Impopulaire meningen #5

Nu heeft @instantramen iets dommers gelezen op het forum.

Alles voor de communityvibes hier :hugs:

7 likes

moeder teresa van het forum

6 likes

Ik ben de anti-moeder Theresa

Staat bekend als een kutwijf, maar is eigenlijk best aardig en houdt stiekem best van kinderen.

6 likes

Nu ga je te ver

12 likes

Meid, ik heb de afgelopen drie dagen met m’n babynichtje doorgebracht en net op de derde dag vroeg ik nog of ik alsjeblieft degene mocht zijn die haar uit haar bedje ging halen want ze is zo fucking cute als ze net wakker is en ze met een glimlachje naar me kijkt en zich naar me uitrekt en me knuffelt en ik haar dan zo de trap kan afdragen en ze begint te kraaien :pleading_face::pleading_face::pleading_face::sob::joy:

53 likes

Gaat een post van @Zemraluani me nu serieus baby fever geven…? 2024 what are you doing

15 likes

Laat het je tante fever geven!

De wallen van de ouders in kwestie en algehele verandering in hun vrijheid trekt me nog steeds niet :joy:. Maar eens per week een baby knuffelen, daarmee naar de bieb/speeltuin/park, overal mee spelen en als een halve de hele tijd je tong uitsteken en geluiden maken is echt fucking top hoor!! Echt een verrijking (:nauseated_face:) in je leven.

21 likes

Ahhh ja ik heb helaas geen mensen in mijn omgeving die mij binnen afzienbare tijd tante gaan maken maar ik krijg wel helemaal warme kriebels van je beschrijvingen, super fijn dat je dat zo kan meemaken! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dan moeten we je uit de appgroep zetten hoor.

Ja of de kinderen van vrienden is ook leuk later misschien!

1 like

Ja dat is zeker waar! Nog genoeg kansen 🥹

3 likes

Ik sluit me hier echt volledig bij aan. Tante zijn is echt super, maar het kind weer kunnen teruggeven aan de ouders is ook super. Ik ga echt m’n best doen van al m’n neefjes en nichtjes de favoriete tante te worden, haha.

6 likes

Een soort grote loopband

38 likes

Mijne kan tot 8km per uur, maar andere modellen kunnen ook minder snel. Vaak is stevig doorwandelen op zo een ding ook wel intensiever dan buiten wandelen mits je ‘m natuurlijk niet op maar 3/4 km per uur zet (plus je stopt natuurlijk ook niet zoals je buiten wel doet). Vind het iig wel vermoeiender.

Rennen doe ik ook niet buiten overigens, dus binnen heb ik daar ook geen behoefte aan. Volgens mij kan je dan ook echt goed op je bek gaan.

3 likes

Haha zo droog dit

3 likes

Ik kijk vaak oude docu’s (ik zit nu in een Holleeder loophole) en ik merk dat ik een kleine crush heb op yung Holleeder
En Cor mag er ook wel zijn :woozy_face:

Dit klinkt echt debiel ivm wat deze mannen hebben gedaan maar ja

12 likes

Deze post was echt perfect geweest voor het darkside crushes topic

26 likes

Oh ja eigenlijk wel haha

6 likes

Ik vind Yung Felix ergens wel op de jonge Holleeder lijken.

5 likes

afbeelding

Zo nu je het zegt idd

6 likes