Impopulaire meningen #5

Ik vraag me dan vooral af of die mensen dan nooit veranderd zijn. Ik heb hele andere meningen en interesses dan toen. Dan moet je partner daar dan maar net in mee groeien.

7 likes

Mijn man zei op onze 1e date dat die geen kinderen wilde. Ik was 18 en dacht nou daar heb ik nou ook echt nog geen zin in. Wist ik veel dat we 12 jaar later nog samen zouden zijn. (met kind haha)

Ooh en @Soy.peor m’n man is wel meegegroeid in idealen. We hebben om en om periodes dat we activistischer betrokken zijn. En onze idealen vinden elkaar wel al hebben we niet dezelfde onderwerpen als speerpunt.

Edit: ik ben trouwens best burgerlijk verder hoor, m’n man heeft ook nog eens al sinds de middelbare dezelfde vriendengroep en ze worden allemaal dit jaar vader. Nou das toch leuk.

4 likes

Lijkt me toch ook enigszins wel de bedoeling? Anders kun je elk decennium wel een nieuwe partner zoeken, want je verandert altijd wel. Tuurlijk, in je adolescentie wat meer, maar op je 50e ben je ook niet meer dezelfde persoon als nu. En lijkt me ook niet fijn om voor elke levensfase weer je partner te moeten dumpen.
Ik vind het juist iets heel moois dat je al vanaf jong met dezelfde persoon samen bent, samen groeit en het weet te laten werken met elkaar.

13 likes

Ik heb dit ook met vriendengroep van mijn vriend. Echt vrijheid blijheid maar sommige van hen zijn mijn vriendinnen geworden & me zo dierbaar. Voel me vaak juist zo dankbaar dat ik zulke fijne vriendinnen ‘erbij’ heb gekregen waar ik altijd terecht bij kan.

2 likes

Echt mijn nachtmerrie dit. En in dit soort situaties gaan dan uiteindelijk alle vrouwen samen staan opruimen en afwassen terwijl de mannen biertje zoveel open trekken :nauseated_face:

15 likes

Bedoel je de ballentent? Daar heb ik letterlijk nog nooit een voet binnen gezet :joy:

2 likes

Walgelijk. Ik kom trouwens het mannelijke deel van die vriendengroepen wel eens tegen in “de grote stad”. Dan zijn ze met “de boys” op stap, hebben ze zogenaamd geen relatie en zitten ze met elke vrouw aan te pappen. Als je ze opzoekt op social dan hebben ze allemaal al een klein kind en hun high school sweetheart is weer hoogzwanger. Leuk.

22 likes

Met reggaeton wel meer dan bij de meeste genres omdat de drum-bass beat bijna gelijk is in elk nummer (komt vanuit dembow) en de bpm is ook altijd ongeveer hetzelfde.

Dus ik snap je klacht wel @Nimbus2000 heel veel nummers zijn op dezelfde beat gemaakt en als je je erop focust hoor je alleen dat.

4 likes

Brrrr je zou ze wat. Laatst ontdekte ik ook zat ze zich voorstellen met een andere naam. Om anoniem te blijven. Maar er was natuurlijk 1 sukkel in de groep die wel zn eigen naam gebruikte, dus toen ik hem opzocht vond ik in zijn lijst zo die andere gasten. En ja hoor: allemaal getrouwd en “best dad ever”. (Ter info: ik keek niet voor mezelf uiteraard, 1 gozer wilde steeds zoenen met een vriendin van me en hij zat steeds aan haar behind. Zijn vrouw bleek zwanger te zijn van de tweede.) :dotted_line_face:

11 likes

Ja de ballentent inderdaad of de pleinfeesten maar daar gingen we nooit naartoe vanwege de mensen die daarop afkwamen. Het meer marginale gedeelte van het dorp.

2 likes

Ik zie het probleem niet.

8 likes

Ik vind Taylor Swift echt kut. Saaie muziek, geen bijzondere vocals ofzo en haar fans zijn echt de definitie van white feminism. Verschrikkelijk en die hype lijkt maar niet weg te gaan.

59 likes

Maar heb je dan bijvoorbeeld ook geen goede vriendschappen van toen je zestien was? Uiteindelijk is dat ook een relatie waarbij je verandert en groeit, en sommige mensen vallen af, maar sommige mensen blijven. Ik denk dat het misschien een beetje daarmee te vergelijken is (voor mij dan).

7 likes

Ik vind haar muziek heel leuk maar haar fans. Ik was echt in shock toen ik laatst op een fanparty was. (Jaja de naam zegt het al). Ze kennen echt elke tekst! Binnen 3 seconden weten ze het welk liedje het is. En dat gillen, lieve help. Echt die hard fans van wat of wie dan ook zijn gewoon eng. Haha.

2 likes

Maar dat is toch ook de reden dat veel relaties stuk lopen haha? Dus als je verandert en je past niet meer bij elkaar gaat het uit en als je verandert en je partner ook en past hierin nog wel bij elkaar dan gaat het misschien niet uit. Is toch niet zo gek

1 like

Dit was bij de vriendengroep van mijn ex ook zo. En bij de vrouwen ging het dan dus ook altijd over de kinderen, de kinderwens, de vraag of er nog meer kinderen kwamen, of er al of niet getrouwd werd. Nouuuu ik wilde geen kinderen Ă©n niet trouwen dus viel telkens uit de boot. En ik moest ook altijd mee van mijn partner ‘want iedereen is daar met zijn vriendin’. Nouuuuuuu een van de vele dingen die ik niet mis :smiley:

7 likes

Mijn man heeft ook een vriendengroep en 80% heeft kinderen of is zwanger. Wij zijn sowieso een van minst sociale stellen maar hoor regelmatig van een van de meiden waar ik wel goed mee bevriend ben dat wij te weinig op sociale gelegenheden komen. Hun vriendengroep bestaat ondertussen echt uit 30 man, echt geen zin om elke week met hun te zitten.

En het gaat altijd over kinderen. Laatst had een ander kinderloze er iets van gezegd, dat ze het jammer vond oid want ze kon nooit mee doen met de gesprekken. Maar dat werd niet echt goed op gereageerd.

Een paar meiden zijn heel leuk en heb er 1 echte vriendin aan overgehouden maar echt, ik heb echt geen zin om met hun allemaal een vriendschap te onderhouden.

5 likes

Ja kon echt niets meer horen behalve dat badum tsjak badum tsjak :joy:. Leuk voor in de club , 1 lied en dan klaar.

3 likes

Dat je je in hebt weten te houden om die naakt foto van hem niet “Perongeluk” onder zn trouwfoto te zetten.

15 likes

ik ga stuk om de ‘Vathorst casanova’-trope, echt alles wat ik haat aan mensen zit in die twee woorden

18 likes