Ik vind IQ-testen overgewaardeerde onzin. Puzzeltjes horen in puzzelblaadjes.
De fotografe die ik had die pushte actief zulke jurken bij mijn tweede zwangerschapshoot. Ze had dan diverse van die jurken bij zich om tijdens de shoot te dragen.
Ondanks dat ik totaal niet het type ervoor ben, heb ik me over laten halen om op een paar foto’s zo’n ding te dragen. Ik lijk in die foto’s zo niet op mezelf
(Ik volg haar nog op insta en dan zie ik steeds vrouwen in dezelfde jurken in dezelfde poses langskomen. Ik ben heel blij met de andere foto’s in eigen kleding en stijl, maar in die jurken voelt zo copy-paste )
Ik faal altijd ziek hard op ruimtelijk inzicht en cijferreeksen etc, is ook wel een beetje een trauma aan vroeger
Ik weet mezelf overigens prima te redden hahaha.
Ik begrijp het. Niet mijn terrein ook.
Op foto’s vind ik ‘kunstzinnige’ nagels er vaak best leuk uitzien. Maar als ik het dan in het echt bij iemand zie, vind ik het altijd zo uit de toon vallen en niet passend. Ik denk dat dat echt alleen leuk is als je bijvoorbeeld een extravagant optreden geeft tijdens de SuperBowl ofzo. Maar voor het dagelijks leven, nee, doe maar gewoon één kleurtje. Bijv dit soort nagels denk ik dan aan:
Je hebt ook wel echt een lelijke set gekozen.
Hahah klopt maar ook bij de wat meer neutrale vind ik dat. Maar ik krijg de afbeeldingen niet goed gekopieerd hier.
Leven is te kort voor saaie nagels
Ik vind de knallen van het vuur werk wel vervelend. Maar dat Frrrt geluid na zon knal vind ik wel heerlijk klinken hahaha.
Ik vind die walking pads zo dystopisch en Wall-E achtig. Ik snap dat het technisch gezien niet lui is, maar ik vind het wel echt tering lui om niet gewoon buiten door de regen te lopen maar in plaats daarvan als een soort zombie in je woonkamer te stappen.
Ik krijg het niet mooi uitgelegd, maar ik vind het een beetje een zielige aankoop.
Consumeren kun je leren
Ja helemaal mee eens
Volgens mij las ik @Tamara zeggen dat ze er een heeft gekocht omdat ze niet houdt van in de regen lopen, goh! (En ja er zijn mensen die daar wel van houden maar het grootste deel niet lijkt me)
Ga gewoon naar buiten joh
Idd of doe dan een walking workout via YouTube. Tuurlijk, dan gebruik je ook je mobiel/tv/ipad/whatever, maar je hebt iig niet zo’n lomp ding gekocht.
of gewoon naar de sportschool. Lijkt me ook heel raar zo’n kleine loopband zonder hendels en scherm enz
Dat is ook een beetje mijn gedachten bij die Walking pads, maar er is 1 doelgroep waarbij ik het me wel kan voorstellen en dat zijn single parents. Je kunt niet zomaar naar buiten als je kind op bed ligt en dan lijkt me dit wel handig. Maar verder… buitenlucht is zo veel beter voor je ook
Ik wil er juist heel graag eentje sinds ik het hier voorbij zag komen als ergernis. Lijkt me echt top
Echt lastig, van die Engelse woorden waar geen goede Nederlandse vertaling van is.
ja sorry man, maak je liever druk om iets wat er toe doet
Oh ik zie nu dat iemand twee maanden geleden een precies deze ergernis al deelde haha, ik heb dat zelfs geliked. Maar ik snap het gewoon echt niet?
Juist als ik me kut voel ga ik in de koude kutregen lopen om me dan óf terecht zielig te vinden óf juist weer levend door het ongemak.
Mensen met een angststoornis die niet naar buiten durven, afgaand op de vorige keer dat iemand deze mening postte. Dat zal wel, maar ik geloof niet dat zo’n groot deel van het forum pleinvrees heeft.