Bij mij staat het ook in mijn agenda! Heb het ingepland als leuke zondagactiviteit om samen met mijn fiscaal partner te doen
.
Leuk? Ik ben echt zo binnen 5 minuten klaar en vind het niet bijzonder? Ik heb dan ook niks bijzonders.
Ik houd niet van zuurdesem. Het is zo hard.
de korst of het brood zelf?
Echt hè. Geef mij maar wit tijgerbrood. Met laagje boter en hagelslag.
Omg zin hierin nu. Wel pure hagelslag.
En klef bolletje met hagelslag is af en toe echt hemels ![]()
![]()
Ik gooi het soms nog even in de magnetron zodat het een beetje gesmolten is
Hahaha ik vind dit ook leuk
en kan dit jaar eindelijk aftrekposten opgeven
Dit is lana_thegraves. Gensee beauty is het merk van de make up die ze hier op doet.
Sorry
ben niet zo thuis in influencers en make up
Allebei
Ik blijf maar kauwen.
Ik vind eten bestellen helemaal niet zo lekker. Ik vind het vaak tegenvallen qua smaak en ook niet warm genoeg. En dan is het vaak ook niet goedkoop.
Zo 100% eens. Ik doe het altijd als ik echt moe ben/geen zin heb om te koken. Maar ik kan beter bewijs van spreken een pizza in de oven gooien, dat is vaak nog lekkerder, warmer en goedkoper.
Ja vind ik ook! En voor als ik het van te voren weet en toch een beetje iets gezonds wil eten heb ik nu (zelfgemaakte) soep in de vriezer. Broodje in de oven en klaar
Toen ik nog alleen woonde bestelde ik af en toe na een lange werkdag als ik moe was en geen zin/puf had om te koken.
Eindstand was dat ik dan zo lang (met honger!) zat te wachten dat ik elke keer spijt had dat ik niet gewoon in 10 minuten een pasta pesto in elkaar geflanst had.
En sinds ik die artikelen heb gelezen over hoe vies die bezorgtassen zijn vind ik het al helemaal niks ![]()
Haha dit zou ook zo kunnen in ‘Dingen die je vroeger dacht dat ze fancy waren-topic’, maar nu achter komt dat je eigen pasta pesto sneller lekkerser en goedkoper is ja @Keroppi
Hierop aanhakend. Pasta pesto is echt overrated, homemade of niet.
Maar even, al die waarschuwingen voor streetfood en hygiëne in het buitenland op vakantie, maar geen vragen stellen of je wel die superdeal van 10 sashimi voor 3 euro moet bestellen op thuisbezorgd.