Ik vind Taylor Swift echt kut. Saaie muziek, geen bijzondere vocals ofzo en haar fans zijn echt de definitie van white feminism. Verschrikkelijk en die hype lijkt maar niet weg te gaan.
Maar heb je dan bijvoorbeeld ook geen goede vriendschappen van toen je zestien was? Uiteindelijk is dat ook een relatie waarbij je verandert en groeit, en sommige mensen vallen af, maar sommige mensen blijven. Ik denk dat het misschien een beetje daarmee te vergelijken is (voor mij dan).
Ik vind haar muziek heel leuk maar haar fans. Ik was echt in shock toen ik laatst op een fanparty was. (Jaja de naam zegt het al). Ze kennen echt elke tekst! Binnen 3 seconden weten ze het welk liedje het is. En dat gillen, lieve help. Echt die hard fans van wat of wie dan ook zijn gewoon eng. Haha.
Maar dat is toch ook de reden dat veel relaties stuk lopen haha? Dus als je verandert en je past niet meer bij elkaar gaat het uit en als je verandert en je partner ook en past hierin nog wel bij elkaar dan gaat het misschien niet uit. Is toch niet zo gek
Dit was bij de vriendengroep van mijn ex ook zo. En bij de vrouwen ging het dan dus ook altijd over de kinderen, de kinderwens, de vraag of er nog meer kinderen kwamen, of er al of niet getrouwd werd. Nouuuu ik wilde geen kinderen én niet trouwen dus viel telkens uit de boot. En ik moest ook altijd mee van mijn partner ‘want iedereen is daar met zijn vriendin’. Nouuuuuuu een van de vele dingen die ik niet mis
Mijn man heeft ook een vriendengroep en 80% heeft kinderen of is zwanger. Wij zijn sowieso een van minst sociale stellen maar hoor regelmatig van een van de meiden waar ik wel goed mee bevriend ben dat wij te weinig op sociale gelegenheden komen. Hun vriendengroep bestaat ondertussen echt uit 30 man, echt geen zin om elke week met hun te zitten.
En het gaat altijd over kinderen. Laatst had een ander kinderloze er iets van gezegd, dat ze het jammer vond oid want ze kon nooit mee doen met de gesprekken. Maar dat werd niet echt goed op gereageerd.
Een paar meiden zijn heel leuk en heb er 1 echte vriendin aan overgehouden maar echt, ik heb echt geen zin om met hun allemaal een vriendschap te onderhouden.
Ja kon echt niets meer horen behalve dat badum tsjak badum tsjak . Leuk voor in de club , 1 lied en dan klaar.
Dat je je in hebt weten te houden om die naakt foto van hem niet “Perongeluk” onder zn trouwfoto te zetten.
ik ga stuk om de ‘Vathorst casanova’-trope, echt alles wat ik haat aan mensen zit in die twee woorden
hahaha ik was ook op die fanparty en het was echt geweldig! lekker om 18:00 klaar, de hele avond nog om thuis te chillen, perfect.
@Crusti_Croc lol @ Amersfoort Vathorst ik kom uit Amersfoort en alle saaie mensen die ik ken met kinderen/een kinderwens verhuizen naar die wijk.
Het lijkt me echt verschrikkelijk om een (jaren ‘30 of anderszins) huis te laten verbouwen en inrichten. Al die keuzes die je moet maken over indeling, kleuren, materialen, vloeren, handgreepjes en deurgreepjes, en al die details waar je over na moet denken — mij niet bellen, ik zou er geen lol aan beleven. Ook niet als ik het geld had om het allemaal te laten doen. Heb gewoon echt geen zin om over al die dingen na te denken. Geef mij maar een huis waar ik zo in kan met witte muren. Dan maar geen authentieke details.
Is dat dan nieuwbouw? Want daar moet je toch ook beslissen over alles? Tenzij je een huis overkoopt van iemand die dezelfde stijl heeft en je kan dweilen en intrekken.
Een nieuwbouwhuis dat pas een paar jaar oud is bijvoorbeeld. En dat je alleen even een paar wanden een kleurtje geeft. Of een nieuwbouw huurhuis!
Ik heb denk ik geen stijl want er zijn maar weinig doorsnee keukens of badkamers die ik lelijk vind. Zou dus ook echt niet de behoefte hebben om ergens een nieuwe keuken of badkamer in te zetten.
Ik vond al die keuzes maken ook echt mega ingewikkeld (en nu denk ik soms ook achteraf: dit had ik graag anders gehad), het moest soms ook zo snel. Ook vond mijn vriend verbouwen heel leuk en was helemaal in zijn element (met ook stress-momenten uiteraard). Dit was alleen voor ons wel de mogelijkheid om een huis te kopen, maar ik heb dus nu ook echt nooit meer zin om te klussen.
klopt, mij bellen, maar enkel als je geld hebt
Dat was ook onze vaststelling met meer geld dan had dit proces nog leuker geweest. Gewoon geen stop op wat je wil kopen en wil laten uitvoeren. Cash does rule everything around me haha.
Helaas moeten wij ook bezig zijn met budgetten Nu ga ik echt egocentrisch mijn eigenbelang voorop laten spelen maar ik merk toch vaak in projecten dat we mensen uiteindelijk toch helpen met grote besparingen desondanks onze hoge kost. Twee jaar geleden hebben we een project gehad (een uitzonderlijk groot iets) waar we gewoon wat materialen hebben aangepast qua detaillering, niet zichtbaar, maar toch 100k+ hebben doen uitsparen. We zijn ook dag in dag uit bezig met al die details uit te vlooien en een bibliotheek op te bouwen wat je als particulier eindeloos veel tijd kost voor slechts één te gebruiken.
Ik heb vandaag voor het eerst gezien hoe dom Tiktok is en nu vertrouw ik niemand meer die ouder is dan 25 en een Tiktokaccount heeft
Echt de snelste manier om je hersenen weg te laten rotten lol
Ieder z’n mening natuurlijk, maar ik denk dat het meer zegt over die specifieke persoon dan iedereen met tiktok. 1 For You Page is erg lastig dat te beoordelen, omdat het algoritme heel goed is en iedereen dus compleet andere filmpjes ziet.
Een goede vriendin krijgt alleen maar babyfilmpjes en fashionfilmpjes te zien, ik krijg voornamelijk vegan kookfilmpjes, lgbt+ en activisme te zien waar ik oprecht best veel van leer zo tussen het hersenloos scrollen door.