Impopulaire meningen #5

Heb nu zin in een witte boterbol met daarop een dikke laag boter en gemixte hagelslag (en het liefst daarbovenop nog een extra verdieping boter met hagelslag). Vruchtenhagel mag ook of vlokken. Vies lekker haha. Zelfde categorie voor mij als gele vla met teringveel hagelslag

17 likes

Bij mij alle soorten boter. Ik vind dat schuif effect gewoon vies. Dus niet per se de smaak maar de textuur. Ik gebruik alleen boter bij hagelslag. Zou echt niet weten waarom je bij kaas ofzo er boter onder zou moeten doen. Dus dat helpt ook niet, dat ik het nut er niet van inzie.

7 likes

Jaaaa, Over de rooie vergeet ik nooit!

2 likes

Ik heb altijd van die aangeraden filmpjes op insta van carnivores die dan ook blokken (grassfed!!!) butter eten. En dan proberen ze hun gezicht in de plooi te houden maar je ziet gewoon dat het níét lekker is. Wat moet je er ook mee, kauwen? Sabbelen? Nee het is gewoon echt goor.

4 likes

boterlolly hahah

3 likes

Oh my en het toppunt is echt carnivore crack (koude boter met stukjes bacon)

Zoooo lekker :nauseated_face:

4 likes

Ik ga echt over me nek hiervan🤮

4 likes

Carnivore Diet | Animal Based | Keto on Instagram: "What I eat for breakfast to lose body fat and be healthy 🥰 #carnivore #carnivorebreakfast #carnivorerecipes #ketorecipes #animalbased #animalbased30 #animalbaseddiet #worldcarnivoremonth #properhumandiet #ketodiet"

2 likes

Elke keer als ik haar zie hoop ik dat het gewoon een grap is met dr vezels irriteren je darmen

3 likes

hahaha ja en dan claimen dat het gezond is ‘want ik ben ervan afgevallen!!!’ ja meid van een lintworm ook

9 likes

Ruiken deze mensen niet heel erg (vies)?

4 likes

Dat kan toch bijna niet anders. En vast ook last van aambeien en constipatie.

Chicken period in plaats van ei…

1 like

Nog los van het feit dat alles hieraan om te huilen is, wie heeft er in vredesnaam de wereld in geholpen dat ei een kippenmenstruatie zou zijn? Die beesten hebben geen baarmoeder??

5 likes

Met chocopasta! (Of gewoon niet)

2 likes

Ah ok, dat verklaart wel wat :smiling_face_with_tear:

3 likes

Heel erg Kroes meets Van Lexmond.

3 likes

Ik vind rimpels veel vaker mooi dan niet! Niet op een heilige manier van “ik sta boven schoonheidsidealen”, want ik ben ook ~gewoon~ bang om ouder te worden en niet blij met de witte haren die er tussen mijn haardos uitspringen. Ik kijk op tegen een hangende nek, hangende wangen, tieten tot aan mijn knieën, pigmentvlekken en spataders, niet tegen rimpels. Rimpels vind ik charmant.

19 likes

Ja!!! Achteraf erg blij dat ik te arm was voor fillers toen ik nog in de veronderstelling leefde dat ik met een spuitje op Angelina Jolie of Adriana Lima zou gaan lijken :skull: :skull: :skull:

8 likes

Ik ook, ik vind het ook karakter geven aan een gezicht en lachrimpels bij je ogen vind ik het allerleukste 🥹

7 likes