Geen commentaar op de baby plz
De mensen die zich zo’n apparaat kunnen veroorloven hebben meestal ook een ruime keuken.
Sowieso vind ik koffie uit die volautomatische dingen niet lekker, helemaal niet als ze ook melk “opschuimen”.
Ik ben te bang om er wat van te zeggen, bang dat die baby me dan wat aan doet.
Wij hebben zo’n ding (zat er al in en de rest van de keuken is nog prima, plus mijn vriend is fan van dat apparaat) maar ik vind het ook echt een onding. Je moet hem mega vaak ontkalken, wat echt een gedoe is (bak eronder maar dat past eigenlijk niet dus dan sta je een kwartier zo’n bak vast te houden), het is een ramp om schoon te maken en houden, en hij maakt echt een heel hard rotgeluid bij aanzetten, koffie bereiden en uitzetten. Mijn vriend mag van mij dus geen koffie meer zetten als de baby slaapt of de fles krijgt want het is echt een naar kutgeluid. Ik heb gewoon de nespresso op het aanrecht staan want dat vind ik nog lekkerder ook.
Pfff, lelijke baby’s mogen er ook zijn
Alle babies zijn toch lelijk?
Ah shit, true!
is dit die kut renesmee of
Ik zag op insta laatst iemand met een kind van een jaar of 3 die serieus Renesmee heette
neeeeeeee
Hoe spreek je dat uit?
het is een combinatie van renee en esmee dus run-esméé toch? ik heb dat boek boos dichtgeklapt bij die onthulling dus ik weet het niet zeker
Haha ok, dat had ik ook in mijn hoofd maar ik dacht zo absurd kan het niet zijn
Chuckesmee
YES ik zat al de hele ochtend te denken waar die kop ook alweer van was, bedankt
Haha ik zag dat ze haar op Twitter ReNameMe noemen.
Ik vind (sport)leggings om in te chillen echt niet fijn. Vind dat veel te koud en benauwend aanvoelen en vind het ook nog eens lelijk. Draag veel liever gewoon een trainingsbroek en een grote trui dan een legging.
Ik heb laatst in de voornamenbank gekeken hoeveel Renesmees er geregistereerd zijn in Nederland. Op 1 januari 2018 waren het er 17 én er waren ook minstens één Renèsmee, Renesmeé en Rénesmee. Weten jullie dat ook weer.
Rénesmee? Reeeeenesmee? Lastig uitspreken wel