Impopulaire meningen #5

Ik vind Yung Felix wel iets aantrekkelijks hebben :grimacing:

5 likes

Ik vind de sauszakjes van de mac fijner dan de bakjes.

6 likes

Ja dat idee had ik ook!

2 likes

Ik vergeet echt nooit meer dat het op mijn werk over hem ging en dat een collega (die inmiddels met pensioen is) zich mengde in het gesprek en vroeg waar we het over hadden.

“Naah die ken jij toch niet. Niet jouw generatie muziek, Yung Felix.”

En hij zei: “Dat is mijn zoon.”

Iedereen met zijn kin op de grond natuurlijk. Klopte gewoon ook, geen grap. Hij heeft de achternaam van zijn moeder, zo bleek haha.

136 likes

Hahaha dit vind ik echt supergrappig

7 likes

Iconic

6 likes

Wow precies Wietse de Jager die onderste foto

2 likes

ik heb tot nu toe alleen de frietsaus gehad, maar daar lijkt inderdaad meer in te zitten!

5 likes

Plus dat elke dansvorm waarbij je je billen beweegt twerken genoemd wordt.

8 likes

kijk dit is niet per se een hele impopulaire mening, maar

ik vind ingebouwde koffiemachines echt het bewijs van geld koopt geen smaak/verstand

74 likes

Vanwege de uitstraling of de koffie kwaliteit?

2 likes

Hoezo?

Ik heb net een kant en klare magnetron maaltijd gegeten van de AH en vond het echt super lekker (wijnzuurkool stamppot) . Als in ik ga dit/zoiets denk ik elke week wel een keer kopen.

5 likes

Mijn schoonouders hebben een fancy ingebouwd koffie apparaat en daar is al zooooo vaak iets mee aan de hand geweest. Onderdelen stuk, sensor kapot. En dan moet er altijd weer een monteur komen.
Ik hou het gewoon bij een filterkoffie apparaat :ok_hand:

8 likes

ja dit

@PiuPiu @willy

het ziet er misschien cool uit maar qua prijs/functionaliteit haalt het het nooit bij een “normale” machine, die over het algemeen ook nog een stuk duurzamer en gebruiksvriendelijker zijn. en als je m niet meer wilt/kapot is en geen nieuwe wilt heb je zo’n rare loze ruimte

6 likes

Ah ja precies
Het ziet er wel gelikt uit inderdaad maar gebruikersgemak waarschijnlijk nul

2 likes

Wat zonde van de ruimte ook

2 likes

heeft er iemand al iets over je nieuwe profielfoto gezegd

12 likes

Vind ook dat niet eens, nog los van waarom functionele zaken er überhaupt gelikt uit zouden moeten zien

4 likes

Oh als je zo’n wand hebt met touchscreen enzo ja dat vind ik wel wat hebben
Ikzelf heb een Senseo en daar hou ik van dus wat dat betreft zit ik al in het juiste topic hè

5 likes