Zoals ik zelf al schreef.
Maar fijn dat het voor jou wel goed werkt om buiten te wandelen
Zoals ik zelf al schreef.
Maar fijn dat het voor jou wel goed werkt om buiten te wandelen
Nee maar als je al 4 jaar lang dag in en dag uit 3x per dag hetzelfde rondje loopt om aan je 10.000 stappen te lopen snap ik ook wel dat je behoefte hebt aan iets anders.
Maar negeer mijn mening vooral, want ik heb een walking pad voor tijdens het werk. Ja buiten lopen is 283275 keer zo chill, maar ik heb die motivatie niet om buiten te lopen als ik ook vroeg kan beginnen met werken en in de pauze op de bank kan liggen i.p.v. lopen en na werktijd gewoon iets leuks kan doen i.p.v. lopen.
Ik snap deze hele frustratie richting loopbanden op het forum ook nooit zo. Ja het is weer een geconsumeerd product (maar daar staat het hele show je aankomen topic ook al vol mee) maar heel de dag zitten is ook echt heel slecht voor je en aan je beweging komen met thuiswerken is echt wel lastig.
ik vind het ook top als mijn kind op bed ligt en ik de deur niet uit kan, dat ik toch even kan wandelen!
Gewoon
Ik heb eigenlijk hetzelfde gevoel in de sportschool. Dat ik dan om me heen kijk en al die mensen zo verdoofd op die apparaten zie zweten en dan denk; wow waar zijn we mee bezig dat we betalen voor zo een ruimte om nep actief te zijn.
Geen kritiek verder want wil mezelf nog steeds weer aanmelden én heb zelfs een walking pad en crosstrainer thuis (geen zorgen om mij wandel nog steeds dagelijks buiten lang in de regen).
Met recht een impopulaire mening, hoe kan je dit nou zeggen haha!
Zoals je EIGEN WOONKAMER?
Ja zou maar in zoetermeer wonen… loop dan liever virtueel door disney hoor
Prachtige bossen in Lelystad
Eerst in de auto stappen om er te komen waarschijnlijk
Nog nooit geweest. Maar ik ga dit jaar naar Lelystad, dat is mn voornemen. En naar allemaal andere plekken waarvan ik altijd zeg dat ze kut zijn, maar waar ik nog nooit ben geweest.
Hoe erg kan een Apeldoorn nou helemaal zijn?
Het station van Apeldoorn vind ik echt de hel maar wie weet valt de rest mee
Fair point
Maar op een loopband kan je dus wel naar iets kijken wat heel de tijd van beeld veranderd zoals dus Disneyland. Of een serie. Of je saaie mailbox. Vind ik een wezenlijk verschil in vergelijking met mijn oersaaie nieuwbouwwijk.
Ik denk nochtans dat Renaat Braem met gemak een sequel over Nederland had kunnen schrijven.
Ok blijkbaar heb ik Lelystad onderschat maar Amersfoort schothorst???
En telt het nog als je eerst een half uur moet lopen voordat je op een mooie plek bent?
Apeldoorn is eigenlijk best wel oke. Het centrum is niet heel spannend, maar ook weer geen Zoetermeer ofzo. En je zit zo op de Veluwe en bij Paleis Het Loo.
Bij het centrum van Lelystad dacht ik wel echt: I expected nothing and was still disappointed. Maar Batavialand (met o.a. het VOC-schip en het museum over het ontstaan van Flevoland) vond ik best interessant! En de Oostvaardersplassen zijn ook mooi om te wandelen.
Ik ken alleen stomme mensen uit Zoetermeer (en Vianen).
Wat in de productiviteitshel is dit ook weer, ik zie dit ook weleens op insta ofzo voorbijkomen maar ik haat het al om op een werkdag constant productief te moeten werken, laat staan dat je ook nog moet lopen. Echt een hamster in een rad. Ik neem gewoon pauze en loop dan een rondje
Dat is zo’n joekel van een apparaat toch, staat dat bij jullie allemaal casual in de kamer dan?
Ik denk alleen aan die ene keer dat ik met het helpen bij een verhuizing zo’n loopapparaat heb moeten tillen met 6 anderen
Ben nog steeds niet overtuigd van het niet kopen