Impopulaire meningen #5

Ah shit, true!

3 likes

is dit die kut renesmee of

9 likes

Ik zag op insta laatst iemand met een kind van een jaar of 3 die serieus Renesmee heette :sob:

12 likes

neeeeeeee :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

5 likes

het is een combinatie van renee en esmee dus run-esméé toch? ik heb dat boek boos dichtgeklapt bij die onthulling dus ik weet het niet zeker

7 likes

Chuckesmee

8 likes

YES ik zat al de hele ochtend te denken waar die kop ook alweer van was, bedankt

2 likes

Haha ik zag dat ze haar op Twitter ReNameMe noemen.

10 likes

Ik vind (sport)leggings om in te chillen echt niet fijn. Vind dat veel te koud en benauwend aanvoelen en vind het ook nog eens lelijk. Draag veel liever gewoon een trainingsbroek en een grote trui dan een legging.

16 likes

Ik heb laatst in de voornamenbank gekeken hoeveel Renesmees er geregistereerd zijn in Nederland. Op 1 januari 2018 waren het er 17 én er waren ook minstens één Renèsmee, Renesmeé en Rénesmee. Weten jullie dat ook weer.

17 likes

Rénesmee? Reeeeenesmee? Lastig uitspreken wel

5 likes

Renaissance

7 likes

Haha ja is het dan REE-nesmee met de klemtoon op Ré?

En Renesmeé…? Renesmee-EH

2 likes

Rene sme , renes me…

4 likes

ren es mee :running_man:

14 likes

die kinderen worden dan toch gepest daarmee op school? waarschijnlijk wordt het daar net dit forum met al dat pestgedrag

5 likes

Klinkt als het toekomstige zusje van Lancelot Baudet.

1 like

Op Reddit vervangen ze haar naam door alles wat er ook maar een beetje op lijkt. Renaissance, Rotisserie, Rasputin, enz.

https://www.reddit.com/r/TwilightMemes/comments/10hh7xl/a_mug_i_made_as_a_gift_for_a_friend_there_are_no/

16 likes

Ik wil deze!!!

@FredPaillet ik was net die kutnaam vergeten

1 like

Haha ik zag twee dagen terug ook een TikTok waarin haar naam echt heel grappig verbasterd (?) werd. :joy: Elke slide weer een andere naam

1 like