben
Kijk dat zijn de tips, wat een goed idee!
Maand in plaats van maanden hier is nog irritanter
Als iemand die geen rechter onderbeen meer heeft, ik vind (ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten) totaal niet ableĆÆst. Vind het juist leuk en tof om te horen!
Is Vlaams
Ik dacht Gronings
Is het ook!
Ik vind zwangerschapsshoots waarbij vrouwen in van die zwierige Romy Boomsma jurken in het bos staan altijd zo apart. Vooral als dat helemaal niet de kledingstijl is van diegene. Ik moet er aan denken door de fotoās die LiefsLotte net post in witte jurk, op blote voeten in een zeer koud-ogend en mistig veld, naast een meertje why??
Ze lijkt een beetje op die dingen die de Baron 1898 laten crashen
De witte wieven
Is volgens mij echt zoān vicieuze cirkel - leuk idee - fotografen bieden het aan want veel mensen vinden dat leuk - het komt dan weer vaker voor op fotoās - meer mensen willen het. Beetje het zelfde als met dat roestbruine filter wat ze er daarna overheen knallen.
Ik vind het echt zo intens kut om naar de opticien te gaan, iemand die zo dicht bij je gezicht je oogbal bekijkt, brrr. Ik ga oprecht nog liever naar de gynaecoloog haha
Ik vind alleen het openklappen van je ooglid zo kut
Ja en dat pufje in je oog om je oogdruk te meten. Schrik me altijd dood
Welke is beter, een of twee?
Allebei hetzelfde
Nog een keer. Welke is beter, een of twee?
Allebei hetzelfde
EEN OF TWEE???!?!!!
Oke doe maar twee
Dan komt de rood met groen vergelijking nog en dan heb ik het helemaal niet meer.
@Baron @Bunnyslippers oooh ik ben niet alleen⦠ik dacht echt dat ik de enige op deze aard was die soms echt 0 verschil ziet. Voor met die groen rood idd hahaha. Vorige week nog op controle geweest.
en het moet niet eens zo kut zijn!!! in het ziekenhuis hadden ze iets dat op waterpas leek wat ze even pakken en dan meten ze met wat water wat veel fijner voelt
Ja ik vraag me altijd af wie dat dan wel echt leuk vindt en waarom dan. Ik ga een poll maken
Hahahaha dit is echt 100% waarom ik het uitstel om naar de opticien te gaan voor een nieuwe bril.