Ja en ff een frisse neus doet iedereen toch goed? Of lekker door de wind heen.
Ook dan vind ik ergens wel een ander moment om buiten te gaan wandelen.
Ik dacht eigenlijk dat men die walking pads gebruikte voor tijdens het staand werken. Dan leek het me wel handig qua multitasken.
ik moest het googelen want ken het niet, lol dacht door de naam (niet de beschrijving) dat het een soort hypermodern maandverband zou zijn.
Ik zou dat echt niet kunnen combineren denk ik. Overeind blijven op zoân walking pad en dan ook nog logische zinnen typen.
Het is ook zoveel fijner om even een half uurtje vrij te maken voor een wandeling buiten. Kan me nooit voorstellen dat mensen zĂł druk zijn dat dat niet kan.
Ja tĂŹjdens werk lijkt mij ook het enige moment dat het âhandigâ is. Maar als je daardoor in je pauze niet meer naar buiten gaat lijkt het mij toch beter/gezonder voor je hoofd om gewoon buiten te gaan lopen.
Ik heb er ook een, ik dacht dat maakt het laagdrempeliger omdat ik dan voor de tv 's avonds een beetje beweging kan combineren met een serie kijken.
Daarnaast vind ik het niet fijn om in mijn eentje in het donker over straat te gaan.
Ik gebruik hem in praktijk niet zoveel, maar een tijdje geleden (voor mijn zwangerschap) wel om ook het âjoggenâ te oefenen ivm bekkenbodem(incontinentie). Een loopband zorgt voor meer demping en gecontroleerder rennen dan op de straat. Die van mij heeft een beugel voor vasthouden en een tablethouder. + zo kan ik toch wandelen als de baby/peuter slaapt, want dan kan ik de deur niet uit.
Hoef niemand te overtuigen, maar er werd enigsins cynisch gevraagd om argumenten dus wilde ze toch geven haha!
Ik ga (als ik mijn vriend kan overtuigen) meteen na het eten nu een klein blokje om met kinderwagen en zijn gezelschap, de frisse lucht is mega fijn en de lichtjes overal natuurlijk heel gezellig, dus daar kan niks aan tippen, maar het bied soms wel meer mogelijkheden zoân ding.
Dat dacht ik ook haha. Dat mensen dan 5u ofzo wandelend gingen werken , maar dat is het dus niet?
Walking pads bijvoorbeeld
Het lijkt me echt mega lastig om dan te focussen, ik vind dat met iets op tv kijken al lastig omdat je ook evenwicht en coördinatie gebruikt op zoân ding. als je dan ook nog moet typen / muis moet gebruiken lijkt me het niet veilig. + een beetje overdreven ofzo? Werken of lopen ansich is al vermoeiend genoeg haha
Daarnaast heb ik geen sta-bureau en zou die beugel dan in de weg zitten. Maar op insta ziet het er leuk uit
Kind in de wagen en gaan met die banaan
Wel, zo ken ik het in in ieder geval. Zoân walking pad in combinatie met een staand bureau. Want met een half uurtje in je pauze wandelen kom je niet aan 10k stappen en de hele dag achter een bureau zitten is niet goed voor je. Daar is het toch voor?
Ik heb er eentje gekocht voor mijn vader, die is slecht ter been waardoor een wandeling in het heuvelachtige gebied waar mijn ouders wonen vaak te veel moeite kost om daarmee dagelijks aan genoeg beweging te komen, en ik moet toegeven dat ik elke keer als ik het wel fijn vind om elke keer dat ik op bezoek ben tv te kijken terwijl ik op dat ding wandel!!! Ik zou er niet eentje voor mezelf kopen, maar ik snap wel dat mensen er fan van zijn, het is zo laagdrempelig.
Ik heb er ook een eigenlijk voor mn moeder. En om er zelf achterste voren op te lopen ( goed voor je knieen) dat ga ik echt niet in de gym doen dat ziet er te debiel uit hahaha.
Een verdediger hier
Ik zit (haha) thuis met een burn-out. Gecombineerd met ADHD en angststoornis. Naar de supermarkt gaan is op sommige dagen al een uitdaging. En verder kon ik, zeker in het begin, heel weinig. Terwijl iedereen zei: je moet wel wandelen en bewegen en ladieladiela. Dus de combinatie van de hele dag âzittenâ en niet perse naar buiten kunnen, heeft ervoor gezorgd dat ik er een heb gekocht.
Inmiddels gebruik ik hem vaak tijdens het gamen of ga ik met een Youtube video wandelen in Disneyland, waardoor ik veel meer beweeg dan voorheen. En snap ook dat het voor thuiswerken of een andere zittende hobby, heel lekker kan zijn. Zeker als je, net als ik, de hele dag aan 't bewegen bent op je stoel. Kan mijn energie wat beter kwijt.
Toch kan ik mij wel vinden in het standpunt dat het een luie aankoop is. Maar, als alles moeite kost. Is het wel makkelijk om dan met dit soort dingen even lui te kunnen zijn.
Dan mogen jullie nu tomaten naar mij of de loopband gooien.
Ja dit snap ik dus nooit? Waarom virtueel ergens doorheen gaan wandelen als je ook buiten mooi langs de grachten en singels kan in het donker. Zo fucking mooi vind ik het elke avond nu, dat warme gele licht, overal lampjes.
Ik snap het wel qua burn out en angststoornis overigens, maar wat heeft ADHD daar dan mee te maken? Want ik heb dat ook en dat maakt me niet iemand die meer of minder naar buiten gaat dan een ander.
is je kaart al vol?
Ja, prachtig! Maar persoonlijk geef ik niet zoveel om grachten en singels. Ik ga wel eens naar het bos, maar dat vind ik ook saai. Ik heb heel veel input nodig om niet verveeld te raken. En ik ben dus heel onrustig en beweeglijk, vandaar de ADHD referentie. Niet iedereen met ADHD heeft dezelfde symptomen, natuurlijk.
Same, maar als ik elke dag naar buiten ga wandelen neemt dat voor mij af